Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16521
Posted 2006. September 24. - 10:43
Mert akkor veszek én is egyet.
#16522
Posted 2006. September 24. - 10:08
Épp annyi a különbség, hogy szélesebb nyolcas lánccal csomó fokozatban kerreg.
Ezt én is alá tudom támasztani.
Nekem egy XT elsõ, deore hátsó, 8-as shimano kazi, és sram PC58 lánc van fent és ezt csinálja. Azóta megtudtam, hogy a 8-as sor 9-es lánccal is mûködik...
#16523
Posted 2006. September 24. - 09:41
#16524
Posted 2006. September 23. - 22:22
Persze, hogy van! Csak a különbség csekély, nem több mint a láncok szélessége. A 10-es elsõváltók kalitkája szûkebb, a belsõ kialakítása kicsit más, a végonyabb láncok külsõ felületéhez illeszkedik. A hátsó váltónál ilyen probléma nincs, ott csak a görgõk érintkeznek a lánccal.9-es rendszerhez van külön elsõ váltó?
A szervizekben (szerencsés esetben) használt Shimano szervizutasításban típusra lebontva benne van a középcsapágyház tengelyétõl való távolság, mm-es pontossággal.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16525
Posted 2006. September 23. - 21:50
#16526
Posted 2006. September 23. - 21:07
#16527
Posted 2006. September 23. - 20:48
#16528
Posted 2006. September 23. - 18:58
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#16529
Posted 2006. September 23. - 18:23
Sebaj.
Szal elsõ váltó beállítása mûvészet. Rengeteg kínlódást igényel, ha valami gixer van (pl 8as lánc 9es elsõváltó) akkor eleve felejtõs, hogy az összes fokozatban simán fusson. Ilyenkor arra kell törekedni, hogy a használandó fokozatok viszont oöpecül menjenek.
#16530
Posted 2006. September 23. - 17:28
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16531
Posted 2006. September 23. - 17:24
ugyanugy, mint az ahead szettnel
van kulon alu verzio
tan a dura ace peldanyat lehet kapni kulon
nem vagyok benne biztos, hogy segit
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16532
Posted 2006. September 23. - 17:21
bocs beállítás/utánállításra gondoltam.....
ja abszolút láma kérdés :
HTII - es xt bal hajtókar, :elõszõr a rögzítõcsavarjait húzom meg és utána tekerem be azt a mûanyag "kupakot" vagy fordított sorrend ?
köcc
Sztem elõször a mûanag, mert az tartja amíg meghúzod....azt amúgy lehet kapni külön?....akarok fémbõl, hátha akkor nem fog a bal kar lecsúszkálni....
#16533
Posted 2006. September 23. - 17:10
bocs beállítás/utánállításra gondoltam.....milyen karbantartásra gondolsz egy xt-nél?
ja abszolút láma kérdés :
HTII - es xt bal hajtókar, :elõszõr a rögzítõcsavarjait húzom meg és utána tekerem be azt a mûanyag "kupakot" vagy fordított sorrend ?
köcc
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16534
Posted 2006. September 23. - 17:03
#16535
Posted 2006. September 23. - 14:35
#16536
Posted 2006. September 23. - 14:24
#16537
Posted 2006. September 22. - 11:22
Pont tegnap magyarázott nekem az egyik szerelõ látva a full SRAM bringámat, hogy izé "havernak is volt ilyen, pár hónap alatt szét is kopott lötyögött minden
.
azért ez egy x7 szinttõl felfelé kurvára nem igaz......ellenben sokkal kevésbé karbantartásigényes mint egy xt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16538
Posted 2006. September 22. - 09:32
SRAM biztos elõnye, hogy olcsóbb. Eddig nekem frankón mûködik.
#16539
Posted 2006. September 22. - 08:24
Még gondolkodom mert az a gond hogy ez a
Shima. váltó technikailag még tök rendben van
viszont a mozgó részeknél annyira kopott, (meg a
a vékony felépítés is közrejátszhat ) hogy a két
felsõ fogaskereket nem tudom használni, mert a váltó
hozzáér a küllõkhöz.
Az sram meg olyan jó vaskos darabnak tûnik így képen
szal' ezt a kopás problémát talán jobban kiküszöböli .
(Gondolom én, de nem vagyok egy nagy guru )
#16540
Posted 2006. September 22. - 01:52
Di.R.T. = Direct Response Technology (Közvetlen/Egyenes Reagálású Technológia), ma is használják. Valószínûleg váltóhoz egyenesen, bowdenház nálkül futó bowdent jelenti, nincs hurok.a dirt az nem egy bowdenvezetési, vagy valamilyen technológia amit most is alkalmaz a sram pölö az sx5-ben? csak kérdezem.
Van egy ma is kapható, de valószínûleg régen nem gyártott Sram hátsó váltó, ami egy tulajdonképpen egy átmarticázott Sachs:
http://www.wiggle.co...erailleurs Rear
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]