Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#16281
Írta 2006. december 19. - 20:40

nicolai gboxx-ok is ilyesmivel mennek
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#16282
Írta 2006. december 19. - 20:39

dante nézted már a bike+ cnc-utókezelt aluminium lánctányérjait? kiváncsi vagyok a véleményedre.
Nekem egészen jól bírják az XT tányérjai, bár nagy dzsuvában nem szoktam hajtani, meg kenem rendsen a láncot, kíváncsi leszek tavasszal az új láncal fog e ugrani vagy nem e
#16283
Írta 2006. december 19. - 20:17

Áhh azért annyira nem:D De nekm is duurván hangzott hogy 144es blokk kell bele!

#16284
Írta 2006. december 19. - 20:15

100milis monoblokk. Ekkora szopást
tekerhetsz terpeszben 
arany árban
Off
lehet tudok Kooka dh hajtókart
ON


arany árban

Off
lehet tudok Kooka dh hajtókart
ON

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#16285
Írta 2006. december 19. - 20:15

#16286
Írta 2006. december 19. - 20:14

egy platinum dh mono, vagy hasonlók. egy luftalarm, esetleg holzfeller hajtókar. ütõs kis szett lesz;)
#16287
Írta 2006. december 19. - 20:11

#16288
Írta 2006. december 19. - 20:10

#16289
Írta 2006. december 19. - 20:10

Will: sajna buktad. énis buktam anno:)
100mm-hez shimano sajnos nem gyárt középrészt.
sorry:\
100mm-hez shimano sajnos nem gyárt középrészt.
sorry:\
#16290
Írta 2006. december 19. - 20:08

mekkora a monoblokk házad? ha 68-73 akkor jobb választás lehet az Lx vagy egy xt pláne ha nem vagy 90 kiló
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#16291
Írta 2006. december 19. - 20:02

Hy új év, új hajtás lessz. Még mindíg a SAINT a menõ, vagy már oldschool a vágyam?
Eléggé bejön az a hajtókar!!!.:ok: Tapasztalat? Gondolat? Segítség!!!:bell:
Jahh persze hogy DHra kell!!!!!

Jahh persze hogy DHra kell!!!!!
#16292
Írta 2006. december 19. - 17:46

FSA tányéroktol óvakodjatok ! Nagyon puha az anyaguk, akkor már inkább Gebhard, bár az FSA nagyon szép, ezt el kell ismerni. De többen szidják, hogy nem jók.
Marci
#16293
Írta 2006. december 19. - 10:04

Hát, bevallom, nem, láttam még, sõt, a 2006-os katalógusban sincs benne, de nagyon rossz nem lehet. Ha olcsó, akkor talán megéri. Bár nehéz lesz versenyezniük a Gebhardt választékával...de az is lehet, hogy ez is csak egy rányomtatott logó, teszemazt egy Gebhardt tányérra...(a Shimano-t pl nem "úgy" utókezelik, ezért is megy hamar gallyra...)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16294
Írta 2006. december 19. - 01:19

dante nézted már a bike+ cnc-utókezelt aluminium lánctányérjait? kiváncsi vagyok a véleményedre.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16295
Írta 2006. december 18. - 23:01

Egyértelmûen a gyári. Könnyebb és a legtartósabb, ha szánsz rá annyi zsét. A nagy tizenezer pengõ...
És mégis, mire alapozva adsz ilyen tanácsot? Amikor a gyári Shimano tányérok, beleértve az XT-t, sõt, különösképpen az XT-t, igen hamar tönkremennek. Alattam pl másfél hónap alatt eltûnnek a fogak.
Másrészt nem könnyebb. Nem jobb. Csak drágább.
Bocs a leoltó hangnemért, de ekkora égbekiáltóan hiteltelen tanácsot már régen hallottam. Nem megyek annyira sokat, de már mondjuk 3 XT-rendszert rommá koptattam (meg elõtte vagy 10 másikat), s az összes tányérrendszert kipróbáltam.
Hogy konstruktívan is hozzászóljak:
-ha letojod a váltásteljesítményt, s a tartósságra és merevségre vágysz, akkor Raceface (lényegesen rosszabbul vált, mint a Shim...), de iszonyat erõs/tartós...
-ha árra mész, akkor Gebhardt, nagyon jó ár/érték aránya van
-ha meg a kettõ közé akarsz lõni, akkor FSA
Én személy szerint versenygépre Raceface-t, edzõgépre Gebhardt-ot vennék. Ez is van.

With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#16296
Írta 2006. december 18. - 22:10

#16297
Írta 2006. december 18. - 22:10

ott van, hogy "Shifter bal 3s" --> tehát 3 sebességet vált elöl
egyébként a X.7esbõl van 8 és 9 sebességes - jobb oldali kar, tehát vagy 24 vagy 27 sebességes lesz a rendszered
egyébként a X.7esbõl van 8 és 9 sebességes - jobb oldali kar, tehát vagy 24 vagy 27 sebességes lesz a rendszered
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#16298
Írta 2006. december 18. - 22:00

#16299
Írta 2006. december 18. - 21:57

Hello!
Szerintetek ez az összeállítás jó lenne...: Sram 5.0 9- es marokváltókarok, Sram 5.0- s 9- es 11- 34- es fogaskoszorú, Sram X7 váltó, és végül egy a változatosság kedvéért...: Sram PC- 971 lánc?!
Elõre is köszönöm a véleményeteket!
Szerintetek ez az összeállítás jó lenne...: Sram 5.0 9- es marokváltókarok, Sram 5.0- s 9- es 11- 34- es fogaskoszorú, Sram X7 váltó, és végül egy a változatosság kedvéért...: Sram PC- 971 lánc?!
Elõre is köszönöm a véleményeteket!
#16300
Írta 2006. december 16. - 09:56

Tavaszra új láncot és fogsort kell beszereznem, de nem tudom h. mennyire jó pl. keverni a Sramot a Shimanoval. Fogsorból XT-re gondoltam, de mostanában hallottam olyan tapasztalatokat róla, hogy a 11-32-es fogkiosztásúnál elhajlanak a fogaskerekek. Ez 4karos csillag, a 11-34es 5karú, itt állítólag már nincs ilyen gond vele. Ez mennyire igaz? Én a 11-32es fogkiosztásához vagyok hozzászokva sajna...
A másik a lánc: XTR vagy Sram 991es, melyik a tartósabb? 3 láncot tervezek majd cserélgetni 3-400kmenként. Sramnál a 991-971-951-es típusok között csak a felületkezelésben van különbség?
A másik a lánc: XTR vagy Sram 991es, melyik a tartósabb? 3 láncot tervezek majd cserélgetni 3-400kmenként. Sramnál a 991-971-951-es típusok között csak a felületkezelésben van különbség?