Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)

* * * * * 3 votes

  • Please log in to reply
18261 replies to this topic

#18101
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Lehet, hogy túl fáradt vagyok, de nem sikerült rájönnöm, hogy hogy lehet összepattintani satu/kalapács felhasználása nélkül egy KMC lánc patentszemét. Ez nem olyan mint a Sramnál, itt a ööö, hogyishívják, csapok asszem az egyik oldalban vannak, szóval a 2 egy külsõ lemezben figyel, a túloldalt meg egy elnyújtott O betû van, jobban nemtom elmagyarázni. Remélem volt már valakinek ilyenhez szerencséje és megmondja a frankót.
Másik: van egy rossz Shimano C201es (fordított húzású) váltóm, és a váltókanálbõl szeretnék láncfeszítõt csinálni. Hogy lehet egyáltalán lebontani a váltóról? Flex/fûrés, fúrás-faragás és utána valahogy váltótartó fülre felcsavarozás??? Aki csinált már ilyesmit, az segíthetne tanácsokkal.

#18102
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
valamint eme szélességhez köze nicnsen se a csapágynak se a tengelynek.
egyedül a monoblokkháznak, és a monoblokk testyének szélességéne

#18103
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

XT-re gondoltam és azé kérdeztem mer a Saint csapágya es a tengeje elég hasonló az Xt-hez

magellanboy

kérlek, inkább ne érts hozzá, jó? köszi.
83 mm nincsen cc felhasználásra. azt azért találták ki, hogy a komolyabb igénybevételnek kitett vázaknál ne az legyen a gyenge pont. (egy 68-as mono)


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#18104
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
XT-re gondoltam és azé kérdeztem mer a Saint csapágya es a tengeje elég hasonló az Xt-hez

magellanboy

#18105
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
hagyd el, a pyxis teambe az ideális hajtókar a 83-as saint. vajon miért nem gyártanak karbon integrált cc hajtómûveket 100-as monóval? :rolleyes:

#18106
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
te ugy körülbelül tudod, mirõl beszélsz, vagy csak nyomd a szöveget?
pyxis az vagy 68 vagy 73 de én a 68-ra szavazok.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#18107
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts

Nem a shimano hibája hogy nincs ilyen saint, alíg van váz amibe ekkora mono kell, szeréncsére rájöttek hogy a 83 mili szinte mindenhez elég.:)


Vajon a Pyxis Team-hez is?

#18108
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10,884 posts
Nem a shimano hibája hogy nincs ilyen saint, alíg van váz amibe ekkora mono kell, szeréncsére rájöttek hogy a 83 mili szinte mindenhez elég.:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#18109
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
de oka van hogy nemkell.
nem körítés.

#18110
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
nekem sose volt olyan monom amit kézzel meghajtva pörgött volna magától :D
nem kell körítés elég,h nem kell RF

#18111
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
nem úgy szorul!;)
már mikor megkaptam akkoris azzal az összerakással kézzel forgatva kb 160°-nyit tudtam forgatni, majd utána darabosan még kicsit, majd teljesen megállt:)
egy monoblokkcsere ugysem árt, nem nagy összeg, és ilyesmi.
illetve lehet felhajtok valami másik hajtókart idõvel, és akkor úgy tervezek(franc esne a shimanoba h nem gyárt ilyen saint-ot)

#18112
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
thez: érzékeny az elõfeszítésre, mint a Gigapipe.
kell vele játszani picit, hogy ne szoruljon, de akkor fasza! ne húzd túl!

#18113
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
lehet tudnak, de nekem nem kell rf, képzeld van akinek nem a név számít hanem a tudás;)
nem garis, mivel nem új
monoblokkot nem lehet tisztogatni, mivel zárt rendszer.
a monoblokkház tiszta
a csapágy meg feléig tekerhetõ kézzel, onnantól meg nem.
és nem kotyog tehát nincs elkopva sem
truvával még sose volt gondom. maradok annál.

#18114
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
recsegésropogás tisztogatás
nem szokott volt szorulni a csapágy,effura
fuctorba nem tudod bevinni? le7, tudok segíteni a garival

#18115
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
csak kb olyat produkál mint a régi acor négyszöges monók.. erõs tekerésnél recsegropog, nem forog a csapágy etc.. de nem kotyog, ezt becsülöm. attól függetlenül az fsa és a truva jobb.
diabolus kart se vennék hogy utána 1 évig intézzék a garanciális cserét...

#18116
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
mi a baj a signature-ral?

#18117
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26,354 posts
diabolust nem vennék, a hussefelthez kb visszalépés lenne.
egyelõre azt sem tudom honnan szerzek egy rendes monoblokkot, mert ez a signature egy hmm.
na igen. fsa vagy truva kell, nagykerben csak egy db truva volt...
szal:-\
kár h nem megy bele shimano kar:( pedig tök jó lenne.

#18118
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 posts
Ja-ja!

#18119
Lugauer

Lugauer

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts
köszönöm srácok!!!

Egyelõre már csak egyetlen értetlenkedõ kérdés:

Tehát akkor sem az egyikkel, sem a másikkal nem fogok ráfaragni, ha megveszem?! Igaz?!

#18120
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Ha úgy teszem fel a kérdést, hogy mennyit ajánlhatok maximum a fényképen látható XT agyakért (párban), valamint a Sram agyért mit feleltek?

pár xt talán 20-23k
hátsó sram 7-8k

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.