Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#18181
Posted 2006. January 21. - 14:22

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18182
Posted 2006. January 21. - 11:21

hangos? halk?
szal mifele hangja van?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18183
Posted 2006. January 21. - 11:02

#18184
Posted 2006. January 21. - 08:41

A Velotrade honlapján vagy egy fél éve nincs Shimano.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#18185
Posted 2006. January 21. - 08:38


vagy az újra gondolsz:

de lehet mindkettõhöz. csak az integrálthoz kicsit combosabb áron lehet hozzájutni.
#18186
Posted 2006. January 20. - 21:46

#18187
Posted 2006. January 20. - 17:31


igen, a régi (2003-as) XT -rõl volt szó.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18188
Posted 2006. January 20. - 17:10

szerintem nem volt vele semmmi gáz én 2 példányt is használtam megelégedéssel...a felülete szerett rozsdásodni..de azt ügyesen le lehette szedni.hát igen, sok az érv és az
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
amug ynem értem az uy XT2006 olcsobb mint a 2005 LX??
vagy ezt meg az isises XT-re irtátok?
amugy a 2006os árak menyibe fáynak??
vagy nbem változott az LX/XT 2006ra? mármint a haytomü
#18189
Posted 2006. January 20. - 14:41

#18190
Posted 2006. January 20. - 14:35

. Lx 31000 körül van az ebikén, míg az Xt 28000hft (máshol). Mindkettõ tetszik. Az Xt könnyebb, ám kb 100g nem nagyon számít az én súlyom mellett.
bike-discount. de
kb. 28000Ft nak megfelelõ euroba kerül, az új XT. szép is, olcsó is, új konstrukció is. mi kell még?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#18191
Posted 2006. January 20. - 14:13

én magam részérõl lx-et vennék, késõbb az elkopott tányérokat lehet könnyebb aluminiumokra cserélni, és oda is lesz a kis súlyfelesleg, de a merevsége és a konstrukció egyszerûsége miatt az lx jobb választás. a nagyobb csapágyak nagyobb élettartamot garantálnak, a vastagabb tengely meg a merevséget.
amugy sh!mano monoblokkról rég nem hallottam egységesen mindenkitõl rosszat, szóval amit te mondasz, az ritkaságszámba megy: az octás mono-k jóval megbizhatóbbak mint isis-es társaik.
(az utolsó "hiresen" rossz sh!mano monoblokk széria a bb-un51 volt)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18192
Posted 2006. January 20. - 13:34

Tudnám még folytatni, de szerintem senki nem fogja tudni megmondani mit vegyek. Kinek ez, kinek az. Majd döntök. :zly:
Köszi
#18193
Posted 2006. January 20. - 12:49

#18194
Posted 2006. January 20. - 12:43

magellanboy
#18195
Posted 2006. January 20. - 12:38

Mi a véleményetek?
#18196
Posted 2006. January 19. - 16:10

majd megnézem közelebbrõl vki gépén hogy hogy is van a csapágyak körül....
mondjuk lehet hogy itt iscg van
namindegy, majd utánajárok
de akkor már ezt is tudom:-)
#18197
Posted 2006. January 19. - 16:03

#18198
Posted 2006. January 19. - 16:02

magellanboy
#18199
Posted 2006. January 19. - 15:56

BÁR EZ LEHETETT VOLNA A MONONAK A HÁZA IS. :wtf:
KÖSZI A VÁLASZOKAT. RÉGI KÉRDÉSEK VOLTAK EZEK.
ugye tudod, hogy a folyamatos nagybetûvel írás az interneten kiabálást jelent? erre figyelj legközelebb légyszíves
#18200
Posted 2006. January 19. - 15:54

viszont
lehet hogy hülye kérdés, de:
ha integrált hajtómûvet veszek, fel lehet rakni rá az e.13-at?
a külsõ csapágyazás miatt nem lesz rossz helyen?