Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17741
Posted 2006. April 03. - 14:57
Szerintem a 32-34 az még jó, sõt lehet hogy 32-nél kisebb tányérral is ok lenne. Viszont kistányéron a 34-nek már nincs értelme, de szerintem a 32-nek se, ott már tényleg gyalog is jobban haladsz, meg egyáltalán annyira kellene pörgetni, hogy ne állj meg, hogy abban halsz meg.
Szóval ha fel tudsz menni mindenhova középtányéron, akkor jó az a 34-es fogaskerék, ha viszont inkább kistányéron mászol a meredeken, akkor a 32-essel könyebb fogaskoszorút kapsz - de ilyenkor használhatsz akár országúti sort is (pl. 12-27).
Tényleg, használja valaki az alábbi összeállítások valamelyikét montin?
- elõl 2 tányér (pl. 42-29), hátul nagy áttételtartomány (pl. 11-34 vagy 11-32)
- elõl 3 tányér, hátul országúti sor
#17742
Posted 2006. April 03. - 14:41
11-12-14-16-18-21-24-28-32
11-13-15-17-20-23-26-30-34
12-14-16-18-20-23-26-30-34
CSM760 esetén:
11-12-14-16-18-21-24-28-32
11-13-15-17-20-23-26-30-34
Sztem ahol a 32-34 kell cc-ben, ott jobb futni...Maratonon viszont jól jöhet, ha hosszú a hegy, és fáradt vagy...na ilyet nem magyarországon kell keresni...
Üdv:Thy
#17743
Posted 2006. April 03. - 14:07
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#17744
Posted 2006. April 03. - 10:50
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17745
Posted 2006. April 03. - 10:49
Lecseréltem a láncomat (kb 2000km után) és az a problémám, hogy az új lánc kattog, ugrál a fogaskerekemen, (csak hegymenetben), szerintetek ez elmúlik -talán bekopik?, vagy cseréljem le a fogaskereket is?
#17746
Posted 2006. April 03. - 08:35
vagy csak furattal rendelkezik, mint pl hagyomanyos
es vmi kupos feluleten fekszik fel.
edit:
mondjuk mindegy, mert ha a masik oldalnak be is tamasztasz attol meg szetvered a csapagyat /ahol utod/
csak csapagylehuzo a megoldas
ha hasitott akkor esetleg lehet azt ovatosan szetfesziteni, de szertem azon mar tul lennel.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17747
Posted 2006. April 03. - 08:30
Nincs! Én raktam össze, sejtettem hogy baj lesz a leszedéssel, de ennyire......biztos, hogy a bmx rendszeru kozepcsapi tengeleyen nincs vall?
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17748
Posted 2006. April 03. - 06:25
3lánc a tökéletes forgatásnál. Minnél sürübben cserélgeted annál jobb( nem anál jobb )
3?
Én úgy használom, hogy kb 200km-enként cserélgetem a 4 láncot. (XT fogaskoszorú, lánc)
Most vettem egy láncnyúlásmérõt, majd ezentúl azzal mérem, és aszerint fogok cserélni.
majd ha elkopik a rendszer, ílerom a tapasztalataimat
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17749
Posted 2006. April 02. - 22:46
ez vmi magikus szam?
lol
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17750
Posted 2006. April 02. - 22:05
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17751
Posted 2006. April 02. - 22:04
biztos, hogy a bmx rendszeru kozepcsapi tengeleyen nincs vall?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17752
Posted 2006. April 02. - 21:04
Láncforgatásnál árthatok szerintetek a rendszernek, ha "túl gyakran" cserélgetem õket? Mert mondtatok irányelvnek valami 500 kilómétert, mint irányelvet, de nem sûrû, hogy másfél hetente cserélgetem emiatt? (és esetleg nem érdemes egy harmadik láncot is befogni a "rendszerbe"?)
Gondolom 500 és 500 km között nem mindegy, hogy ez a táv terep sárban (jövõ héttõl már ez is), vagy napos idõben aszfalt (most még kizárólag ez)...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17753
Posted 2006. April 02. - 20:32
Próbáld meg esetleg egy hagyományos csapágylehúzóval meg egy darab acéllemezzel.Szigoruan ssos!
Hogy a fenébe szedjek le egy 3részes bmx kart a bringáról? A tengely elvileg atüthetõ az egész középrészen, de ha elkezdem a tengelyt püfölni akkor széthullhat a csapágy. A szerencsétlen karon nincs menet, nem tudom lehúzni kar lehúzóval. Valami ötlet?
Sürgõõõs!
5-6mm vastagból kialakíthatsz egy neked megfelelõ alakút, és utánna tiéd a (S)pálya!
Persze ezek után nem kevés a munkadíj meg ilyesmi, de ezt már te döntöd el, illetve a vevõ buxája.
További munkasikereket kivánva :Tittyman
#17754
Posted 2006. April 02. - 16:46
#17755
Posted 2006. April 02. - 16:46
Toti kerékpár IV. ker. Káp 2.-n megtalálod. Bemész és a polcon pihen 1 darab ilyen. Hétfõn nyitva vannak. 14-es villamossal menj a végállomásig. Mondd hogy én küldtelek és dupla áron oda is adják.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17756
Posted 2006. April 02. - 16:43
Hogy a fenébe szedjek le egy 3részes bmx kart a bringáról? A tengely elvileg atüthetõ az egész középrészen, de ha elkezdem a tengelyt püfölni akkor széthullhat a csapágy. A szerencsétlen karon nincs menet, nem tudom lehúzni kar lehúzóval. Valami ötlet?
Sürgõõõs!
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17757
Posted 2006. April 02. - 13:29
remélem ha összerakom utána nem esik majd szét magától...
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe
#17758
Posted 2006. April 02. - 13:16
nyomni oldalrol majd a ketcsapot egymasfele is nyomni.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#17759
Posted 2006. April 02. - 10:51
és közben húzod ellentétes irányba õket
ennyi a trükk hogy össze kell nyomni két oldalról
#17760
Posted 2006. April 02. - 10:48
1st Year (Hull Campus)
Anaesthetist wannabe