én nem tenném fel xt karraerre valaki?
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17261
Posted 2006. May 21. - 10:25
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17262
Posted 2006. May 21. - 08:19
Úgy néz ki, hogy a családi körben (nem, nem Arany Jánoséban) feleslegessé válnak egy Hone hajtókar tányérjai.
kérdésem az lenne, hogy mennyire tartósak azok a tányérok, mert nekem jól jönnének XC-re. Többet fognak bírni, mint az XT? vagy ezek is tiszavirág életûek?
Ja, ha megérné elbizniszelnem, akkor így rokoni alapon a két nagy tányér mennyit érne?
erre valaki?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17263
Posted 2006. May 21. - 03:43
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17264
Posted 2006. May 20. - 18:49
nos megvan a megoldás szaBike javaslata alapján.Hogyha a vázban a csészék kattognak akkor elég lehet ha zsírral vannak berakva és jól meghúzva.De ha még ekkor is kattog néhény 10 km után akkor be kell tekerni teflonnal a csészék menetét és úgy behajtani.Nekem csak ez oldotta meg véglegesen az idegesítõ zajolást.
kicsit féltem a teflontól mert eddig sehol nem találtam rá való utalást. tegnap bekentem a csészéket zsírral, utána teflon és arra még egy kis zsír- de csak a hangulat kedvéért. azóta benne van kb 150km, és "kop-kop", eddig nincsen semmiféle gyanús zaj a hajtómü irányából.
köszi a segítséget,
cheers
#17265
Posted 2006. May 19. - 14:04
Nem a paralelogramma belsejében lévõ rugóról írt, az a láncfeszeségben nem sokat számít, csak a pozíció tartásában. Arról a rugóról van szó ami a kanál és a váltótest csatlakozásánál van a tengely körül.az oké, hogy a feszitõrugó, ami a kanalat fesziti, az variálható, de amit szaBike emlit, az nem mindenütt végrehajtható. (azaz a paralelogramma nem mindenütt bontható)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17266
Posted 2006. May 19. - 13:54
#17267
Posted 2006. May 19. - 13:36
az oké, hogy a feszitõrugó, ami a kanalat fesziti, az variálható, de amit szaBike emlit, az nem mindenütt végrehajtható. (azaz a paralelogramma nem mindenütt bontható)Az 1000 Ft-os TY bontható és az XTR, szerintem a közötte lévõk is.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17268
Posted 2006. May 19. - 13:24
1: hosszu a monoblokkod, 2: vegyél ki szemeket a láncból, 3: legalább elsõváltót tegyél fel... végtére az is láncterelõ.
igen, a láncból majd ki veszek egy 5 centinyit, elsõ váltóm meg van
#17269
Posted 2006. May 19. - 12:19
Az 1000 Ft-os TY bontható és az XTR, szerintem a közötte lévõk is.nem minden hátsóváltó bontható teljesen
az U alakú lemez meg nem egy zégergyûrû véletlenü?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17270
Posted 2006. May 19. - 10:42
az U alakú lemez meg nem egy zégergyûrû véletlenü?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17271
Posted 2006. May 19. - 07:37
kérdésem az lenne, hogy mennyire tartósak azok a tányérok, mert nekem jól jönnének XC-re. Többet fognak bírni, mint az XT? vagy ezek is tiszavirág életûek?
Ja, ha megérné elbizniszelnem, akkor így rokoni alapon a két nagy tányér mennyit érne?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17272
Posted 2006. May 19. - 02:22
Egy kis ésszel elsõre is menni fog, bár sokkal nem lesz feszesebb a lánc, inkább érdemesebb annak a hosszát belõni jól.
#17273
Posted 2006. May 19. - 01:48
Talán én voltam. Biztosan meg akarod csinálni mert egy kis kézügyesség nem árt! Töltsd le a váltó robbantott ábráját a Shimano honlapról. Csavard ki a görgõpozíciót állító kis csavart. A váltót rögzítõ nagy csavar papucs felõli részén van egy U alakú rögzítõlap. Ha azt kipattintod akkor az alumínium fedõlemez alól kijön a rugó. Tisztítsd ki a rugó helyét és az alján látsz két lyukat ahová a rugó vége illeszkedik. A menetemelkedéssel ellenkezõ irányba nézõ lyukba akaszd be a rugó végét. Az összerakás ugyanígy csak visszafelé, figyelj a határolóra, elsõre nem fog menni. Már régen szedtem szét váltót, de talán az alsó rugót is meg lehet feszíteni.Itt valaki írt valamit valamikor, hogy a Shimanoét valami rugó áthelyezésével lehet nagyobb feszítõerõre rábírni. De fogalmam sincs, hogy hogyan lehet.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#17274
Posted 2006. May 19. - 00:38
1: hosszu a monoblokkod, 2: vegyél ki szemeket a láncból, 3: legalább elsõváltót tegyél fel... végtére az is láncterelõ.elöl két tányér, nincs terelõ, és belül pont akkora hely van hogy a lánc beférjen oda. vagyis pont egy kicsivel kevesebb hogy beszoruljon..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17275
Posted 2006. May 19. - 00:14
22-38. És felvált. :bananadan (Deore 2003-as hajtómû, a cserélt 32T gebhard középtányérra sem váltott fel jobban.) Teljesen váratlanul találtam truva alu tányért, váltáskönnyítõs. 4 a kisker ára, nem túl merev, de eddig mûxik.
Terhelés alatt nem igazán próbál(hat)tam, mert a fogaskoszorú 2-6ig halott, úgy urik rajtuk az új lánc ahogy kell. De új fogsor már a szobában várakozik.
#17276
Posted 2006. May 18. - 21:34
Egyértelmûen XT!
#17277
Posted 2006. May 18. - 21:22
#17278
Posted 2006. May 18. - 21:13
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.