Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Started by
Cybe
, 2003. July 27. 12:04
#13961
Posted 2007. October 05. - 22:02
apróba talán használt lx?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#13962
Posted 2007. October 05. - 21:59
#13963
Posted 2007. October 05. - 21:57
Üdv!
360 gyakorolgatás közben meghalt a hajtókarom.
Néztem ezt az altrix acél cuccost, mint jövendõbelit, csak sehol nem találom h mennyibe fáj. Más alternatíva is érdekelne ha van ötlet.
(max 15 ezer,80 kiló vagyok, parkban használnám)
360 gyakorolgatás közben meghalt a hajtókarom.
Néztem ezt az altrix acél cuccost, mint jövendõbelit, csak sehol nem találom h mennyibe fáj. Más alternatíva is érdekelne ha van ötlet.
(max 15 ezer,80 kiló vagyok, parkban használnám)
#13964
Posted 2007. October 05. - 12:56
#13965
Posted 2007. October 05. - 11:24
Sziasztok,
tud valaki nekem ifnót adni egy Exage szettel szerelt Koga Miyata szerelésérõl?
Milyen fogaskerekek vannak rajta, milyen lánc kell, ha spéci, akkor hol lehet beszerezni...?
Létezik olyan hogy biopace hajtás?
Köszi elõre is!
tud valaki nekem ifnót adni egy Exage szettel szerelt Koga Miyata szerelésérõl?
Milyen fogaskerekek vannak rajta, milyen lánc kell, ha spéci, akkor hol lehet beszerezni...?
Létezik olyan hogy biopace hajtás?
Köszi elõre is!
#13966
Posted 2007. October 04. - 17:12
satu, csavarhuzó ,kalapács
a müanyag baszra figyelni!
és akkor a következõ hogy hogyan lehet szépen okosan pontosan visszatenni az újat?
#13967
Posted 2007. October 04. - 16:53
satu, csavarhuzó ,kalapács
a müanyag baszra figyelni!
a müanyag baszra figyelni!
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#13968
Posted 2007. October 04. - 16:38
#13969
Posted 2007. October 04. - 11:04
Azt hiszem ez kell bele: http://forum.bikemag...postcount=24281
kosz az infot, de szerintem mar nem fogok faszkodni, kiszedem, elviszem, oszt ujat kerek. Tenyleg maceras visszarakni, probalta mar valaki????
#13970
Posted 2007. October 03. - 19:51
#13971
Posted 2007. October 03. - 19:28
#13972
Posted 2007. October 03. - 18:37
én ugy emlékszem nemrég is csak ezt irta vki h szedjük ki és vigyük a boltba ha kell
de amugy tényleg ez a biztos
de amugy tényleg ez a biztos
#13973
Posted 2007. October 03. - 15:31
Valaki már beírta néhány hete (olvass vissza), de ha kiszeded, megtudod.
A sebesség mindent megold.
#13974
Posted 2007. October 03. - 14:40
milyen meretu/tipusu csapagy kell az LX HT2es hajtokarhoz, barmelyik csapagyboltban kaphato?
#13975
Posted 2007. October 03. - 12:50
#13976
Posted 2007. October 03. - 12:02
jah, mondtam is neki, hogy ne szerencsetlenkedjen vele, kerje a penzet vissza, vagy ha megjon az uj adja el, es dobjon fel egy shimanot helyette, de nem hallgat ram. Ezt egy truvativ helyett rakta fel, ami szinten besz.rt vagy 2szer. mar akkor is mondtam neki, hogy XT... nem, neki ez kellett. mert titan tengelyes, es mert 5ev gari van a monoblokkra.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#13977
Posted 2007. October 03. - 11:51
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13978
Posted 2007. October 03. - 11:33
ellenben a haverom Crank Brothers Cobalt hajtokarja szetesett...
ezen én se lepõdtem meg, még sok ilyen lesz szerintem...
nem tudtam, hogy "csak" ragasztják, valami hidegfûzióról beszéltek... de akkor is. alu meg acél? áááh....
akkor már mérnem acél a másik fele is? vagy máshogy.. vagy mittudomén.
#13979
Posted 2007. October 02. - 23:56
Nem lep meg. Nincs egy normális terméke annak a cégnek. Állandóan különcködnek...ellenben a haverom Crank Brothers Cobalt hajtokarja szetesett...
Most is kijöttek egy agyonkomplikált kerékkel meg egy egyszer használatos kormánycsapággyal.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#13980
Posted 2007. October 02. - 23:41
ellenben a haverom Crank Brothers Cobalt hajtokarja szetesett...
ket darabbol all ugyebar, alu es acel van osszeragasztva. Igy adja ki az uregesseget, es a rozsdamentes acel kulso resz miatt nem nagyon latszik rajta a hasznalat. ez eddig szep, csak szetnyilott az illesztes menten. biztato
ket darabbol all ugyebar, alu es acel van osszeragasztva. Igy adja ki az uregesseget, es a rozsdamentes acel kulso resz miatt nem nagyon latszik rajta a hasznalat. ez eddig szep, csak szetnyilott az illesztes menten. biztato
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F