Sziasztok!
Légyszíves segítsetek.Shimano STX hajtóműhöz FC-MC 32-es,milyen lyukkör átmérőjű a 3 lánctányér.
Válaszokat előre is köszönöm.
58 mm
Sziasztok!
Légyszíves segítsetek.Shimano STX hajtóműhöz FC-MC 32-es,milyen lyukkör átmérőjű a 3 lánctányér.
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Légyszíves segítsetek.Shimano STX hajtóműhöz FC-MC 32-es,milyen lyukkör átmérőjű a 3 lánctányér.
Válaszokat előre is köszönöm.
Kerámiás csapágyat lehet e karban tartani, és ha igen milyen kenő anyaggal az egyik oldali kicsit száraznak tűnik, BB30.
Az izzósok ezt ajánlják:
http://www.skf.com/m...ease/index.html
Kerámiás csapágyat lehet e karban tartani, és ha igen milyen kenő anyaggal az egyik oldali kicsit száraznak tűnik, BB30.
Ha single speed vagy agyváltós a bringád akkor persze, használhatsz 1s láncot.
Hello!
Van egy Alfine (45T) hajtóművem. 9s lánc való hozzá.
Lehetne-e ezt 1s lánccal használni? Az ugye tartósabb megoldás lenne.
Tisztel Urak!
Most veszítettem a Campa szüzességem. Nejem bringáján Campagnolo Centaur Power Torgue Carbon hajtómü (bocs, nincs hosszú ü és ö-m) van, press fit-es vázban.
Az normális, hogy ha meghajtás oldalon megnyomom oldalról a hajtókart a tengely magasságában, akkor stabil, míg ellenkezö oldalon, meg van egy kb 1mm-es játéka oldalirányban és olyan, mintha egy rugó nyomná vissza? Amúgy hajtás közben nem érezni ebböl semmit. Valamint tényleg kb 100EUR-os célszerszám kell, hogy leszedjem a hajtókart?
Elöre is köszönöm!
Sziasztok,
11 sebességes Shimano lánc összeszerelése közben a pint melyik irányból toljuk be, vagyis merre áll ki egy kicsit? A manuál szerintem nem egyértelmű.
A Campagnolo kifelé állt ki egy kicsit.
Ha valaki hasonló árban és állapotban találna kompakt kart, tudna szólni?
az ideálom egy centaur 172.5-ös lenne, akár kistányér nélkül, UT-ból, de az kevés van, és ami van, az drágább, mint amennyiért boltból megveszed
Egy napnyi kemény munka után sikerült tisztára pucolni mindent a biciklin, tényleg brutál volt a mocsok benne...
Annyit kérhetnék még, hogy az első lánctányérra ránéztek így tisztán, hogy biztos nem túl kopott-e még az új lánchoz?
https://www.icloud.c...B0ZG4TcsmGomEDL
Köszi!
Jó lesz új lánchoz.
A sebesség mindent megold.
Egy napnyi kemény munka után sikerült tisztára pucolni mindent a biciklin, tényleg brutál volt a mocsok benne...
Annyit kérhetnék még, hogy az első lánctányérra ránéztek így tisztán, hogy biztos nem túl kopott-e még az új lánchoz?
https://www.icloud.c...B0ZG4TcsmGomEDL
Köszi!
Egébként ebayen is célszerű próbálkozni, a szombat délután-vasárnap délben záródó aukciókkal főleg, mert azok ilyet tudnak:
http://www.ebay.com/...m-/391380023715
Ezért IS vált sok ember kompaktra: ha akarják, 50-34, ha akarják, 50-36, 52-36 de 52-38 is lehet meg bármi.
szerk: mondjuk a tányércserélgetés olyan, hogy UT-nál hamarabb cseréled ki a hajtást, mint a tányérokat, mert 1etlen csavart kell csak meghúzni (most azt a hülye félkörrugót nem számolom, azt úgyis csak "pattintani kell") az átdobó magasságán meg úgyis kell állítani.
Vejne módosította - 2016. február 14. - 07:18
Majd meglátod. Nem véletlenül mennék a profik kompakt 32-vel.
OK! Ha hazajöttem, mindenképp jelentkezek!
Egyébként ebben a kisfilmeben a 34-28-at emlegetik!
Mindenkinek köszönöm a hozzászólást! Asszem a 11-28-as sor lesz a jó választás.
Csak egy rövid gondolatmenet. Tavaly a 53/39-12/25-ös áttétellel voltam a Tátrában. Certovicai hágó, Jasna, Csorba-tó, Sliezky-dom, Zakopane, stb. Sehol nem volt gondom! Sőt, a 39-25 is csak Sliezky-n kellett. Aki nem ismerné: 6,8km, 680m szint, átlag 10%, helyenként 20-22%! Vagy ott van Sitno. Aki nem ismerné: 7km, 600m szint, átlag 8,5%, helyenként 18-20%. Ez a hegy sem igényli a kompaktot!
Ebből kiindulva a Zoncolan: 10km, 1200m szint, átlag 12%, helyenként 20-22! Tehát az új végáttétellel (39-28) elméletileg nem lehet gond a "szörnyön". Igaz nem lesz egy lájtos, vasárnap délutáni tekerészés, de megállás nélkül teljesíthető.
MJani01, netán vannak tapasztalataid a Zoncolan-ról?
Majd meglátod. Nem véletlenül mennék a profik kompakt 32-vel.
A sebesség mindent megold.
Mindenkinek köszönöm a hozzászólást! Asszem a 11-28-as sor lesz a jó választás.
Csak egy rövid gondolatmenet. Tavaly a 53/39-12/25-ös áttétellel voltam a Tátrában. Certovicai hágó, Jasna, Csorba-tó, Sliezky-dom, Zakopane, stb. Sehol nem volt gondom! Sőt, a 39-25 is csak Sliezky-n kellett. Aki nem ismerné: 6,8km, 680m szint, átlag 10%, helyenként 20-22%! Vagy ott van Sitno. Aki nem ismerné: 7km, 600m szint, átlag 8,5%, helyenként 18-20%. Ez a hegy sem igényli a kompaktot!
Ebből kiindulva a Zoncolan: 10km, 1200m szint, átlag 12%, helyenként 20-22! Tehát az új végáttétellel (39-28) elméletileg nem lehet gond a "szörnyön". Igaz nem lesz egy lájtos, vasárnap délutáni tekerészés, de megállás nélkül teljesíthető.
MJani01, netán vannak tapasztalataid a Zoncolan-ról?
Azokra a hegyekre kell a kompakt és hátra a 28. Mondjuk úgy is lesz olyan emelkedő, ahol nem fog tudni megállás nélkül felmenni.
A sebesség mindent megold.
A 33 pont jó lenne a 30-as végű sorral. Nem kell hosszabb lánc, de nem fogja úgyse beváltani senki. Egyébként teljesen más a geometriája az mtb és országúti váltóknak. Nem csak annyi, hogy van SGS kanál.
Hogy valami építő jellegűt is írjak ne csak Vejne-t leépítőt...
A shimano tech doc-ból a következőt hámoztam ki. A 6700-as hátsó váltó akár SS vagy GS kanál 11-28-as sort kezel. Az SS teljes kapacitása max 33 fog a GS-é max 39 fog. Tehát az 53/39 11/28-as sorral is csak 31. Szóval ha rövid kanalas a váltód akkor is használhatod. Persze így keresztbe váltani soha nem fogsz. Ez az elmélet. Ha elég a 28-as végű sor akkor olyat vegyél. 29-es vagy 30-as végű sorral előfordulhat, hogy nem tudja felrakni a váltó a láncot vagy nagyon gyászos lesz. Ettől lehet működne, de egy Ultegra sor drága ahhoz, hogy kísérletezz vele...
Nem írtál leépítőt szerintem, csak fölhívtad a figyelmem arra, amit az OP is leírt. : )
Egyébként a 12-30-ast én is a kapacitásból okoskodtam ki (33) meg abból, hogy más felhasználók szerint gond nélkül kezeli a rövid kanalas 6700-es a 30-as lánckereket.
De a hosszabb lánc (2-3 szemmel) és a felső váltógörgő állítása kelleni fog.
Hogy valami építő jellegűt is írjak ne csak Vejne-t leépítőt...
A shimano tech doc-ból a következőt hámoztam ki. A 6700-as hátsó váltó akár SS vagy GS kanál 11-28-as sort kezel. Az SS teljes kapacitása max 33 fog a GS-é max 39 fog. Tehát az 53/39 11/28-as sorral is csak 31. Szóval ha rövid kanalas a váltód akkor is használhatod. Persze így keresztbe váltani soha nem fogsz. Ez az elmélet. Ha elég a 28-as végű sor akkor olyat vegyél. 29-es vagy 30-as végű sorral előfordulhat, hogy nem tudja felrakni a váltó a láncot vagy nagyon gyászos lesz. Ettől lehet működne, de egy Ultegra sor drága ahhoz, hogy kísérletezz vele...