én úgy nézem, hogy ez országúti pedál. Ott meg kevésbé jellemzõ a sár és egyéb akadályozó tényezõ
szvsz akkor is nagyon alarendeltek a funkcionalitast a sulynak.
én úgy nézem, hogy ez országúti pedál. Ott meg kevésbé jellemzõ a sár és egyéb akadályozó tényezõ
én úgy nézem, hogy ez országúti pedál. Ott meg kevésbé jellemzõ a sár és egyéb akadályozó tényezõ
én úgy nézem, hogy ez országúti pedál. Ott meg kevésbé jellemzõ a sár és egyéb akadályozó tényezõegy ilyen becsatolos pedalnal mindig azon mulik, hogy mennyire mukodik megbizhatoan a kulonbozo korulmenyek kozott (sar, por, etc).
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
egy ilyen becsatolos pedalnal mindig azon mulik, hogy mennyire mukodik megbizhatoan a kulonbozo korulmenyek kozott (sar, por, etc).
Ezt én szétszedés nélkül, kb. 10 másodperc alatt szoktam elvégezni a magasnyomásúval.Ja igen, nem írtam az egyik legjobb trükköt lehetséges súlycsökkentésre. Pár forint a költsége, 10-15 perc alatt kész lehet és bizonyos feltételek teljesülése után garantáltan 40-50 grammal kevesebb lehet a bicaj.
Hátsó kerék kivesz, sor leszed, beragadt dzsuva fogaskerekek közül kipiszkál majd alaposan megpucol. Tegnap 3400 km után tisztítottam le fémtisztára a sort (isopropyl alkohol rulez) és lám, máris nem fél kilós!
Ridley Noah Fast
az 520-as pedálomban is van 30000, stb.
Jó, ne legyen iszonyatosan tartós az XTR. De azért az durva volt, hogy az új XTR agyam elsõ méterén kattan egy iszonyút a szabadonfutó (4 hónapot bírt) + ugyan ennek az agynak kicsit késõbb eltört a tengelye is. Hát ez egy Alivio agytól is kevés lett volna, nem ????
Amúgy az XTR védelmében el kell mondjam, hogy én nagyon is tartósnak tapasztaltam.
Én még 8as full-acél XTR racsnival járok, elképesztõen erõs acél ötvözetbõl van, cserélgetve a láncokat 7-8ezer km után sem ugrott rajta egy vadi új lánc. Bõven 20ezer km fölött elmentem vele, és akkor is elöl kopott el annyira a rendszer, hogy már kellett cserélni az egészet.
Az XTR váltókar meg úgy tudom ipari csapágyazott, gondolom ezt sem azért csinálták így, hogy hamar szarrá menjen.
100 kilós haver XTR hajtómûvén meg nagyon sokáig bírták a tányérok, az is sokkal tartósabb volt az átlagnál.
XTR pedálomban 40 ezer km körül van, úgy forog, mint az álom, alig kotyog.
XTR-t szerintem akciósan érdemes venni vagy modellváltáskor. Én is úgy vettem, a németek szórták ki az elõzõ szériás cuccokat.
Az XTR hátsó váltóm is hosszú évek óta használom, semmi baja, minimálisan kotyog.
A hátsó agyam leszámítva szerintem ezek igenis mind nagyon tartós cuccok, bár ezek még a szürke, 950es szériából vannak, az agy viszont már ebbõl az új, vastag tengelyesbõl. Ezeknek már lehet, hogy tényleg gyengébb a minõsége.
Szerintem van ilyen gép de azért arra is rá kell biggyeszteni egy XT hátsó váltót, mert az adja el a bringát, mindenki azt nézi meg elsõnek. (nézd, ez egy XT-s bringa !....)Köszi, a következõ kérdés már nagyon OFF: Ha ez igy van, akkor miért nem lehet pl. full deore-al szerelt bringákat kapni? (Full XT minden márkánál megtalálható, full deore szinte sehol)
Jó, ne legyen iszonyatosan tartós az XTR. De azért az durva volt, hogy az új XTR agyam elsõ méterén kattan egy iszonyút a szabadonfutó (4 hónapot bírt) + ugyan ennek az agynak kicsit késõbb eltört a tengelye is. Hát ez egy Alivio agytól is kevés lett volna, nem ????én azon szoktam csodálkozni, mikor valaki az XTR-tõl iszonyú tartósságot vár. sose volt semmim XTR, de nekem nem is tûnik logikusnak, hogy a versenyre kifejlesztett széria legyen a legtartósabb.. a legdrágább, meg a legkönnyebb, ez világos, de kompromisszumok valahol biztos vannak.
nyilván minden termékcsalád esetében van egy ár-érték arányú optimum, nagyon alul még rosszabbak a tömítések, csapágyak, stb, felül meg már nagyon versenytechnika, egyedi megoldásokkal, agyonkönnyítve
egy deore/lx/slx cucc talán ami mûködési finomság, súly, technikai színvonal, tartósság és ár tekintetében a legjobb kompromisszum
Ha már a minõségnél tartunk, és ennyire aktív ez a téma, egy provokatív (és persze sarkított) kérdéssel szeretnélek fárasztani titeket. Mindenféle tudományos alap és laboratóriumi mérések nélkül az a benyomásom alakult ki, hogy a Shimano alkatrészek minõsége, tartóssága a Deore szintig nõ utána igazából csak a súly csökken. Sõt! pl. az alu vs. acél lánctányérok ill. a könnyítések miatt még az élettartam is csökkenhet. Ha valaki az 1 Ft-ért megtett km-eket akarja optimálni nagyon alsó szinten kell keresgélnie. Mi errõl a véleményetek? Vagy nagyon rosszul látom?
az én acél!!! montim kb. 50-60 rugóban van benne (újszerû állapotban vettem a bringát hiányosan + az én saját alkatrészeim ára (többnyire újonnan, vagy kifogástalan állapotban lettek véve, apróból) és kb. 11 - 11,5 kg lehet, ha nem számolom a sárvédõket, lámpákat, 570 grammos gumikkal. Felszereltsége deore hajtómû, deore lx fékek, váltókarok, slx hátsó váltó, alivio elsõ váltó, mavic felnik, lx agyak, shimano pedál, stb., igaz se teló, se tárcsafék,és 16 éves (bár használva szerintem gyakorlatilag nem volt)
szóval lehet azért olcsóbban is minõségi és könnyû kerékpárra szert tenni, fõleg, ha megelégedsz a régebbi, elavultabb, de minõségi technikával is