Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#521
Írta 2012. október 30. - 10:54
#523
Írta 2012. október 30. - 07:45
#524
Írta 2012. október 29. - 22:03
-bts xc elite scandium nyeregcsõ 27.2*350 es (csavarokkal ) 292 gramm (a gyári adat asszem 190 gramm volt......)
Kösz az adatokat. Hát ez a nyeregcsõ bizony súlyos. Bõ ötven százalék plusz tömegben...
#525
Írta 2012. október 29. - 21:35
-bts xc elite félintegrált kormánycsapágy (csillaggal kupakkal csavarral) 116 gramm
-bts xc elite scandium nyeregcsõ 27.2*350 es (csavarokkal ) 292 gramm (a gyári adat asszem 190 gramm volt......)
-bts nyeregcsõbilincs (csavarral) 31 gramm
-bts xc elite scandium kormány (31.8*580) 120 gramm
-bts xc elite stucni (31.8*110 csavarokkal )116 gramm
-bts xc elite kormányvég (csavarokkal kupakokkal) 59 gramm
-bts xc elite hajtókar (175 ös) + bts xc pro (22 32 44 es )tányérok (+ 8 db csavar) 853 gramm
-bts pro (eb 24 es középcsapágy a 3 hézagolóval) 104 gramm
-fizik nisene nyereg 312 gramm
-sram x7 elsõ váltó (felsõ bilincses 3*9 es) 183 gramm
-sram x7 hátsó váltó (9-es)240 gramm
-sram pg 950 es sor (11-32) 366 gramm
-shimano pd m 520 pedál 381 gramm
#526
Írta 2012. október 23. - 18:49
2012es Selle Italia SLR Superflow 145 mm szelessegben.
191,5 g
#527
Írta 2012. október 14. - 16:59
#528
Írta 2012. október 14. - 16:34
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#529
Írta 2012. október 14. - 15:42
Mérek majd meg mutizok képet, de már csak ha egyben lesz.
Bergamont két helyen megadta magát, így sajnos nagyon áron alul, de eladtam. Villát meg felniket is, a többi marad, csak azt cseréltem ami a 29er-hez kell.
#530
Írta 2012. október 13. - 20:47
Ilyen árban a legjobb választás volt, általában láncvillánál reccsentek, vagy nyeregvázcsõnél, de ez most kivételesen mérethelyes (21")
Szvsz a legjobb ár-érték arányú váz , 84k a listaára, és ebben bennem van h tapered a fejcsöve, 142x12-es a hátulja, Sõt még a DT RWS tengelyt is kaptam hozzá.
A Bergamont után megfogtadtam h vázat mindenképp csak garanciálisat. Erre most van 5 év.
Meglátjuk majd mit bír.
Mondjuk a karbont bevállalnám belõle, Mikusznak az van füll XX-el, valami 9,5kg. És veszett szép.
Viccet félretéve, jó lesz szerintem és az 5 év garancia is jól hangzik. Azér' majd egy pár fotó jöhet, meg mérés, hogy ontopic legyen a téma itt is.
Bergamonttal mi történt?
#531
Írta 2012. október 13. - 14:50
Ilyen árban a legjobb választás volt, általában láncvillánál reccsentek, vagy nyeregvázcsõnél, de ez most kivételesen mérethelyes (21")
Szvsz a legjobb ár-érték arányú váz , 84k a listaára, és ebben bennem van h tapered a fejcsöve, 142x12-es a hátulja, Sõt még a DT RWS tengelyt is kaptam hozzá.
A Bergamont után megfogtadtam h vázat mindenképp csak garanciálisat. Erre most van 5 év.
Meglátjuk majd mit bír.
S mikor lesz kész?
#532
Írta 2012. október 13. - 10:39
Szvsz a legjobb ár-érték arányú váz , 84k a listaára, és ebben bennem van h tapered a fejcsöve, 142x12-es a hátulja, Sõt még a DT RWS tengelyt is kaptam hozzá.
A Bergamont után megfogtadtam h vázat mindenképp csak garanciálisat. Erre most van 5 év.
Meglátjuk majd mit bír.
Mondjuk a karbont bevállalnám belõle, Mikusznak az van füll XX-el, valami 9,5kg. És veszett szép.
#533
Írta 2012. október 13. - 09:39
Az nekem Polar sebesség szenzorral (és kis kosszal ) 1815... asszem2012-es Reba RL 29" QR15, Tapered 1,69kg (tengellyel, poplock karral, rózsával)
#534
Írta 2012. október 12. - 21:05
#535
Írta 2012. október 12. - 21:03
eladtad a lelked az ördögnek!Egy Merida BigNine 1200-asban.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#536
Írta 2012. október 12. - 09:16
#537
Írta 2012. október 12. - 09:06
2012-es Reba RL 29" QR15, Tapered 1,69kg (tengellyel, poplock karral, rózsával)
Milyen gépbe lesz ez pontosan?