Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#18101
Posted 2006. January 27. - 21:31
Másik: van egy rossz Shimano C201es (fordított húzású) váltóm, és a váltókanálbõl szeretnék láncfeszítõt csinálni. Hogy lehet egyáltalán lebontani a váltóról? Flex/fûrés, fúrás-faragás és utána valahogy váltótartó fülre felcsavarozás??? Aki csinált már ilyesmit, az segíthetne tanácsokkal.
#18102
Posted 2006. January 26. - 18:44
egyedül a monoblokkháznak, és a monoblokk testyének szélességéne
#18103
Posted 2006. January 26. - 15:37
kérlek, inkább ne érts hozzá, jó? köszi.XT-re gondoltam és azé kérdeztem mer a Saint csapágya es a tengeje elég hasonló az Xt-hez
magellanboy
83 mm nincsen cc felhasználásra. azt azért találták ki, hogy a komolyabb igénybevételnek kitett vázaknál ne az legyen a gyenge pont. (egy 68-as mono)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18104
Posted 2006. January 26. - 13:06
magellanboy
#18105
Posted 2006. January 26. - 09:18
#18106
Posted 2006. January 25. - 22:30
pyxis az vagy 68 vagy 73 de én a 68-ra szavazok.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18107
Posted 2006. January 25. - 21:29
Nem a shimano hibája hogy nincs ilyen saint, alíg van váz amibe ekkora mono kell, szeréncsére rájöttek hogy a 83 mili szinte mindenhez elég.
Vajon a Pyxis Team-hez is?
#18108
Posted 2006. January 25. - 20:14
#18109
Posted 2006. January 25. - 20:11
#18110
Posted 2006. January 25. - 19:54
nem kell körítés elég,h nem kell RF
#18111
Posted 2006. January 25. - 19:19
már mikor megkaptam akkoris azzal az összerakással kézzel forgatva kb 160°-nyit tudtam forgatni, majd utána darabosan még kicsit, majd teljesen megállt:)
egy monoblokkcsere ugysem árt, nem nagy összeg, és ilyesmi.
illetve lehet felhajtok valami másik hajtókart idõvel, és akkor úgy tervezek(franc esne a shimanoba h nem gyárt ilyen saint-ot)
#18112
Posted 2006. January 25. - 19:16
kell vele játszani picit, hogy ne szoruljon, de akkor fasza! ne húzd túl!
#18113
Posted 2006. January 25. - 19:12
nem garis, mivel nem új
monoblokkot nem lehet tisztogatni, mivel zárt rendszer.
a monoblokkház tiszta
a csapágy meg feléig tekerhetõ kézzel, onnantól meg nem.
és nem kotyog tehát nincs elkopva sem
truvával még sose volt gondom. maradok annál.
#18114
Posted 2006. January 25. - 19:04
nem szokott volt szorulni a csapágy,effura
fuctorba nem tudod bevinni? le7, tudok segíteni a garival
#18115
Posted 2006. January 25. - 19:02
diabolus kart se vennék hogy utána 1 évig intézzék a garanciális cserét...
#18116
Posted 2006. January 25. - 18:59
#18117
Posted 2006. January 25. - 18:59
egyelõre azt sem tudom honnan szerzek egy rendes monoblokkot, mert ez a signature egy hmm.
na igen. fsa vagy truva kell, nagykerben csak egy db truva volt...
szal:-\
kár h nem megy bele shimano kar:( pedig tök jó lenne.
#18118
Posted 2006. January 25. - 17:57
#18119
Posted 2006. January 25. - 17:51
Egyelõre már csak egyetlen értetlenkedõ kérdés:
Tehát akkor sem az egyikkel, sem a másikkal nem fogok ráfaragni, ha megveszem?! Igaz?!
#18120
Posted 2006. January 25. - 17:46
pár xt talán 20-23kHa úgy teszem fel a kérdést, hogy mennyit ajánlhatok maximum a fényképen látható XT agyakért (párban), valamint a Sram agyért mit feleltek?
hátsó sram 7-8k
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.