Ha így lesz, tudni fogsz róla.Ha veszel egy komplett cuccot, és nem kellenek csak a tányérok, én vevõ vagyok a karra csapágyakkal.
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16302
Posted 2006. November 28. - 20:40

Csak a 3 gyári lánckerék alig kevesebb, mintha vennék egy komplett hajtókart...ezért kérdeztem, melyik éri meg jobban.
Ha veszel egy komplett cuccot, és nem kellenek csak a tányérok, én vevõ vagyok a karra csapágyakkal. Szíjhajtáshoz pont ilyet keresek.
#16303
Posted 2006. November 28. - 20:36

Egyértelmûen a gyári. Könnyebb és a legtartósabb, ha szánsz rá annyi zsét. A nagy tizenezer pengõ...Integrált XT hajtómûre milyen lánckerekeket érdemes venni? Szintén jó ár/értékû cuccot keresek. Sh? Gebhard? Vagy mondjuk egy RaceFace jobb annyival, amennyivel drágább?
Péter
#16304
Posted 2006. November 28. - 18:20

Ált. olcsó hajtást használok-me' jelenleg erre telik- s kb 2 év mire teljesen leharcolódik az egész.
Most pölö 2 éves lesz tavaszon a truvativ h.mû, illetve a fent regélt kazi/lánc egyveleg.
Esõben, sárban ritkán megyek, verseny"szerû" igénybevétel még ritkábban./ált magyar TT-k, ill. szloviparis, murányi fennsíkos bicózások/
Viszonylag sok az aszfaltos forgatás, a cuccok mindig tiszták.
Így ált. kijövök egy 20asból, cakkpakk, vidáman.
JA:a cucc még hetes!!rendszer, ezért barkácsolnom kell a sram kazikat /bebont, kiszed hézagol, stb../
#16305
Posted 2006. November 28. - 17:19

#16306
Posted 2006. November 28. - 17:14

nemtom, nekem most lett 7000km-es a kazi, 3 lánccal. még megy, tavasszal kuka.
ja 5.0ás pc58as láncokkal
#16307
Posted 2006. November 28. - 12:52

Oké, kösz, majd körbenézek itthoni boltokban is, amint el tudok szakadni a WC-tõl egy óránál hosszabb idõre...:-)itthon van olcsó bike+ feketére eloxált aluminium, ha gondolod. nincs rajta felirat, mielõtt megijjdenél
elég jól néz ki, és ilyen 2e huf körül megy. hasonlit a régi fsa-kra.
Ezek egyébként "normális" aluból vannak? Tartósak?

#16308
Posted 2006. November 28. - 12:46


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16309
Posted 2006. November 28. - 12:36

Igen, kb az egész csereérett lett, és akkor már legyen új az is...mondjuk még megvárom a tavaszt, de most meg akarom rendelni, fõleg, hogy jól áll az euró. Elsõ/hátsó váltó, váltókarok, kazetta, lánckerekek. Csak a 3 gyári lánckerék alig kevesebb, mintha vennék egy komplett hajtókart...ezért kérdeztem, melyik éri meg jobban.a gyári is nagyon jó.
vagy azok már elkoptak?

#16310
Posted 2006. November 28. - 12:29

a gyári is nagyon jó.Kösz mindenkinek! Az XT szerintem is elég pöpec ár/értékben, fõleg a német árakat tekintve...
Még egy kérdés: Integrált XT hajtómûre milyen lánckerekeket érdemes venni? Szintén jó ár/értékû cuccot keresek. Sh? Gebhard? Vagy mondjuk egy RaceFace jobb annyival, amennyivel drágább?
Péter
vagy azok már elkoptak?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16311
Posted 2006. November 28. - 11:35


Ha egyetlen alkatrészt kéne kiválasztanom a kerómról, ami mindig minden körülmények között tökéletes volt, akkor az elsõváltóra szavaznék. (kicsit nehéz belõni, de utána tényleg hibátlan)
#16312
Posted 2006. November 28. - 11:13

Még egy kérdés: Integrált XT hajtómûre milyen lánckerekeket érdemes venni? Szintén jó ár/értékû cuccot keresek. Sh? Gebhard? Vagy mondjuk egy RaceFace jobb annyival, amennyivel drágább?
Péter

#16313
Posted 2006. November 28. - 10:01

ha nagyon jól állnék, én a váltókarokat és h.váltót venném új xtr-bõl, a többi xt...Lassan meghajtást kell cserélnem a bringán...érdemes (megéri) valamibõl XTR-t venni, vagy bõven elég az XT? Fõleg tapasztalatok érdekelnének, van-e érezhetõ különbség, és ha van, mibõl érdemes a "jobbat" venni? Váltókarok, elsõ/hátsó váltó? Kösz!
Péter
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16314
Posted 2006. November 28. - 08:08

#16315
Posted 2006. November 28. - 02:16

Lassan meghajtást kell cserélnem a bringán...érdemes (megéri) valamibõl XTR-t venni, vagy bõven elég az XT? Fõleg tapasztalatok érdekelnének, van-e érezhetõ különbség, és ha van, mibõl érdemes a "jobbat" venni? Váltókarok, elsõ/hátsó váltó? Kösz!
Péter
ár érték arányban XT
májerfaktorban új, vagy régi XTR.
ha van rá zsetonod, és már midnen egyéb high end, akkor xtr, ha van még mit tuningolni, akkor xt. de pl hátsóváltót feldobsz egy xtr-t.. vegyítsd:)
#16316
Posted 2006. November 27. - 23:23

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16317
Posted 2006. November 27. - 22:21

Ha netalántán kapna egy tisztességes nyolcast, akkor végem lenne. De elég széles gumival használom (Tioga Factory DH), valamint keskeny láncvonaú hajtómûvel (LX - a truvához képest legalábbis keskeny).
Naszóval ez szerintem a tervezõk hibája, mert bárki használhat elsõváltót a rövid láncvillás szélesgumis gépen.
Sram sorról.
Baromira kopik sajnos. Nekem 8as van, de a drágábbik fajta. (hmm még így is olcsó volt

Kb. 800-1000 km környékén cseréltem láncot, és sajnos már keményen ugrik az alsó pár fokozatban. Viszont sort nem akarok mostanság cserélni. A régebbi láncot visszatenni pláne nem, mert az 8as lánc volt, az új viszont 9es.
Ja, a 9es lánc jobban megy nyolcas rendszerrel mint a nyolcas. Szebben vált, nem kerreg az elsõváltó. De megszívtam, mert hiába új, ugrik.

#16318
Posted 2006. November 27. - 20:33

sziasztok
nem akarok s vs sram vitát kirobbantani, csak nem találtam választ a fórumon...
xt v 990es fogsort vegyek?
990bõl is 2 fajt van, a pirosított, edzett trapézzal, ami piszok drága és a régebbi.
de az xt mindegyiknél könnyebb, xt váltóval és s lánccal, truva hajtókarral, melyik a jobb?
a másik kérdésem, h mit lehet csinálni egy elsõ váltóval, ha kistányéron beleér a kerékbe... :-/ párhuzamosan van a lánctányérokkal, csak most vettem észre, h a z-max külsõ bütykeit veri
köszi
Sram sorral és lánccal sincs jó tapasztalatom, a lánc piszok hamar megnyúlt nekem, elkezdte darálni a hajtómû nagy tányérját is, alig pár ezer km alatt az egész cucc cserés lett. Az sram szerintem gyenge, és túlságosan szét van könnyítve, 15-tõl felfelé törtek a hármasával-négyesével a fogak is.
#16319
Posted 2006. November 27. - 20:26

Lassan meghajtást kell cserélnem a bringán...érdemes (megéri) valamibõl XTR-t venni, vagy bõven elég az XT? Fõleg tapasztalatok érdekelnének, van-e érezhetõ különbség, és ha van, mibõl érdemes a "jobbat" venni? Váltókarok, elsõ/hátsó váltó? Kösz!
Péter
Ha mindegy mennyit költesz, akkor igen. Sokkal könnyebb, viszont árban az xtr 2,5 szerese. Nem tartósabb, nem erõsebb, csak könnyebb és jobban néz ki. Csúcs versenycucc, én leginkább csak szponzor bringákon láttam, illetve ahol mindegy mennyi. Én nem vennék, van amibõl még xt-t se.
#16320
Posted 2006. November 27. - 19:56

Péter
