Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammánia - a végletek nélkül

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
457 hozzászólás a témában

#441
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.421 hozzászólás
Thomson Elite X4 0°, 70mm, 152g
Feltöltött kép

Thomson Seatpost collar, 34.9, 29g
Feltöltött kép

#442
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.421 hozzászólás
2011 RS Reba RL, VDO sebességszenzorral a lábon, 1664 g.
Feltöltött kép

#443
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

meg tudná valaki mondani, hogy kb melyik hány gramm?


kona nyeregcsõ (27,2*375mm)
Feltöltött kép


Ha ez segít, szerintem ez teljesen ugyanaz, mint a B+ Race Light

#444
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.108 hozzászólás
  • LocationBécs
par ujabb meres:
Charge Spoon crmo nyereg 2010 294g
WTB Rocket V Race nyereg 2011 279g
Giant VL-1184 nyereg 2011 346g
Giant Connect SL 90x8 OS kormányszár 2011 158g
Giant Connect 100x8 OS kormányszár 2011 170g
Sun Ringle Black Flag 29er Expert QR15 elsõ kerék felniszalaggal 2011 872g
Sun Ringle Black Flag 29er Expert QR hátsó kerék felniszalaggal 2011 1037g
Notubes szelep (2db) 2011 13g
Sun Ringle QR 2011 53g

https://docs.google....c0ZmQ4Qmc#gid=0

#445
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 5.669 hozzászólás
meg tudná valaki mondani, hogy kb melyik hány gramm?

kona control stucni (90mm)
Feltöltött kép

kona nyeregcsõ (27,2*375mm)
Feltöltött kép

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#446
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás

Törölj privát üzenetet.


Parancs teljesítve! :)

#447
manston91

manston91

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
Ez az Eriksen egyszerûen gyönyörû
"Ride today, heal tomorrow"

#448
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.722 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

My bad. :)
Wow! Egy olyan Maxxis Aspen 29X2.1 rendel! :)
Mitõl olyan könnyû az? És a NoTubes Ravenem meg miért olyan "nehéz", kevesebb mintával?! Mondjuk... valószínûleg vastagabb az oldalfala, hogy könnyebben lehessen belsõnélküli rendszerként használni. Arn, szerinted az Aspent NoTubes tejjel összerakni nagyon macera lenne?

Edit: 2011 Eriksen XX Build! In Progress! - Mountain Bike Review
Neki sikerült! ;)


Törölj privát üzenetet.


A sebesség mindent megold.

 


#449
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.108 hozzászólás
  • LocationBécs
kicsit off: ezt irigylem amerikatol... ericsen alapitotta a mootst, de hianyzott neki az, hogy o a ket kezevel fabrikaljon megrendelesre vazakat, ezert kivalt, es sajat maga csinal evente kb 200 vazat. hihetetlen az amerikai piac merete, hogy ebbol meg lehet elni. 3425 dollarba kerulne egy ht vazcsere nala :)

#450
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.108 hozzászólás
  • LocationBécs
nagyon jo gumi, kenguru pl nagyon szereti - en viszont bena vagyok hozza, mert x honap alatt sem tudtam rajonni, hogy hol csuszik meg, es hol vannak a hatarai. sokszor meglepoen stabil, maskor meg olyan helyen is elcsuszik, ahol sose gondolnam. baromi jol is gurul... a hatrany, hogy korabban is schwalbekat hasznaltam, aminel mindig szidtak, hogy vekony az oldalfal, etc. azokat viszont sose sikerult kiszakitani (csak egyszer, esesnel), ezt a maxxist viszont par honap alatt ketszer is. nem is az a gond, hogy vekony az oldalfal, hanem az, hogy nagyon puha anyagbol van, es kapasbol alatta ott a szovet, ha vmi kicsit is meghuzza, akkor azonnal szakad. jelenleg a schwalbekat hasznalom par honapja, de ezekben sem sikerult kart tenni. a dolog raadasul azert erdekes, mert maga a futofelulet eleg lassan kopik, nem igazan ertem, hogy miert ilyen puha sz*r anyagbol csinaltak az oldalt, mert nem a schwalbehoz hasonlo kemenyebbol.

az biztos, hogy a schwalbe sokkal kiszamithatobb, de nehol (terepfuggo) jobban gurult a maxxis, ami kicsit hianyzik.

ps: huh azok az ericsen cuccok nagyon ott vannak a szeren... viszont azzal a kerekkel max boltba jarni lehet. magarol a crestrol is nagyon rosszakat irnak, hogy 29erben milyen gyenge, igy lekonnyitve lehet ket kanyart mehetsz vele.

#451
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
My bad. :)
Wow! Egy olyan Maxxis Aspen 29X2.1 rendel! :)
Mitõl olyan könnyû az? És a NoTubes Ravenem meg miért olyan "nehéz", kevesebb mintával?! Mondjuk... valószínûleg vastagabb az oldalfala, hogy könnyebben lehessen belsõnélküli rendszerként használni. Arn, szerinted az Aspent NoTubes tejjel összerakni nagyon macera lenne?

Edit: http://forums.mtbr.c...ess-698673.html
Neki sikerült! ;)

#452
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.247 hozzászólás
Lehet három mássalhangzó egymás után, csak akkor így írják: sakk-kör.
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#453
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.108 hozzászólás
  • LocationBécs

Három egyforma mássalhangzó nem lehet egymás után, és így kettõt írunk csak... úgy emlékszem.
Vagy akkor kötõjel...? Nem tudom... most nincs nálam magyar nyelvtan könyv. :)


nem lehet harom, kotojellel akkor altalaban, ha tobb mint hat szotag a szoosszetetel. de asszem tenyleg igazuk van, gramm-mania, mert a google szerint a sakk-kort kotojellel irjak.

#454
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 6.108 hozzászólás
  • LocationBécs
az utobbi mereseim.
https://docs.google....NTdud2c0ZmQ4Qmc

#455
dirobi

dirobi

    vendég

  • fórumtag
  • 139 hozzászólás
---

#456
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Három egyforma mássalhangzó nem lehet egymás után, és így kettõt írunk csak... úgy emlékszem.
Vagy akkor kötõjel...? Nem tudom... most nincs nálam magyar nyelvtan könyv. :)

#457
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.722 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Nem 3 m a grammmánia szó?


A sebesség mindent megold.

 


#458
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Ide jöhetnek a nem kimondottan ultrakönnyû alkatrészek (mérleges) fotói, és/vagy hitelesített tömegadatai.