Köszi a válaszokat, találtam kettőt, ami talán nem hamisítvány: http://goo.gl/O0PvWy és http://goo.gl/nBKhiL
Szerintetek is eredetiek? Van egyáltalán mód arra, hogy meg lehessen állapítani? A gyanúsan alacsony ár gondolom intő jel tud lenni, meg a kínai feladó is, de nem találtam leírást arról, hogy esetleg be lehetne konkrétan azonosítani valahogy az eredeti alkatrészt.
Illetve a másik kérdés, hogy akkor azt tanácsoljátok, hogy tegyem rá az új láncot és remélhetőleg a fogaskoszorú nincs még nagyon elkopva, vagy ha igen, akkor ráérek majd akkor cserélni mikor erre rájövök az új lánccal?
Ez is hamis. Honnan jött az ötlet, hogy IG kell rá? Van a nagytányéron piros IG chain only matrica? Ha nincs akkor kellene a hajtómű pontos cikkszáma vagy a nagytányérról meg lehet állapítani, hogy IG-s vagy HG-s. Egyébként a legszembetűnőbb ezeken a láncokon, hogy nincsenek letörve a külső lapok élei ami az IG láncok legalapvetőbb sajátossága. Ezen felül persze ordít a hitvány minőség is. Szóval először meg kell állapítani, hogy IG vagy HG. Az egész IG-nek az előnye az első váltásnál van előnye. A kis alámart lapocskák megkapaszkodnak a speckó kis váltás segítő karmokban. Egy jó minőségű IG-s rendszer olyan vaj puhán észrevétlenül vált elöl mint semmi más. A HG láncot ugyan úgy fel fogja rakni mint a másikat csak nem olyan finoman, viszont az szélesebb mint az IG. Ezért óva int a shimanó, mert előfordulhat olyan eset, hogy felkapja a láncot, bár ezt eléggé sokan cáfolták már mindenféle fórumon. Ezért jobb a Sram, mert az keskenyebb, ugyan olyan széles mint az IG.