az általad említett problémával nem foglalkoztam, de jó tányérat néztem ki magamnak....
most rágódok, hogy 28-40, 28-42 legyen-e vagy vegyek egyben hajtókart ... plusz még pénzfüggõ is a dolog.
az általad említett problémával nem foglalkoztam, de jó tányérat néztem ki magamnak....
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Igazából semmi bonyolult nincs benne.
A lényeg az, hogy úgy lehet átépíteni normálisan használható 2 tányéros hajtómûvé a 3 tányérosokat, hogy a közép helyén legyen a nagytányér, a kicsi helyén meg a kicsi. A nagytányér ami nem mindegy, mert nem lehet berakni egy átlagos nagytányért középre úgy, hogy ne súrolja a láncot a tányért tartó csavar amikor kistányérra váltasz. A megoldás, hogy olyan nagytányért kell venni amit középtányérnak gyártottak, a Specialites TA gyárt ilyeneket Clee Cycles . Kistányérnak meg bármi használható, mondjuk a 42/28hoz szükséges kistányér beszerzése sem egyszerû itthon, de aki mondjuk egy 40/26ot annak már könnyebb mert rendel kintrõl egy 40es közepet és vesz itthon egy trekking kicsit. Visszatérve a nagytányérhoz, át lehetne alakítani egy hagyományos nagytányért úgy, hogy besüllyedjen a csavaranya feje és ne lógjon ki, de ezzel az a baj, hogy a másik oldalán is megvan már ez a süllyesztés és így nagyon kevés anyag lenne már a rögzítésnél.
A 2 tányér egyik elõnye a jobb láncvonal a másik meg hogy kicsit könnyebb (mondjuk nekem kellene egy 11-34 a 11-32 helyett a 2 tányérhoz és máris nehezebb az új hajtás).
Most, hogy elmondtam a "titkot", mindenkinek 2 tányérja lesz.
szerintem publik is nyugodtsn
engem is érdekel
A sebesség mindent megold.
Elõl két tányér?
![]()
Emailben vagy g-talkon elmondom hogyan kell ha még nem tudod (kiképezte magam belõle).
elképzelhetõ, hogy találok ennél olcsóbban is tányérakat a hajtókaromra?
Specialites TA (64 mm) 28 fog - 22 euro
Specialites TA (104mm) 42 fog - 35 euro
Extralite OctaRamp (104mm) 30 fog - 49 euro
A sebesség mindent megold.
Ott van a tömítés de már az sem a régi. Nem tartja elég távol a hajtókart a csapágy házától, így ha erõsen meghúzom a központi mûanyag csavart, néha a hajtókar súrolja a csapágy burkolatot(a fémet). Különben rendesen szivaccsal-meleg vízzel takarítom a bringát.bal hajtókaron rajt van a tömítés a tövénél? könnyen leesik szereléskor és nem is túl feltûnõ a hiánya...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A sebesség mindent megold.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
azt nem mondanam hogy nem lehet leszallni a bringarol. nyilvan nem abban kell setalni orakon at, de ha fel kell tolni valahova, az siman vallalhato.
RAUH-Welt
B E G R I F F
bal oldalra 0 alátét, jobb oldalra 1 alátét.
imholni:
http://techdocs.shim...69830647029.pdf