öö... nem jártam eleget utána, de megint helyesbítenem kell magamat, és az is lehet, hogy még mindig nem a végső igazságot osztom meg veletek, de a legutóbbi infómorzsáim alapján az van, hogy a GXP és a Shimano országúti hajtókarok között egyszerűen van kb 2mm eltérés, és a Sram féléhez kell még 2 db 1mm-es, és egy hullámos rugós alátét a tengelyre. Tehát nem a csapágycsésze szélessége. Valamiért azt gondoltam, hogy a GXP is ugyanolyan széles... a 22->24 mm adaptert már időben beszereztem, de ez a csomag még úton van.
(Azt már megszoktam, hogy a helyi boltos, ahol kérdeztem a HT-II alátéteket, eleve csak Shimanoban van otthon, tehát azzal kezdte, hogy hogy kell megmérni a csapágyházat, hogy pontos-e. A másik dolog, amit mondott, hogy ne foglalkozzak azzal, hogy a láncvillához képest hol áll a jobb és a bal hajtókar, az a lényeg, hogy a láncvonal annyi legyen, amennyinek kell. Ekkor mondtam be, hogy 1x11 a rendszer, aminek hatására valószínűleg végképp elkönyvelt menthetetlennek, és egyikünk sem erősködött tovább. Egyébként azt gondolnám, hogy főleg 1x váltásnál nincs akkora jelentősége, hogy 45, vagy 46, vagy mittudoménmennyi a láncvonal.. szerk.: A SRAM leírja a pdf-jében, hogy az APEX-1, meg az S350-1 karok jók 130-as, 135-ös, és 142-es papucstávhoz is, igaz, ebből a kettő utolsó végülis ugyanaz. Ez is látszólag nekem ad igazat.)
Edited by ZolkoW, 2019. June 11. - 15:32.