Akkor csak lelazult, vagy az alátéthiány.
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#10081
Írta 2009. október 30. - 18:35
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#10082
Írta 2009. október 29. - 18:34
Akkor csak lelazult, vagy az alátéthiány.Remélem nem nagyon, júliusban vettem újonnan
Tekintvén, hogy közben volt egy hat hetes gipszelésem nincs is benne tul sok.
A sebesség mindent megold.
#10083
Írta 2009. október 29. - 17:00
Jól emlékeztem.
Ha szétszeded úgyis látni fogod, hogy mennyire van szétkopva.
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#10084
Írta 2009. október 29. - 16:55
Jól emlékeztem.Itt a megoldás, kb. öt másodperc volt :-( Nem tul bíztató...http://www.5min.com/...ee-Hub-66770606
Ha szétszeded úgyis látni fogod, hogy mennyire van szétkopva.
A sebesség mindent megold.
#10085
Írta 2009. október 29. - 16:44
Ha jól emlékszem siklócsapágyas (és nem árt gyakran olajozni, a zsír nem igazán jó bele). Lehet csak lelazult és meg kell húzni vagy hiányzik belõle egy alátét (ami a mavicnél elõ szokott fordulni) és ilyenkor gyakran lelazul vagy megszorul ha nagyon meghúzod. Vagy legrosszabb esetben szétkopott és kell egy új kazettatest.
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#10086
Írta 2009. október 29. - 16:23
háátt az enyémbe új kazettatest kellett 9rugó!Kela tud nyilatkozni az ügyben õ már a másodikat nyûvi záros határidõn belül... legalább gariba cserélték neki...
#10087
Írta 2009. október 29. - 16:16
Ha jól emlékszem siklócsapágyas (és nem árt gyakran olajozni, a zsír nem igazán jó bele). Lehet csak lelazult és meg kell húzni vagy hiányzik belõle egy alátét (ami a mavicnél elõ szokott fordulni) és ilyenkor gyakran lelazul vagy megszorul ha nagyon meghúzod. Vagy legrosszabb esetben szétkopott és kell egy új kazettatest.Megjött az új fog. sorom, gyorsan fel is raktam a mavic crosstrail kerekemre, és meglepõdve tapasztaltam, kotyog, nem nagyon de negem zavar. Nem a fogaskerék, hanem a racsni rész. Tudom a shimanonal ki lehet hézagolni, de ezt nem ismerem beülrõl. Látott már valaki ilyet mavic racsnit szétszedve? Hézagolható, vagy ne is fárasszam magamat vele mert nem ?
A sebesség mindent megold.
#10088
Írta 2009. október 29. - 16:08
Megjött az új fog. sorom, gyorsan fel is raktam a mavic crosstrail kerekemre, és meglepõdve tapasztaltam, kotyog, nem nagyon de negem zavar. Nem a fogaskerék, hanem a racsni rész. Tudom a shimanonal ki lehet hézagolni, de ezt nem ismerem beülrõl. Látott már valaki ilyet mavic racsnit szétszedve? Hézagolható, vagy ne is fárasszam magamat vele mert nem ?
Kela tud nyilatkozni az ügyben õ már a másodikat nyûvi záros határidõn belül... legalább gariba cserélték neki...
#10089
Írta 2009. október 29. - 15:49
http://picasaweb.google.com/Bigtibike
#10090
Írta 2009. október 29. - 14:18
egy középszintû sramtól sem kell elájulni:D legalábbis elég hamar megadta magát az is..Alap lánc hamarabb megnyúlhat, általában spórolnak rajta, de 2-3e kilométert bírnia kell, persze ez attól függ pörgetsz-e inkább vagy nyélen rakod...
mondjuk ha egy alap shimano van rajta attól ne várj sokat...
#10091
Írta 2009. október 29. - 13:22
#10092
Írta 2009. október 29. - 11:58
Most nyáron vettem a speedert kb.max 500 km van a láncban. Nyúlás szempontból mi volna a kritikus km mennyiség?
Hogy mennyit bír egy lánc az széles határok között van, minõségtõl függ.
Egy 500km-t futott láncot én nem cserélnék ki, szerintem használd nyugodtan az Ultegrához. Ha biztosra akarsz menni ugorj be bármelyik szervizbe, kell hogy legyen "láncnyúlásmérõjük", azzal meg tudják nézni milyen állapotú. Vagy méricsgélhetsz házilag is, egy szem 1/2 col, ha 12 duplaszemnél (ami egy lá
#10093
Írta 2009. október 29. - 11:31
Most nyáron vettem a speedert kb.max 500 km van a láncban. Nyúlás szempontból mi volna a kritikus km mennyiség?
Alap lánc hamarabb megnyúlhat, általában spórolnak rajta, de 2-3e kilométert bírnia kell, persze ez attól függ pörgetsz-e inkább vagy nyélen rakod...
mondjuk ha egy alap shimano van rajta attól ne várj sokat...
#10094
Írta 2009. október 29. - 11:11
A monoblokkot kénytelen leszel, mert teljesen más rendszerû a kettõ. Az elsõ váltó szerintem elviszi az 52 fogat, csak hozzá kell majd állítani. Ha nem új a láncod akkor azt is érdemes lenne, mert a nyúlott lánc elkoptatja a jó kis Ultegra lánctányérokat...
Most nyáron vettem a speedert kb.max 500 km van a láncban. Nyúlás szempontból mi volna a kritikus km mennyiség?
#10095
Írta 2009. október 28. - 13:38
Sziasztok! Van egy merida speeder T1 2009 bringám. Jó kis gép. Ám sajnos nagyon gagyi hajtómûvel (shimano m191)van gyárilag felszerelve:
http://www.canga.hu/...rida-Speeder-T1
És van egy továbblépés miatt kihasználatlan ultegra SL 2008 FC-6600Gtripla országúti hajtómûvem is, amit most a speederbe szeretnék beépíteni:
http://www.speed-way...D=152&katID=340
Tanácstalan vagyok. A hajtómûvel együtt milyen egyéb alkatrészeket kell a tökéletes kompatibilitás kedvéért kicserélnem? Az elsõ láncterelõt és a hajtómûcsapágyat? Vagy talán a hátsó fogaskeréksort és a váltókarokat is? Ne adj isten még a láncot is?
Néztem a weboldalon a T2-est és T3-ast már országúti hajtómûvel szerelik, a váz ránézésre ugyanaz.
A monoblokkot kénytelen leszel, mert teljesen más rendszerû a kettõ. Az elsõ váltó szerintem elviszi az 52 fogat, csak hozzá kell majd állítani. Ha nem új a láncod akkor azt is érdemes lenne, mert a nyúlott lánc elkoptatja a jó kis Ultegra lánctányérokat...
#10096
Írta 2009. október 28. - 12:59
http://www.canga.hu/...rida-Speeder-T1
És van egy továbblépés miatt kihasználatlan ultegra SL 2008 FC-6600Gtripla országúti hajtómûvem is, amit most a speederbe szeretnék beépíteni:
http://www.speed-way...D=152&katID=340
Tanácstalan vagyok. A hajtómûvel együtt milyen egyéb alkatrészeket kell a tökéletes kompatibilitás kedvéért kicserélnem? Az elsõ láncterelõt és a hajtómûcsapágyat? Vagy talán a hátsó fogaskeréksort és a váltókarokat is? Ne adj isten még a láncot is?
Néztem a weboldalon a T2-est és T3-ast már országúti hajtómûvel szerelik, a váz ránézésre ugyanaz.
#10097
Írta 2009. október 27. - 21:23
Ha tudok, akkor erõsebb rugót teszek bele, és innestõl kezdve jónak kell lennie.
Try-All racsni megjavult tõle, illetve az egysebi Novatec hátsó agy is.
És ugyanígy csináltam egy B+ DSP-vel is. Csak az új volt, és a bunkó gyártó telenyomta annyi zsírral, hogy egy agyat meg lehetett volna vele kenni. Azt kitakarítottam teljesen, WD-40, és tökéletes lett.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10098
Írta 2009. október 27. - 13:03
a hatso racsnit kellene leszedni es belekukkantani. nem kezdoknek valo muvelet, szal ha nem csinaltal meg ilyet akkor ajanlanam egy szerviz felkereseset. igy latatlanba azt mondanam hogy uj fog kelleni.
Köcce...a bike még garanciális csak most egy ideig nem tudom elvinni ezért kellett volna valami átmenetileg, de inkább várok és beviszem. Köszi mégegyszer:)
#10099
Írta 2009. október 26. - 20:06
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10100
Írta 2009. október 26. - 19:36
hat oregfiu a hajtassal nem lehet problema az csak van.forog a kis csapagyain es ennyi mak recseghet.racsni lesz bajos valoszinuleg kihagynak a kalapacsok vagy a lanc ugrik meg a fogakon.
A kalapácsos variáció lesz. Tudsz valami szerelési tanácsot adni: Mit csináljak vele stb.? A lánc biztos nem ugrál mert megvan húzva rendesen(single speed)

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





