Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#16021
Posted 2007. January 24. - 19:29
próbált már valaki truvativ howitzer monoblockra régi hussefeltet felrakni?
sikerült?
hogyan?
jól mûködik?
mert nekem ezt kéne megoldanom, de mintha a régi ISIS borda csúcsosabb lenne, a howitzer isis borda meg szögletesebb...és a kar csupán eg 3-4 mm-t akar önszántából felcsúszni a bordákra, s a csavar meg el sem éri a tengelyt!!!!
lécci segítsen valaki!
a boltban direkt megkérdeztem kompatibilis-e, s azt mondták igen!de nem úgy tûnik vagy csak legyek erõszakosabb?!
Kérlek segítsetek!!!!!!
elõre is köszi:madve
#16022
Posted 2007. January 24. - 18:20
Ha a sor rápázása és kidolgozása jelentõsen jobb a Sramnak akkor igen, ha ugyanaz akkor mindegy.sunrace a sor az alkatrészek mármint az ujonan felrakásra váro hválto a váltokarok 05évjárat lenne törtük a fejünk egy ful alivio seten is de én a simano láncokkal már megjártam igy azt kihagynám
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16023
Posted 2007. January 24. - 17:42
#16024
Posted 2007. January 24. - 16:03
#16025
Posted 2007. January 24. - 14:22
A sebesség mindent megold.
#16026
Posted 2007. January 24. - 10:31
#16027
Posted 2007. January 24. - 10:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16028
Posted 2007. January 24. - 08:08
#16029
Posted 2007. January 24. - 06:55
ez igy edig gyengén muzsikál vajon feldobná e egy
sram sor?
#16030
Posted 2007. January 23. - 21:20
Bike Positiveszerk: Shimano, Gebhardt, RaceFace, BBB -n kívül lehet más lánckereket kapni itthon?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#16031
Posted 2007. January 23. - 21:12
#16032
Posted 2007. January 23. - 16:17
szerk: Shimano, Gebhardt, RaceFace, BBB -n kívül lehet más lánckereket kapni itthon?
A sebesség mindent megold.
#16033
Posted 2007. January 22. - 21:13
közben kezd leesni.
felrakod a váltót, beteszed a helyére a kereket a lötyögö váltóval
fogsz egy 9es villáskulcsot, és a tengelynél fogva meghúzod a rendszert.
így a váltó felöli oldal teljesen fix lesz, meg se fog tudni moccanni.
ezek után minden gond nélkül felcsavarod a körmös anyát.
Igen, ezt a megoldást gondoltam ki én is, bár még hozzá kell fûzni, hogy a tengelyen lévõ kis ellenanyák - amelyek összefogják az agyat - rovátkoltak. Ezért ha sokat csavargatom a tengelyt, így szorítva meg, elcseszem a vázat. Ezért találtam ki, hogy a rovátkolt anyák és a váz papucsa közé kell tenni 1-1 mm távtartó alátétet, ezt követõen lehet a kulccsal forgatni a tengelyt, hogy a váltóoldal megszoruljon. A másik oldal, pedig a gyári rögzítés.
Ja, ha jól emlékszem a tengely lapolása 8.5 méret, tehát egy villáskulcsot meg kell egy kicsit alakítani
De azért kíváncsi lennék mások hogyan oldották meg
#16034
Posted 2007. January 22. - 21:10
#16035
Posted 2007. January 22. - 21:07
De a Hone agy tengelye szívás a saint váltóval
Azaz a Hone váltó esetén van lehetõség imbusszal ellenszorítani a váltó oldalán
#16036
Posted 2007. January 22. - 21:05
felrakod a váltót, beteszed a helyére a kereket a lötyögö váltóval
fogsz egy 9es villáskulcsot, és a tengelynél fogva meghúzod a rendszert.
így a váltó felöli oldal teljesen fix lesz, meg se fog tudni moccanni.
ezek után minden gond nélkül felcsavarod a körmös anyát.
(a villáskulcs méretében nem vagyok 100%ig biztos, én SS-ként használtam a HONE agyat)
nem véletlen van a fix tengely meglapolva mind2 oldalon, legalábbis emlékképeim között ezt tudtam csak feltúrni.
#16037
Posted 2007. January 22. - 21:02
#16038
Posted 2007. January 22. - 21:00
#16039
Posted 2007. January 22. - 20:58
konklúzió: saint váltó nem jó hone aggyal :mad:
Nah úgy látom kezditek érteni..
mivel nincs perem a tengelyen, így nem akad meg, hanem magára húzza a másik oldalt, a váltót is.
elméletben
Igen, de hozzá kell tennem, hogy a megszorítós oldalon (A tárcsa felõli oldal) a tengely lapolva van egy darabon, azaz nem kör keresztmetszetû, így a szorító ellendarab csak egy darabig megy rá, pont annyira hogy az az oldal megszoruljon.
#16040
Posted 2007. January 22. - 20:17
stoper pecket reszeld le és ha lelazul akkor rugós/körmös alátét.
konklúzió: saint váltó nem jó hone aggyal :mad: