mondjuk a mostani ITM 800 OPEN sem sokkal jobb.
mondjuk a mostani ITM 800 OPEN sem sokkal jobb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
azt hiszem nem egy ilyen 3ttt evol stucnival kell könnyű kokpitet építeni. 105 mm hosszú.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nagyjából ott van az is, mint a többi sorstársa (1800+g), de pillanatnyilag nem hiányzanak a "plusz szolgáltatásai".
Szerintem a merev után/mellé már lefty jön, de annyira nem viszket szerencsére.
Az után a teló után nem csodálom!
Nekem nagy áttörés volt a teló helyett merev villa, abban nem gondolkodtál?
:-D :-D :-D
Az után a teló után nem csodálom!
Nekem nagy áttörés volt a teló helyett merev villa, abban nem gondolkodtál?
:-D :-D :-D
a BadBoyba az van teló helyett és egész jó.)
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
Nekem nagy áttörés volt a teló helyett merev villa, abban nem gondolkodtál?
:-D :-D :-D
Jaja endúróra kéne..
...
Erődsödjélt meg sem hallottam .)
PL.
Stucni: Syntace megaforce 125g
Markolat: kcnc eva 10g
Kormány: Syntace vector 740mm 208g
Itt kb 350grammot tudsz faragni ami persze nem olcsó, meg nem biztos hogy neked tetszene a markolat mivel nem csavaros és ilyen hab anyagú. Nálam a nyeregből és a csőből ugrott le cserénél 450g, csak feltételezem neked állítható van. Viszont érdemes hajtani régi truva stylo team vagy wcs cuccokat mert azok elég jó súlyban voltak és szerintem alkalmasak enduro felhasználásra is. Én sokat b@szakodtam a könnyítéssel XC bringán, pl. 2 kerék átfűzése -350g belső csere -200g, sok apróságokkal sokat le lehetett faragni, cserébe sűrűn törtek a küllőim és nem is éreztem merevnek a kereket meg sorba jöttek a defektek stb. és itt be is fejeztem a grammozást
Ezzel csak azt akarom mondani hogy -350grammal nem mész sokra, azaz semmit nem fogsz érezni belőle. Enduro bringáknál meg szerintem pont a váz,villa,kerék, amin sokat lehetne dobni, csak hát az már egy majdnem komplett bringa
Köszi köszi!
Jaja endúróra kéne.. most néztem hogy kijött a Race Face next kormány-stucni szettje de ennyiért baszki alig könyebb mint a mostani. Bár ahogy nézelődtem közben a Kormány az ami jelentősen könyebb lett a pár évben
Kerék: ztr flow gyári, váz sem nehéz kategórián belül, a többi az full xtr, azt nem bántanám. maradtak az apróságok.
KS cső nem könnyű, de az marad, a nyereg meg titánpálcás de még a kulacstartóm is.. szóval asszem a gumi még amivel majd lehet fogni, hansdampfnál lehet hogy van könnyebb tubeless cucc is
Erődsödjélt meg sem hallottam .)
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
Hahó!
Él itt még valami?
Bebujt a zördög, hogy 12 kiló alá kéne menni
Mostani cucc amin tudok könnyíteni:
stucni 200g kb., markolat kb 134g, kormány 353g, kcs. 104g, pedál 486g saintnél ha van könyebb nem pici lapos esetleg..bár akad egy xtr spd is, háhtha rászánom magam
Ötlet? Enduró bringára 90 kilóhoz
PL.
Stucni: Syntace megaforce 125g
Markolat: kcnc eva 10g
Kormány: Syntace vector 740mm 208g
Itt kb 350grammot tudsz faragni ami persze nem olcsó, meg nem biztos hogy neked tetszene a markolat mivel nem csavaros és ilyen hab anyagú. Nálam a nyeregből és a csőből ugrott le cserénél 450g, csak feltételezem neked állítható van. Viszont érdemes hajtani régi truva stylo team vagy wcs cuccokat mert azok elég jó súlyban voltak és szerintem alkalmasak enduro felhasználásra is. Én sokat b@szakodtam a könnyítéssel XC bringán, pl. 2 kerék átfűzése -350g belső csere -200g, sok apróságokkal sokat le lehetett faragni, cserébe sűrűn törtek a küllőim és nem is éreztem merevnek a kereket meg sorba jöttek a defektek stb. és itt be is fejeztem a grammozást
Ezzel csak azt akarom mondani hogy -350grammal nem mész sokra, azaz semmit nem fogsz érezni belőle. Enduro bringáknál meg szerintem pont a váz,villa,kerék, amin sokat lehetne dobni, csak hát az már egy majdnem komplett bringa
Hahó!
Él itt még valami?
Bebujt a zördög, hogy 12 kiló alá kéne menni
Mostani cucc amin tudok könnyíteni:
stucni 200g kb., markolat kb 134g, kormány 353g, kcs. 104g, pedál 486g saintnél ha van könyebb nem pici lapos esetleg..bár akad egy xtr spd is, háhtha rászánom magam
Ötlet? Enduró bringára 90 kilóhoz
erősödjé'!
Hahó!
Él itt még valami?
Bebujt a zördög, hogy 12 kiló alá kéne menni
Mostani cucc amin tudok könnyíteni:
stucni 200g kb., markolat kb 134g, kormány 353g, kcs. 104g, pedál 486g saintnél ha van könyebb nem pici lapos esetleg..bár akad egy xtr spd is, háhtha rászánom magam
Ötlet? Enduró bringára 90 kilóhoz
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
érdekes, nekem az inbred kimondottan merevnek tûnik a handjobhoz képest. persze a tiednél 10%-kal kisebb és te karbon bringáról ültél át.
...és igen, én sem féltem, ami különösen jó dolog.
Ahogy olvasom ezeket a hozászolásokat lesznek ilyen vázak 50 fontért is.
A sebesség mindent megold.