Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#501
Posted 2012. November 26. - 16:47
#502
Posted 2012. November 26. - 16:18
Race, no Rest!
#503
Posted 2012. November 26. - 14:55
Az a kerdes, hogy ezek a konnyitett tarcsak mennyire birjak a masszivabb fekezest, illetve ami meg feltunt, hogy egyes peldanyoknal fel van sorolva tobb marka, de a Shimano nincs. Mi lehet az oka?
#504
Posted 2012. November 25. - 10:39
Találtam részletes adatot is a tömegekrõl, de igazad van, rosszul adtam össze a két számot, 100 grammal több, mint amit írtam.Valóban könnyebb, a négyszögtengelyes M442-es annyi, amit írtam és nem az Octalink, de az alább kérdezett FC-M442-es Octalinkes hajtómû úgy rémlik, kb. ugyanolyan tömegû.
[edit]könnyebb kissé valóban, kb. 60-70 grammal.
Shimano Kurbelgarnitur Deore FC-M442 175mm, 22-32-44 - Gewicht von Teilen auf der Waage - MTB-News.de
A sebesség mindent megold.
#505
Posted 2012. November 25. - 09:55
1100-1140g között van valahol ez a hajtómû monoblokkal. Egy octalink deore kb 1kg monoblokkal.
Valóban könnyebb, a négyszögtengelyes M442-es annyi, amit írtam és nem az Octalink, de az alább kérdezett FC-M442-es Octalinkes hajtómû úgy rémlik, kb. ugyanolyan tömegû.
[edit]könnyebb kissé valóban, kb. 60-70 grammal.
http://gewichte.mtb-...r-deore-fc-m442
#506
Posted 2012. November 25. - 00:30
1100-1140g között van valahol ez a hajtómû monoblokkal. Egy octalink deore kb 1kg monoblokkal.Egy XT hajtómû kb. 790-795 gramm, középcsapágy 91 g körül, azaz összesen 881-886 gramm.
Egy Octalink hajtómû 1285-1300 gramm közt szór, vagyis ha grammozni szeretne valaki, csak ezen 400 gramm nyerhetõ. Merevségben nincs különbség, ugyanolyan megbízható és jó az Octalink, ha nem megbízhatóbb, mint egy integrált HT2 rendszer.
A sebesség mindent megold.
#507
Posted 2012. November 24. - 21:24
#508
Posted 2012. November 24. - 20:57
Egy Octalink hajtómû 1285-1300 gramm közt szór, vagyis ha grammozni szeretne valaki, csak ezen 400 gramm nyerhetõ. Merevségben nincs különbség, ugyanolyan megbízható és jó az Octalink, ha nem megbízhatóbb, mint egy integrált HT2 rendszer.
#509
Posted 2012. November 24. - 20:48
Octalinkes Alivio (M442) hajtokarokat (csak a karokat) erdemes lecserelni konnyebbre, vagy inkabb komplett cseret ajanlanatok?
(Tobb kerdesem most nincs, es direkt bontottam 3 fele, mert 3 tok kulon tema )
#510
Posted 2012. November 24. - 15:33
inkabb ugy hogy a bolygo gravitacios vonzasabol adodoan kellene a nagyobb fekero vagy esetleg versenyhez?
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#511
Posted 2012. November 24. - 15:20
Sokat fekezos lanynak Shimano rendszerhez erdemes-e vmelyiket beujitani elore a mostani RT-51 (187g) helyett, vagy szetkopnanak hamar?
Elsõ kérdés: lánynak mi szüksége van tárcsafékre? Dagadt, vagy komolyan versenyzik? Egy rendes V-fék is bõven elég fékerõt képes produkálni, nem durva felhasználásra persze.
Race, no Rest!
#512
Posted 2012. November 24. - 03:03
(Tobb kerdesem most nincs, es direkt bontottam 3 fele, mert 3 tok kulon tema )
#513
Posted 2012. November 24. - 02:53
BTS XC Pro 22T-t lattam emberi aron, de sehol sem talalok tomeg adatot, vagy kozel dupla aron Truvativot.
32-es total passzos.
#514
Posted 2012. November 24. - 02:47
J&L 180mm Disc Brake Rotor for Hope/Magura/Avid/Hayes/Formula-112g-Superlight | eBay
Light Weight Stainless Steel 6 Bolt MTB Disc Brake Rotor 180mm 115g /1 pcs | eBay
NEW Gatorbrake STARLITE Stainless Disc Rotor MTB 180mm | eBay
NEW Gatorbrake ARIES Stainless Disc Rotor MTB 180mm | eBay
Gatorbrake MTB Wind Cutter Stainless Disc Rotor 180mm | eBay
The World's Lightest Rotor ~ New ASHIMA Ai2 Disc Rotor , 180mm , 97g | eBay
#515
Posted 2012. October 30. - 22:58
engem a geometria érdekel
Nem, Ózd is kimarad- össze kell rakni a gépet. A geometria miért fontos?
Race, no Rest!
#516
Posted 2012. October 30. - 21:34
engem a geometria érdekelAz 57-es karbon CX vázam 1277 gramm.
hétvégén jössz Ózdra?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#517
Posted 2012. October 30. - 20:51
#518
Posted 2012. October 30. - 15:11
Race, no Rest!
#519
Posted 2012. October 30. - 14:53
#520
Posted 2012. October 30. - 12:33
Race, no Rest!