Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#17221
Posted 2006. May 24. - 12:57
MOst van az arany-fekete színû DH és SL mono 4 és 3 csapággyal. De van a Fekete-fehér(ezüst) színû gigapipe is.. az most a régebbi fajta? Az is van olyan jó mint az újabbak? Azok hány csapágyasak? Ez milyán árban lehetett?
#17222
Posted 2006. May 24. - 12:34
Pont a kart akarod megmenteni, amibol mar kiszakadt a menet? Erdekes
I`m as fast as nobody!
#17223
Posted 2006. May 24. - 12:31
A probléma ami megoldásra vár, a következõ: Hajtókart nem lehet lehúzni a tengelyrõl, mert kiszakadt a menet belõle, vagyis a hajtókarleszedõ nem marad benne.
Van valakinek ötlete? Elõre is kösz!
U.I.: a kart + a monoblokkot kellene megmenteni, a váz már úgyis több darabban van, annak már mindegy.
Persze. vázat lefektetni, megtámasztani, hajtókart fával meg zsuzsikalapáccsal ütni amíg le nem esik... kb ennyi a teendõ...
ha nem sajnálod még fa sem kell...
#17224
Posted 2006. May 24. - 12:28
Van valakinek ötlete? Elõre is kösz!
U.I.: a kart + a monoblokkot kellene megmenteni, a váz már úgyis több darabban van, annak már mindegy.
#17225
Posted 2006. May 23. - 14:54
Elõfordulhat, ha sokat mész a középsõ tányéron és nem vagy egy pörgetõs típus, a shimanok nem bírnak túl sokat.
Saját sztori: lx hajtómû, sram 990 fogsor, pc69 lánc, 150km után lánc csere, a 18-ason(nagyon nagy terhelés alatt) a 21-esen (közepes terhelés alatt) ugrik az új lánc, de mentem az új lánccal 40km-t terepen hanyagolva a 18-at és a 21-et és utána már sehol sem ugrott a lánc. Tegyük hozzá, hogy nagyrészt ezt a két fogaskereket használom fölfelé, 50 alatti lábforgással és nem vagyok egy könnyû ember. Azóta kicsit többet pörgetek:)
Idén versenyzek nyolcadik éve, soha nem volt még ilyen, pedig elnyûttem már pár láncot, hajtókart, fogsort... és alapjában véve sokaknak egészen furcsa, hogy a 190cm-es magasságommal hogy tudok így pörgetni...
elkeseredtem, de ez van... számítottam rá, még az a szerencse. a legrosszabbra készültem, hát bejött, sajna...
#17226
Posted 2006. May 23. - 14:08
Elõfordulhat, ha sokat mész a középsõ tányéron és nem vagy egy pörgetõs típus, a shimanok nem bírnak túl sokat.Na, ígértem egy lánccsere utáni beszámolót...
szóval: XT-s hajtómû, LX-es fogsor, Connex lánc, 1012,9km-nél történõ lánccsere.
szóval középtányéron elõl ugrik, +hátul alsó kettõn is...
de hogy 1000km-es hajtómûvel ugorjon a középsõ tányér... Olyan gyönyörû kék folt van a combom belsõ oldalán...
Saját sztori: lx hajtómû, sram 990 fogsor, pc69 lánc, 150km után lánc csere, a 18-ason(nagyon nagy terhelés alatt) a 21-esen (közepes terhelés alatt) ugrik az új lánc, de mentem az új lánccal 40km-t terepen hanyagolva a 18-at és a 21-et és utána már sehol sem ugrott a lánc. Tegyük hozzá, hogy nagyrészt ezt a két fogaskereket használom fölfelé, 50 alatti lábforgással és nem vagyok egy könnyû ember. Azóta kicsit többet pörgetek:)
A sebesség mindent megold.
#17227
Posted 2006. May 23. - 13:53
Látott mostanában valaki Stylo SL-t kézzel fogható megvásárolható formában? Több helyen próbálkoztam már, de egyes boltok honlapján hiába van feltüntetve, már nem lehet kapni
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#17228
Posted 2006. May 23. - 13:32
#17229
Posted 2006. May 23. - 13:24
nekem ezt úgy 5000km környékén csinálta, (xt fogsor, xt tányérak, xt - deore lánc 1000km-enként cserélgetve)
valami elég problémás a Te helyzetedben! ennyi km után nem szabadna ilyet mûvelnie!!
nem lehet, h sokat mentél terepen, meg keményeket váltottál...?
minden esetre tanulságos dolog. én azért továbbra is cserélem 200-250 km után, a 4 láncot vetésforgóban....
neeeem, semmi extra. ugyanolyan használat mint eddig... anniy hozzátartozki hogy 180-as a kar, de ennyire akkor sem... meg akármilyenek is a körülmények, terep-nem terep, azért könyörgöm... 1000km!!!
közben: ápolás... volt! erre is azt mondom; könyörgöm 1000km!!!
sár: egy centit nem kapott, esõt kapott kettõt; könyörgöm 1000km!!!
#17230
Posted 2006. May 23. - 13:23
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#17231
Posted 2006. May 23. - 13:22
Na, ígértem egy lánccsere utáni beszámolót...
szóval: XT-s hajtómû, LX-es fogsor, Connex lánc, 1012,9km-nél történõ lánccsere.
szóval középtányéron elõl ugrik, +hátul alsó kettõn is...
de hogy 1000km-es hajtómûvel ugorjon a középsõ tányér... Olyan gyönyörû kék folt van a combom belsõ oldalán...
Én szóltam, h semmit sem bír ki, ha sárban mész...nekem a fogak is eltûntek róla 2000 km alatt... (még jó, hogy sokat mentem vele terepen egyébként... )
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#17232
Posted 2006. May 23. - 13:16
Na, ígértem egy lánccsere utáni beszámolót...
szóval: XT-s hajtómû, LX-es fogsor, Connex lánc, 1012,9km-nél történõ lánccsere.
szóval középtányéron elõl ugrik, +hátul alsó kettõn is...
de hogy 1000km-es hajtómûvel ugorjon a középsõ tányér... Olyan gyönyörû kék folt van a combom belsõ oldalán...
nekem ezt úgy 5000km környékén csinálta, (xt fogsor, xt tányérak, xt - deore lánc 1000km-enként cserélgetve)
valami elég problémás a Te helyzetedben! ennyi km után nem szabadna ilyet mûvelnie!!
nem lehet, h sokat mentél terepen, meg keményeket váltottál...?
minden esetre tanulságos dolog. én azért továbbra is cserélem 200-250 km után, a 4 láncot vetésforgóban....
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#17233
Posted 2006. May 23. - 12:22
szóval: XT-s hajtómû, LX-es fogsor, Connex lánc, 1012,9km-nél történõ lánccsere.
szóval középtányéron elõl ugrik, +hátul alsó kettõn is...
de hogy 1000km-es hajtómûvel ugorjon a középsõ tányér... Olyan gyönyörû kék folt van a combom belsõ oldalán...
#17234
Posted 2006. May 22. - 13:40
Írták: XT könnyebb, merevebb, drágább. Bõven elég lesz LX is. Az egy jóóó hajtómû.
Ha gyorsabban akarsz fejlõdni sztem költsd: edzésre-jó kajára / vegyél némi protektort és legyél csak nyugodtan állat / menj több versenyre.
Ha bicó fejlesztése érdekel, ird le az alkatrész listát a ki milyen bicóval nyomul topicba, majd megírják ki mit fejlesztene rajta, ja meg jelezd költségvetési limitet is.
De a milyen bringát vegyek-ben is megkérdezheted. Ott már úgy látom úgyis otthonos vagy
Ja ha mondanak x összeget és melyik jobb akkor könnyebb segíteni:)
Igy ugye meg háát...
Protektoron belül mire gondolsz?????
Ugye a versenyek meg a felettes szerv miatt bonyollultabb.
Az állatsághoz sz.tem nem kell már sok:)
#17235
Posted 2006. May 21. - 23:02
Írták: XT könnyebb, merevebb, drágább. Bõven elég lesz LX is. Az egy jóóó hajtómû.Sziasztok!
Mennyi a különbség az Lx és az Xt között???
Mer a 2 különbségét másra is tudnám költeni...
Ha gyorsabban akarsz fejlõdni sztem költsd: edzésre-jó kajára / vegyél némi protektort és legyél csak nyugodtan állat / menj több versenyre.
Ha bicó fejlesztése érdekel, ird le az alkatrész listát a ki milyen bicóval nyomul topicba, majd megírják ki mit fejlesztene rajta, ja meg jelezd költségvetési limitet is.
De a milyen bringát vegyek-ben is megkérdezheted. Ott már úgy látom úgyis otthonos vagy;)
#17236
Posted 2006. May 21. - 20:43
Itt http://www.cycles4u.de/ mondjuk 77.90 euró és Ausztriába 13-ért postáznak...gondoltam, hogy jobban járok...de annyival nem biztos, hogy inkább azt vegyem, vagy....ha tudsz valami jó kis akciót....
#17237
Posted 2006. May 21. - 20:18
Ha érdekel, nézd meg a gyártó honlapját, és konkrét modell kiválasztása után érdeklõdj mondjuk a Zöldpontban.Valaki tudna nekem a Gebhardt-lánctányérokról árakat meg ilyen katalogszerût (magyart ha lehet) adni/küldeni? Már elõre spórolok az XT-karhoz, mer ahogy írjátok elég szarok szegények(XT)....
Kb mennyi lehet egy hasonló minõségû szett...
#17238
Posted 2006. May 21. - 20:18
#17239
Posted 2006. May 21. - 19:55
#17240
Posted 2006. May 21. - 19:47
azt olvastam az új deore hajtómûrõl, hogy merev, meg hogy jobban bírja a terhelés...szerintetek 77-80kg alatt is megbízhatóan mûkszik majd? Vagy mindenképp csak Lx, meg ilyenekben gondolkodhatok?