Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14141
Írta 2007. augusztus 30. - 19:38
szeritnetek egy ilyen http://www.ivelo.cz/....-2008-odhaleno (katt a deore hajtókarra) mennyire birná a durvulást?(dirt,downhil)meg az ilyesmit? nem vok annyira nehéz(60kg) ugyhogy birná nem?csak könnyités céljából.persze 1 tányérral
vagy ha egy kicsit több pénz jön össze akkor az LX
az egész súlycsökkentés céljából,mert most hussefelt van
#14142
Írta 2007. augusztus 29. - 10:02
tudtam, mert láttam egy q-faktoros táblázatban
valszeg nem férne el másképp a 28as tányér, de ha csak 2 tányárral használód akkor lehetett volna a a keskenyebb, de akkor ugye tányérokat kellett volna cserélni...
nekem is megvan a táblázat, és azt hittem emiatt van... DE NEM! a buzi láncborítás miatt, ami másképp nem férne el a hajtókar és a külsõ tányér között. összehasonlítottam, minden más egyforma, azonos tengelyhossz, de az 581-nek jobban kiáll (csak jobb oldalon) a karja.
ha ezt tudom, inkább 581-et veszek, meg egy garnitúra lánctányért... de ez is tapasztalat, és az se biztos, hogy a térdem ezt nem szereti. alig várom, hogy leteszteljem...
#14143
Írta 2007. augusztus 29. - 09:51
....és azt tudtátok, hogy LX hajtókarból a láncvédõs változat (581 - 48-as nagytányérral) kb. 9 mm-rel szélesebb, mint a sima?
a nagyra 184, a kisebbre 175 mm pedáltávolságot mértem.
a keskenyebbet áttettem arra a bicóra, amit többet használok, kíváncsian várom, érzek-e majd különbséget használatban. múlt héten tekertünk a tandemmel 350km-t, semmi baja nem volt a térdemnek. vasárnap rátettem még 55-öt a nagybicóval, és azért kicsit éreztem a térdeim.. de nem bizonyított, hogy ez a q-faktor miatt van, vagy csak jobban toltam neki.... a tandemen úgy emlékszem 180 alatti, de majd megmérem..
így, hogy a kisbicón is izmosabb kar van, meg SPD, már egyre kevesebb mentségem van arra, hogy nem voltam még egy maratonon sem :chin:
ja, az alivio elsõváltó úgy néz ki, simán boldogul a 44 foggal, de majd tesztelem világosban is
tudtam, mert láttam egy q-faktoros táblázatban
valszeg nem férne el másképp a 28as tányér, de ha csak 2 tányárral használód akkor lehetett volna a a keskenyebb, de akkor ugye tányérokat kellett volna cserélni...
#14144
Írta 2007. augusztus 29. - 09:46
A hátsó válton a 3. csavarral a láncfeszességet lehet beállítani?
Nekem Sram Centera hátsó váltóm van és Shimano Revoshift váltókarom.Ezek kompatibilisek egymással?
#14145
Írta 2007. augusztus 29. - 09:23
Mi abban a poén, ha bal oldalra szerelik a hajtást? http://www.fixedgear...omasBracken.htm
áááh, csak tükrözve van a kép, hiszen a gyorszár is bal oldalon van!
(bocs)
#14146
Írta 2007. augusztus 29. - 09:22
#14147
Írta 2007. augusztus 29. - 08:51
a nagyra 184, a kisebbre 175 mm pedáltávolságot mértem.
a keskenyebbet áttettem arra a bicóra, amit többet használok, kíváncsian várom, érzek-e majd különbséget használatban. múlt héten tekertünk a tandemmel 350km-t, semmi baja nem volt a térdemnek. vasárnap rátettem még 55-öt a nagybicóval, és azért kicsit éreztem a térdeim.. de nem bizonyított, hogy ez a q-faktor miatt van, vagy csak jobban toltam neki.... a tandemen úgy emlékszem 180 alatti, de majd megmérem..
így, hogy a kisbicón is izmosabb kar van, meg SPD, már egyre kevesebb mentségem van arra, hogy nem voltam még egy maratonon sem :chin:
ja, az alivio elsõváltó úgy néz ki, simán boldogul a 44 foggal, de majd tesztelem világosban is
#14148
Írta 2007. augusztus 28. - 23:49
A sebesség mindent megold.
#14149
Írta 2007. augusztus 28. - 21:39
#14150
Írta 2007. augusztus 26. - 11:25
Truvativ Stylo Team monoblokk csere lassan esedékes. Csak Truva GXP-re lehet lecserélni? Én Race Face-t szeretnék, vagy vmilyen tartósat és jót.... Race Face csak Xt-xtr-saint kompatibilis?
#14151
Írta 2007. augusztus 24. - 14:12
Vajon melyik fogsor a tartósabb?
Sram PG-850-es vagy a Shimano HG-50-8R?
Mindkettõ országúti fogkiosztásban értendõ, 12-23.
én erre csak ezt merem mondani: "mi volt elöbb tyúk vagy tojás?"
de hátha van vkinek személyes tapasztalata majd ö megmondja
#14152
Írta 2007. augusztus 24. - 13:23
Sram PG-850-es vagy a Shimano HG-50-8R?
Mindkettõ országúti fogkiosztásban értendõ, 12-23.
#14153
Írta 2007. augusztus 23. - 19:12
#14154
Írta 2007. augusztus 23. - 11:00
az elsõ váltó nincs túl magasan? képrõl így tûnik... :chin:
ha már bicajboltban jártál, vehettél volna egy külsõt is...
Szerintem is csak úgy tûnik
Ugye a gumi mintázatára gondoltál ami már eltünt. Még amortizálom egy kicsit aztán csere, de már megvettem.
#14155
Írta 2007. augusztus 23. - 09:03
Szóval innen kezdõdik az idõ ill. km számítás,vajon meddig bírja?
az elsõ váltó nincs túl magasan? képrõl így tûnik... :chin:
ha már bicajboltban jártál, vehettél volna egy külsõt is...
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#14156
Írta 2007. augusztus 22. - 23:48
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14157
Írta 2007. augusztus 22. - 17:07
#14158
Írta 2007. augusztus 22. - 17:01
Van egy problémám lehet hogy valaki tudna segíteni. A helyzet a következõ: 2 hete volt bovden +ház csere a váltóknál. Bovdenház Jagwire fekete a bovden is jagwire, hátsosor, lánc h .váltó ( váltó XT, hátsósor HG-50, lánc HG 50 ,hajtókar Deore az egészben max 1500 km van) szépen kimos. Utána minden szépen visszarak bovden + ház a régi méretére vágva összerak és jön a probléma. Hátul mikor a 4-6-os fogaskerekeket szeretném használni felfelé tekeréskor terhelés alatt akkor a lánc csak úgy magától átugrik illetve nem vált fel rendesen van mikor rendesen felvált a váltó de terhelés közben jön egy spontán váltás. A poén hogy az álványon rendesen mûködik. Ha valakinek van esetleg ötlete akkor örülnék ha megosztaná velem. Elõre is köszönöm.
Laci
#14159
Írta 2007. augusztus 22. - 13:54
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14160
Írta 2007. augusztus 22. - 13:53
A kérdésem tényleg a lánctányérokra vonatkozott,de erre is választ kaptam, köszi!
Most megyek a bótba és veszek RACE FACE TEAM CHAINRING SET-et (este már azzal nyomom:) )