Ezt szerintem olvasd el, ha még nem tetted meg.Kösz. Btw. nem értem miért van szükség erre.
A múltkor Marci, most te. ...
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#3841
Posted 2013. May 14. - 14:58

A sebesség mindent megold.
#3842
Posted 2013. May 14. - 14:26

van ez a nagyszerû fejlesztés, a neve Microsoft Excel. rengeteg mindent ki lehet vele számolni, ilyesmiket is. diagramot is tud rajzolni, nagyszerû találmány!
vagy:
vagy visszalapozol, volt itt pár lappal korábban linkelve egy, nagyon klassz volt.
Kösz. Btw. nem értem miért van szükség erre.

#3843
Posted 2013. May 14. - 13:45

vagy:
vagy visszalapozol, volt itt pár lappal korábban linkelve egy, nagyon klassz volt.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3844
Posted 2013. May 14. - 13:33

#3845
Posted 2013. May 14. - 09:42

Na most ennek a láncbontásnak van valami titka? Meg bontottam egy ice toolz bontóval a deore láncom karbantartás céljából még pár hete, ma pedig munkába menet szétnyílt. A csapról lejött a lemez. Elképzelhetõ hogy a helytelen technikám okozta ezt? Mire kell figyelni bontás és összeszerelés során? Most még megoldottam úgy hogy két szemet kihagyva összeszereltem. De ha esetleg ez is szétmegy utána már újat kell vennem és azt jó lenne nem gányolni. A patentszemest könnyebb lenne szerelni? Köszi!
Rakj be egy sram patentszemet.
#3846
Posted 2013. May 14. - 06:10

Én csináltam nagyobb tartályos láncmosót, h ne kelljen szétszedegetnem a duraace láncot.

#3847
Posted 2013. May 13. - 23:43

Ez nekem nagy csalódás volt, mert a régi 7-8 sebességes láncokat rengetegszer szedtem szét és raktam össze, soha nem volt velük probléma.
A megoldás a patentszem.
#3848
Posted 2013. May 13. - 23:10

Nehéz ezt így magyarázni. Túrd a netet, hátha lesz valami jó kis oktató videó !
#3849
Posted 2013. May 13. - 22:01

#3850
Posted 2013. May 05. - 14:48

sziasztok!
Race Face deus hajtókarra szeretnék tenni race face turbine tányérokat, azonban a tányérok 3*10 es rendszerhez vannak elvileg. A tányérok kiosztása: 24,32,42...
Használható lehet így a fenti kombó 9-es rendszerrel?
Köszi elõre is
Valaki segítsen léggyszííí
CUBE... your life!!!
#3851
Posted 2013. May 04. - 21:20

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3853
Posted 2013. May 04. - 19:32

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3854
Posted 2013. May 04. - 16:20

láncfelkapás okozta, azaz a lánc tényleg beszorult-begyûrõdött a váz és a lánckerekek közé. a visszatekeréssel kihúztad a beszorult láncot. a vázzal sokat nem tudsz kezdeni, ha jól látom alu, így rozsdásodni legalább nem fog. amit tehetsz:
- a láncvillát végig betekered bandázzsal (így kell írni?) és egy darab keményebb mûanyag kólásüveg darabot aláteszel, hogy legközelebb megvédje a lánctól.
- elviszed egy szervizbe a cangát, ahol ellenõrzik, nem kopott-e túlságosan a lánc és a fogaskerekek, illetve ellenõrzik/beállítják az elsõ váltót.
az elsõt kényelmesebb leszerelt hajtókarral csinálni, így egyszerûbb ha ezt is a szervizre bízod.
Köszi a választ!
Mi okozhatja a lácfelkapást, talán valamit rosszul csinálhatok váltás közben, vagy a hajtókar a rossz? Az az érdekes, hogy alig használtan vettem, én kb 200 km-t mentem vele erdõbe közepes terepen. Igaz, mikor hozzám került, már le volt ütve a festék pont ezen a helyen... azóta meg ugye darálódott. Amúgy ez a rettenet a bicikli.
Mindenesetre megfogadom a tanácsod, elviszem nézzék csak meg és teszek rá bandázst erõsítéssel, olcsóbb lesz mintha teljesen szétreszelné. Még legalább 10 évig bírnia kéne:D
Üdv.
#3855
Posted 2013. May 04. - 16:04

- a láncvillát végig betekered bandázzsal (így kell írni?

- elviszed egy szervizbe a cangát, ahol ellenõrzik, nem kopott-e túlságosan a lánc és a fogaskerekek, illetve ellenõrzik/beállítják az elsõ váltót.
az elsõt kényelmesebb leszerelt hajtókarral csinálni, így egyszerûbb ha ezt is a szervizre bízod.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3856
Posted 2013. May 04. - 15:26

A minap észrevettem, hogy az elsõ lánctányérnál a váz elkezdett ledarálódni kb 1-2 mm mélységben. Olyan mintha a fogaskerekek érnének hozzá, de az lehetetlen!? Arra gyanakszok, hogy a lánc szorulhat be a tányér és a váz közé valahogy, de elég nagy a távolság a kettõ között... Néhányszor észrevettem, hogy akad a lánc váltásnál, de visszahajtottam kicsit és azután simán ment. Azóta láttam meg ezt, eddig túl sáros volt:(
Szerintetek mi okozhatja? Illetve a vázat hogyan lehetne legalább konzerválni ebben az állapotban ha nem is javítani?
Köszönöm elõre is!


Bocs a rossz képekért...
#3857
Posted 2013. May 03. - 16:27

Race Face deus hajtókarra szeretnék tenni race face turbine tányérokat, azonban a tányérok 3*10 es rendszerhez vannak elvileg. A tányérok kiosztása: 24,32,42...
Használható lehet így a fenti kombó 9-es rendszerrel?
Köszi elõre is
CUBE... your life!!!
#3858
Posted 2013. May 01. - 22:43

#3859
Posted 2013. May 01. - 07:08

XTR M960-hoz vennék utángyártott nagytányért 44...milyet ajánlotok?
#3860
Posted 2013. April 30. - 22:56

9-esre is jó vagy csak 10-esre. Mert a dobozán aztírja hogy újabb 10-esekkel is jó viszont a paramétereknél meg megegyezik a
9-es rendszerü lánc méreteivel amit én is alátámasztok. Most akkor melyikre is jó :confused:?
Nemvettem meg csak elhoztam megmérni hogy tényleg annyiak-e a méretek mint amit állít! De annyi. Tehát.....