Ez egy karbon vázas cube monti 1x11-es XT szettel. Gondoltam veszek bele egy karbon merev villát, hidrós shimano fékváltókart (pl GRX, vagy 105) meg egy új kormányt és nagyjából megvan az outim.
Vagy felteszel orszaguti hatsovaltot, es akkor nem kell az a bovdenizelo, de persze a 11-es monti fogsor keskenyebb, de esztergaltathatsz le egy kicsit a kazettatestbol, ha van eleg anyag benne, es akkor feltehetsz egy 11-es orszaguti fogsort. Vagy csak tizes orszaguti valtot teszel ra, van grx-bol is, annal me'g nem szelesebb a fogsor. A montis fektestet megtartanad, csak rakotned a fekvaltokart? Mert elvileg mukodnie kene. Amugy inkabb grx fekvaltokart valasztanek, mer annak nem lakkozott a fekkarja, mint a 105-osnek. Nekem izzadt ujjal neha csuszos, ha nincs rajtam hosszukesztyu.
De inkabb nezzel valami szelesebb gumis orszagutit.
de mintha rémlene hogy valamelyik grx cucc még a többi shimano outi váltóval sem csereszabatos, az alapján montissal meg...
jopar evvel ezelott haverra is ratort az orszagutis nosztalgia, az elotte nem sokkal vett 26-os monti arra volt jo, hogy rajojjon tul razos a terepezes, igy csinalt belole egy 26-os orszagutit: idofutam kormany, 50-es thomson stucnivel, mert rohadt hosszu volt, aszem az volt akkor a legrovidebb, talan csak kilences ultegra fekvaltokar, 42-29-es frm hajtomu, schwalbe kojak gumik, nokon bovdenhaz, talan exotic karbon villa, orszaguti bb7-es fekek, de ezzel szivott, mer a fekkart az idofutam kormany miatt nem lehetett annyira behuzni, mint koskormanyon, de gyartott valamit a fektestbe, es ugy mar eleg bovdent tudott huzni.
Edited by blash, 2020. October 31. - 23:50.