Van értelme és lehet-e BB30 as meghajtás beletenni,adapterezni angolmenetes vázba? A kérdés oka hogy ebay tele van kici,ocó BB30 as hajtásokkal? Vagy maradjak akár egy alap,integrált Sora,105 meghajtásnál...
Nem fog beleférni.
Van értelme és lehet-e BB30 as meghajtás beletenni,adapterezni angolmenetes vázba? A kérdés oka hogy ebay tele van kici,ocó BB30 as hajtásokkal? Vagy maradjak akár egy alap,integrált Sora,105 meghajtásnál...
Van értelme és lehet-e BB30 as meghajtás beletenni,adapterezni angolmenetes vázba? A kérdés oka hogy ebay tele van kici,ocó BB30 as hajtásokkal? Vagy maradjak akár egy alap,integrált Sora,105 meghajtásnál...
Végül egy kis bognár fejű szöget vertem lapossá és azzal lett kihézagolva, "tökig tépett" záróanya is segített.Köszöntem szépen
hozzáteszem, a 11s kazettatest, ami ugyebár jó hosszú, úgy fogadta fel a 8s miche sort, hogy a legkisebb lánckerék bőven túllógott a kazettatest szélén
Elő a kaliperrel, és lemérni a lánckerekek és távtartók vastagságát.
Van olyan érzésem, meg fogsz lepődni. (pl. nekem a 8s campa sor, aminek 5.0-nak kéne lennie, 5.2 volt. Persze, hogy lehetetlen volt úgy beállítani a váltást, hogy csendes legyen a történet.)
Külön "érdekesség", a régebbi-old stock miche lánckeréksoroknál, hogy a kb. 2012 előtti darabok hihetetlen hitvány hézagolókkal voltak szerelve, akár tizedmm-eket is deformálódtak a záróanya nyomatékára.
Nekem is sokkal jobb váltásom volt "tökigtépett" záróanya mellett, mint "erősen meghúzottnál".
Sorjat megreszelni, es ipari kapoccsal fixalni a kazettatestet.
Google, freehub body damage stapel
Dejó, köszönöm szépen, ezt nem ismertem.Ez gyártási hiba amúgy?Miche sornál tapasztaltam már ilyet
10s sorhoz eleve kell 1mm-es távtartó a kazettatestre a sor elé...
Köszönöm a választ, igen ezt tudom, de oldalirányban kotyog, ezt elfelejtettem írni.Sorjás lett a kazettatest, nehezen is jött le a sor.Tettem alá egy 0,5-ös hézagolót, így megszűnt, de csak, mert megszorította.
Edited by löpapp, 2015. December 02. - 18:27.
Sziasztok!
Egy Microshift White váltórendszerrel felszerelt bringát bütykölök, Trp fékek vannak rajta, Prodigy hajtómű és Pura Ursus kerekeken gurul.
Az agy es a fogsor is Pursus, viszont a sor kotyog a kazettatesten, így kicsit ki is kezdte.Raktam alá egy vékony hézagolót, így a lógása megszűnt.
A kérdésem az lenne, hogy meg lehet ezt oldani másképp is?Utoljára Miche sornál találkoztam ilyennel, lehet közük van egymáshoz, mert a lánckerekek Miche-k.
Köszönöm előre is.
Szia!
Elég kopottak a fogaskerekek, főleg a nagy és középső. Akkor cseréld csak őket, ha már a hajtás nem megy jól. Mert ha cseréled a fogaskerekeket, akkor a láncot is kell és hátul a fogaskoszorút-fogaskereket is. Ez nagy melo és sok pénz...Fél megoldás nincs szerintem.
a váltást könnyíti, nincs elkopva
Sziasztok!
Van egy Lufthansa márkájú német kerékpárom, amit munkába járásra használok napi 20km, tavasztól őszig, szóval évente kb fél év. Eddig nem volt semmi gondom vele, jó paripa módjára tette a dolgát. Most, hogy lassan télbe megyünk el akartam végezni a téli karbantartásokat rajta. Átnéztem, minden ok vele viszont a hajtóművön felfedeztem 1-2 dolgot. Leszögezem nem értek a kerékpárokhoz, így nézzétek el nekem ha esetleg hülyeséget kérdezek. A hajtóművet leszedtem(hajtóműlehúzó segítségével) és pár fog a legnagyobb és a középső fogaskeréken kisebb mint a többi. Most azt nem tudom, hogy ez természetes kopás és csere érett a cucc vagy ez direkt így van kialakítva(a "kopott" fogak szabályos elhelyezkedése miatt esetleg). Csatolok képeket róla, minden választ nagyon szépen köszönök!
Szia!
Elég kopottak a fogaskerekek, főleg a nagy és középső. Akkor cseréld csak őket, ha már a hajtás nem megy jól. Mert ha cseréled a fogaskerekeket, akkor a láncot is kell és hátul a fogaskoszorút-fogaskereket is. Ez nagy melo és sok pénz...Fél megoldás nincs szerintem.
Edited by gszabo63, 2015. November 25. - 12:22.
Hello!
4 éves lánc (kopott, nyúlt és el is szakadt erőltetésnél) cserélve lett újra, pont olyanra mint volt (SRAM PC-951)
Ő is 109 szemesre lett vágva. (114-ből). Félig kopott csak a fogaskoszorú (Shimano CS HG30-9), 4 éve mikor cseréltem mindent, akkor sokkal jobban kopott volt.
Kérdés: Az új lánc szépen fog-e futni a félig kopott fogaskoszorúval? Illetve kb mennyi idő míg bejáródik...? Nagyon fontos a lánc hosszának pontos megállapítása?
Nem vennék új fogaskoszorút, szerintem még jó.
köszi a válaszokat is előre.
9es campag soron elfutna még egy PC-850 lánc? a 8s sram lánckerék vastagsága 1.78, a 9s campáé 1.75, a közölés meg előbbinél 4.8mm, utóbbinál 4.55mm.
Ennyi "agyfrászt" még elbír a rendszer?
Szerintem ez kb. gyártási hibahatárhoz közel van szóval lehet egyik-másik rosszabbul sikerült darab megközelíti a másik értékét. Csak nehogy ugorgyon'.
11sebis Shimano szabadonfutóra 8as fogas feltevése a feladat.
Kérdés, hogy a művelethez elég-e az 1,85-ös Spacer, mert szerintem igen.8-as 9-es fogas ugyanakkora elvileg, nem?
Elég kell, hogy legyen. A 10-eshez kéne az 1.85 és 1-es is. : )
Most én kérdezek.
9es campag soron elfutna még egy PC-850 lánc? a 8s sram lánckerék vastagsága 1.78, a 9s campáé 1.75, a közölés meg előbbinél 4.8mm, utóbbinál 4.55mm.
Ennyi "agyfrászt" még elbír a rendszer?
Edited by Vejne, 2015. November 20. - 18:01.
Az összehasonlítás kedvéért linkelek egy hamist és egy eredetit. Vessétek össze, élőben a hamis elég messziről ordít
eredeti:
http://www.ebay.com/...tUAAOxypNtSlGrR
mélyen és szabályosan bekarcolt HG feliratok, gyártási kód, nincs patentszem, az összekötőszem a helyén. És kb. annyi, mint minden más boltban.
Hamiskás:
http://www.ebay.com/...4UAAOSw-jhUH9sp
HG feliratot mintha én karcoltam volna bele körzővel 6 óra alvás után, stift null, gyártási kód nincs, de van helyette csudijó noname patentszem.
Ki fogom próbálni, ha 1500 km-től többet bír ki, akkor sem éri meg 2400 ft-ért vettem idehaza dobozos PC-850-et, amin még nulla kopást sem tudtam elérni jó 5500 km alatt. Így, ha 9s láncot keresnék, nyugodtan voksolnék az izzósokra ismét. (öö, majd leírom, mi miért, de találtam 9-s indexracsnit 1997-es ergopowerből, s ez fölvet számomra egy új lehetőséget, gombokért )
Edited by Vejne, 2015. November 20. - 07:17.
OEM (zacskós aki még nem látott) is csak a gyártásban lévőkből lehet hivatalosan, innen a hg50 oem eleve bukó.
Még ki is röhögtek, hogy hülye vagyok....ebay-ről nem szabad láncot venni, csak valami nagyon retro dobozosat...Én itthon is láttam már boltban hamis HG50-est...azt mondta ezt tudja olcsón szerezni OEM...azért nincs doboza...mondom miért barna? a HG50 fekete....és a gyártási idő két betűje hol van...ferde a Shimano felirat stb..
kiváló karkötő alapanyag és láncostor lehet belőle
Még ki is röhögtek, hogy hülye vagyok....ebay-ről nem szabad láncot venni, csak valami nagyon retro dobozosat...Én itthon is láttam már boltban hamis HG50-est...azt mondta ezt tudja olcsón szerezni OEM...azért nincs doboza...mondom miért barna? a HG50 fekete....és a gyártási idő két betűje hol van...ferde a Shimano felirat stb..