Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#18061
Posted 2006. February 01. - 22:25
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#18062
Posted 2006. February 01. - 21:04
gánymûvekkel persze mindent meg lehet, de akkor azt hiszem hosszabb csavar kell a végálláshoz, mert a sima nem elég. de tényleg drága egy 9-es lánc? az úgyis jó ha van a háznál
dig: és x-typeot?
Az is rf;)
Nekem három truvám volt és egy év alatt haltak meg..
RF, evolve dh bírta, tams örökölte neki meg hamar meghalt, és ugye a csodás diabolus hajtókar ami két hét alatt meghalt:D
#18063
Posted 2006. February 01. - 20:37
9-es vkar 9-es lanckereksor 9-es lanc
rf-em
min 2 eve egy es nem szandekszik megallni
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18064
Posted 2006. February 01. - 20:37
ki lehet fogni mindenbõl jót is meg szart is
de hogy a raceface nem éri meg az árát az tuti;)
#18065
Posted 2006. February 01. - 20:35
az RF-em 3 és fél éve folyamatos használatban van, mondjuk nem tudom Borsit mennyire lehet terhelésnek venni,de akkor is
Truva 1 évet bírt
ha holnap meghal az RF tehát 3.5 évvel számolva
14/3.5=4
8/1=8 -- valamit azért kifejez az ár/érték arányról
mindazonáltal persze ez nem biztosíték semmire :-/
minden márka ugyanúgy meghalhat mint a Truva, csak az esélyei mások a dolognak,ez az Acor szerintem yócska,és mellette nagggyon occsó
#18066
Posted 2006. February 01. - 20:33
Csak azt nem ertem, hogy miert pobt a lancon probal valaki sporolni, mikor messze a legolcsobb alkatresz a valtasban.
I`m as fast as nobody!
#18067
Posted 2006. February 01. - 20:32
#18068
Posted 2006. February 01. - 20:29
dig: és x-typeot?
#18069
Posted 2006. February 01. - 20:21
akkor meg 9-et akarna váltani akkor meg kéne egy 8-as váltókar
Azt meg tudod simán csinálni, hogy valamelyik végállásban a köv fokozat az már nem rakja tovább a láncot. Szóval végül is lehet.
#18070
Posted 2006. February 01. - 20:21
Vegyetek integrált shimanot.
#18071
Posted 2006. February 01. - 20:19
egy truva bír két évet aztán kidobod, volt 8-9e forint max
egy raceface ha bír annyit, akkor is 2-3-szor anyniba került
szal
nem éri meg az árát, ennyi
#18072
Posted 2006. February 01. - 20:16
azért annyira nagy terhelést nemkap, közel nem akkorát mint egy rendes ugrálógépben.
történetesen elõállt ugyanaz a helyzet ami a bringabolttal.
egy boltot lehord egy ember.
de a maradék 300 vevõ nem mondja hogy ez marhaság, vele ez nem fordult elõ, és jó volt!
csak azt halljuk hogy rossz
majd mégegyszer.
de a másik 300 ujabb vevõ megint nem mondja hogy jó!
akkor már truva monó jó: rossz
0:2
( ----(míg a valós : 600:2)
----ez már jobb arány nem?
----persze ez csak tippelt érték, ötletem sincs hogy mennyi van. de hogy marhasok az biztos.
)
ergó szar a truva? igen mert kikotyogósodik!
nekem 2 év után kotyogósodott ki úgy hogy használtam.
és használtam is!
szal ami megvehetõ: truva fsa acor, ezek ezekszerint azonosan jók
rf meg nem éri meg az árát, hisz még csak nem is látszik ki a bringából mutogatni
inkább egy jobb fék etc......."benézted:D
az rf pont nem jobb"...
akkor most magad ellen beszéltél:Phonnan veszed h a rf nem jobb? lehet h valóságban 601:2 a jó : rossz arány:D
#18073
Posted 2006. February 01. - 20:10
történetesen elõállt ugyanaz a helyzet ami a bringabolttal.
egy boltot lehord egy ember.
de a maradék 300 vevõ nem mondja hogy ez marhaság, vele ez nem fordult elõ, és jó volt!
csak azt halljuk hogy rossz
majd mégegyszer.
de a másik 300 ujabb vevõ megint nem mondja hogy jó!
akkor már truva monó jó: rossz
0:2
( ----(míg a valós : 600:2)
----ez már jobb arány nem?
----persze ez csak tippelt érték, ötletem sincs hogy mennyi van. de hogy marhasok az biztos.
)
ergó szar a truva? igen mert kikotyogósodik!
nekem 2 év után kotyogósodott ki úgy hogy használtam.
és használtam is!
szal ami megvehetõ: truva fsa acor, ezek ezekszerint azonosan jók
rf meg nem éri meg az árát, hisz még csak nem is látszik ki a bringából mutogatni
inkább egy jobb fék etc.
#18074
Posted 2006. February 01. - 19:54
Truva kikotyogósodott
lövésem nincs,h mennyi van belõle,ilyenkor az alapján kell ítélni,h pl. az itt jelenlévõ felhasználóknál milyen a panaszkodók megoszlási viszonyszáma.
történetesen 1 hibás acorról sem tudok
anno még Gyapi ajánlotta a tandembe,h szerinte az 1 örök darab,és yobb vétel,mint az úgymond "nevesek",pedig a tandemben konkrét terhelést kap 2oldalú hajtás esetén a mono... (és akkor már biztos nem lehet rossz,ha nem a drágábbat akarja rád tukmálni )
aztán 4szöges hajtómû lett,viszont kipróbáltam az említett darabot,és be is jött.
#18075
Posted 2006. February 01. - 19:52
masikban egy fsa platinum pro szinten hiba nelkul dolgozik
amugy a mali olcso markaja is tok bejovos haveroknak
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#18076
Posted 2006. February 01. - 19:48
neked konkrétan volt gondod a truvával, vagy csak olvastad itt a fórumon?
tudod mennyi van belõle? tudod ebbõl hány "hibásodik" meg?
bõven, nagyon bõven bennevan a "belefér" kategóriába
ezzel szemben a 10ed század annyit használt acorból persze hogy nincs "annyi" hibás termék.
#18077
Posted 2006. February 01. - 19:44
FSA-t kevesen használnak, nincs igazán feedback itt fórumon,h milyen,a Truvával voltak problémák.
De az említett fenti az olcsó és yó,boltosok és vásárlók 1aránt esküsznek rá,nem lehet vele befürödni.
RF-tõl meg az SRX olcsó de nem fogod jobban kihasználni sztem mint a fele annyiba kerülõ Acort.
#18078
Posted 2006. February 01. - 19:35
az rf pont nem jobb
fsa truva bármelyiket veheted, m12-es csavarral legyen(azaz vastag tengelyfalvastagság)
4 ipari csapágyas legyen...
és ezek mind tökéletesek.
#18079
Posted 2006. February 01. - 19:33
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe