a korábbi kérdésemhez, meg ehhez az alátét témához is kapcsolódik: egyszer én is fúrtam fel rozsdamentes alátéteket nagyobbra, mert a külső átmérőjük volt a jó, elég macera volt, de meg lehetett csinálni, ha nincs épp jobb megoldás.
láncvonal: most tesztelésre van fent elöl egy 26-os kistányér, meg a 32-es SS is. váltó nincs, pedig már eszembe jutott hogy visszateszem, de tartok tőle, hogy az egysebis 32-es nem venné fel jól a láncot. sima váltóssal meg nem voltak jó tapasztalataim, lerázódott a lánc, igaz, váltóval legalább vissza lehetett ügyeskedni.
Szóval csak annyi, hogy arra számítottam, a kistányérról nem tudom majd végigváltani a hátsó (9s) sort, de gond nélkül megy, pedig elvileg az is elég elb*szott láncvonalat jelent. Régi 3 tányéros integrált hajtómű amúgy, a középső elvileg 50mm körül lenne.
Szóval ha nem lenne kevés a 26:11, még így is hagynám, egyébként a 26:34 már egész barátságos, de elgondolkodom, hogy tényleg kellhet nekem az 46-os fog hátra, ha elöl visszatérek a 32-re. utálom tolni..