Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14001
Írta 2007. október 01. - 20:48
újj kazettateset nemveszek a tél beáltáig ki fogja bírni remélhetõleg akkor meg mjad beújítok egy iparis agyat
#14002
Írta 2007. október 01. - 20:46
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14003
Írta 2007. október 01. - 20:42
#14004
Írta 2007. október 01. - 20:36
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#14005
Írta 2007. október 01. - 20:35
ezt légyszi magyarázd már el dante nekem/nekünk!!!!!
honlapon azt irják h 104es tányér van rajta. képröl is hagyományos 104es 4karosnak néz ki!
mi nem stimmelhet? :chin:
Nem a lyukkörökkel van a baj, hanem a tányérvastagsággal, vagy valami olyasmivel, hogy a tányér felfogatópontja nem egy síkban van magval a tányérral, hanem vissza van préselve. Nem néztem meg tüzetesen, pedig a kezembe fogtam, ugyanis 180 Euróért próbálták rámsózni, de erre a kompatibilitásra rákérdeztem (a lyukkör kapcsán), s figyelmeztettek, hogy nem okés. Ettõl lehet persze fals az infó, de azért nagyon utánanéznék, ha ilyesmiben gondolkodnék. Nem lepne meg egyébként, a nagy "S" az XTR-nél is ezt csinálta. Ha (belsõ felfogatásnál) túl kívül van, akkor 4 parányi alátéttel ugyebár simán orvosolható - ha viszont (s sejtésem szerint ez a gond) túl belül, akkor szívás, vissza-CNC-zni csak nem fogsz a tányérból. Én, ha tehetném, kezembe venném, vinnék egy standard tányért, s egybemérném.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14006
Írta 2007. október 01. - 20:31
#14007
Írta 2007. október 01. - 20:28
Egy kérdésem lenne, remélem tud valaki mondani rá valami okosat: egy 2007-es magellan crater mtb hátsó kereke kapott egy elég erõs felütést, és centírozásra szorul egy kicsit, _de_ érdekes hogy forgó keréknél a hátsó fogaskerek mozgása egy nyolcast ír le, mintha elgörbültek volna a tengelyen. (tehát az összes fogaskerék mozog egyszerre, úgy mintha a kerékben lenne egy nyolcas) Viszont a hátsó tengely meg nyílegyenesen áll..
Valakinek valami ötlete van esetleg, hogy mi ment tönkre, mit kellene cserélni, vagy javítható-e?
Válaszokat elõre is köszönöm aki megszakérti
#14008
Írta 2007. október 01. - 20:09
de az a 2 fél csavar amit egymásbatekersz amikor felraksz egy tányért az elbír vastagabb tányért is nem?
hátõõõõizé.... lehet, de az sem ártana, ha a fogak vonala ugyanoda esne, a váltás miatt.
amúgy nem támogatom a spekulációt, csak arra válaszoltam, hogy mi okozhat még gondot a lyukkörön kívül.
#14009
Írta 2007. október 01. - 20:04
#14010
Írta 2007. október 01. - 19:52
ezt légyszi magyarázd már el dante nekem/nekünk!!!!!
honlapon azt irják h 104es tányér van rajta. képröl is hagyományos 104es 4karosnak néz ki!
mi nem stimmelhet? :chin:
a választ persze nem tudom, de már mondtak olyat is, hogy mégis kompatible.
a tányérok vastagsága, a "tányérossága", a hajtókar rögzítõcsillagjának vastagsága még eltérhet.. mint ahogy a 8 sebis acél lánckerekek se csereszabatosak a 9-es alukkal.
#14011
Írta 2007. október 01. - 18:48
Oszt vehetsz majd hozzá aranyáron tányért, ha elkopik, ugyanis a csillag nem kompatibilis a többi rendszerrel.
ezt légyszi magyarázd már el dante nekem/nekünk!!!!!
honlapon azt irják h 104es tányér van rajta. képröl is hagyományos 104es 4karosnak néz ki!
mi nem stimmelhet? :chin:
#14012
Írta 2007. szeptember 30. - 22:53
Szerintem veszek egy 2008- as XT- t újonnan...
Oszt vehetsz majd hozzá aranyáron tányért, ha elkopik, ugyanis a csillag nem kompatibilis a többi rendszerrel.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#14013
Írta 2007. szeptember 29. - 11:42
maggi: egy normál hajtókar egy normális monoblokkon nem kotyog ha jol össze van rakva
#14014
Írta 2007. szeptember 29. - 10:01
viszont sosem kotyog
#14015
Írta 2007. szeptember 29. - 09:59
#14016
Írta 2007. szeptember 29. - 00:34
#14017
Írta 2007. szeptember 29. - 00:27
#14018
Írta 2007. szeptember 28. - 23:14
orok elet. konnyebb mint barmi mas. piros eloxalt cseszevel is lehet kapni. mi kellhet meg? :matrix:
jaja ezeket tudom
meg végülis reális az ár ha azt nézzük h a kerámia golyók (netán görgök, de itt több mint valoszinü h most még golyo van) elöállítása nem egy olcsó folyamat...
mondjuk nem biztos amugy h örök élet mert ha mondjuk szétmegy a tömítése egy idö után akkor hiába a ceramic bearing
#14019
Írta 2007. szeptember 28. - 22:59
ejha
ez a kerámia csapágyas monoblokk jó lehet.
70 font azaz kb 26.000 Ft :scared:
orok elet. konnyebb mint barmi mas. piros eloxalt cseszevel is lehet kapni. mi kellhet meg? :matrix:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#14020
Írta 2007. szeptember 28. - 22:48
ez a kerámia csapágyas monoblokk jó lehet.
70 font azaz kb 26.000 Ft :scared: