Superstar Components - OVAL I/O Narrow Wide, 32
Ezek a Superstar komponenses tányérok durván mennyivel könnyebbek, mint amivel szerelik az XT M785-ös hajtóműveket?
Superstar Components - OVAL I/O Narrow Wide, 32
Ezek a Superstar komponenses tányérok durván mennyivel könnyebbek, mint amivel szerelik az XT M785-ös hajtóműveket?
Az ovál tányér után egy kerek Narrow-wide. Wattmérős tesztelésre felkészülve.
Ezúton is köszönet Biketriggernek segítségéért!
Rokbróz san marco regale replika szegecselt olcsónyereg
http://www.ebay.com/...cvip=true&rt=nc
303 gramm katalógusadat, valós mért pedig 300.8.
Ha a deda cuccai lennének ilyen pontosak.
De vicc, hogy pl. a speciale klasszik hajlítású kormányukból 270 és 470 közt minden adattal találkozhatsz katalógus szerint 320-nak kéne lennie a 42-es (kb. 39.5cc) darabnak, de tény: vannak 300 alatti és 400 fölötti darabok is.
Hogy csinálják a zolaszok ezt a precíz és kis szórású gyártást?
Kalloy Uno ebayes fekete 130mm-es stucni
http://www.ebay.com/...k-/111054720131
122 gramm! Leacetonozva a feliratokat a mattfekete stucni 121. 130mm-ben.
Vesd össze: 130mm-es FSA Energy OS99 140 gramm, 130mm-es Planet-X 7075 Lite Forged 138gramm, 120mm-es DedaZero100 (kib. drága..) 130 gramm, 110mm-es Ricsi WCS-26-os befogóval 126 gramm.
5500-ért a butának is megéri, főleg, hogy univerzálisan mindenhez jó (semmi felirat, egyszínű mattfekete az egész)
Edited by Vejne, 2016. February 11. - 07:30.
Oválban is lesz ilyen később?
Van egy 32-es ovál Souperstar Componentsem (15 GBP volt akciósan), de lehet, később jó lenne egy 34-es vagy akár 36-os edzeni.
passz, majd rákérdezünk.
Superstar Components - OVAL I/O Narrow Wide, 32T
a2z narrow wide tányér 34-es (bocs a szar kép, így sikerült) 55g ha nem látszik a kijelző.
Oválban is lesz ilyen később?
Van egy 32-es ovál Superstar Componentsem (15 GBP volt akciósan), de lehet, később jó lenne egy 34-es vagy akár 36-os edzeni.
a2z narrow wide tányér 34-es (bocs a szar kép, így sikerült) 55g ha nem látszik a kijelző.
az ebay-en találtam néhány titán csavart amivel lehetne könnyíteni a bringámon. 3 db csavar közel 10 ezer forint lenne. 1 db M8x120-as,1 db M8x20-as,és 1 db M8x50-es csavart néztem ki. az ára miatt azt hiszem kihagyom ezt a lehetőséget.
vigasztaljon hogy pl az ultrakönnyű stucni 190 gramm, iszonyat drága, csúnya és flexi (cinelli grammo)
az ebay-en találtam néhány titán csavart amivel lehetne könnyíteni a bringámon. 3 db csavar közel 10 ezer forint lenne. 1 db M8x120-as,1 db M8x20-as,és 1 db M8x50-es csavart néztem ki. az ára miatt azt hiszem kihagyom ezt a lehetőséget.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kicsit meghízott a bringám tavasz óta. akkor 8835 gramm volt a tömege:
mostanra meg 9025 gramm lett:
pedállal,kulacstartóval szoktam mérni.
ami változott: a könnyű gyorszárak lekerültek a bringáról. helyette az eredeti campa zárak mentek vissza. itt elég jelentős a különbség. ha visszarakom őket,akkor egyből beesik 9 kg alá. vittoria open corsa külsők,és maxxis könnyű belsők voltak a kerekeken. most rubino pro külsők,és michelin latex belsők. visszakerült a bringába a chorus monoblokk is,mert a record titán tengelyével nem tudtam zöld ágra vergődni. néhány hetente szét kellett kapni,mert különben nagyon kattogott,és a csapágyakat is tönkre vágta. a kormány+stucni cserével is plusz tömeg került a bringára. itm open 800 stucni,és itm super italia pro 260 kormány volt rajta. most 3ttt evol stucni,és 3ttt forma sl kormány van. ezek mind emelték a tömeget sajna. egyedül a kulacstartók cseréje könnyített vlmit a bringán. elite ciussi gel alu tartók helyett most elite ciussi inox acél van a bringán. szóval néhány gramm itt,néhány meg ott,és mindjárt fölugrik közel 200 gramm a bringára.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A 26-os Piega milyen hajlítású? Anatómikus vagy kompakt? Össze-vissza látok mindent.
Piega --->ugyanaz, mint az RHM, csak 26-osban.
A helyes képet a 2015-ös katalógusban találod, illetve itt:
http://www.labicicle...piega-handlebar
sok helyen még a régi anatomikust tartják készleten, de az új már 26-os. 5500 pénz.
ja, és örülök, hogy legalább Te Piegának írod.. Mert láttam már "pigeának" meg "pigának".. MI??
http://www.collinsdi...n-english/piega
Edited by Vejne, 2015. July 15. - 17:29.
Deda Piega 26mm RHM kormány 46 széltől-szélig (44cc) 301 gramm
Deda Spada ahead adapter (colosból csinál colost ) 142 gramm.
BBB BHB-03 Fastbar 26-os befogó 42cc 286 gramm
Ritchey Logic Comp II 7075 triple butted 44cc (144 esés, 84 előrenyúlás) 254 gramm
Modolo Q-even anatomic bend 44cc 100mm előrenyúlás, 150mm ejtés 315 gramm
Syntace Racelite CDR 7075 Cube Design XL-es méret (133 mély, 100 hosszú, 6fokban hátranyilazott) 318 gramm
3ttt Forma SL Ergopower Due 42 széltől-szélig, ergonomikus, 264 gramm
ITM Millenium 7075 Ergal 42 cm széltől-szélig, 252 gramm
Noname acéldiós alu ahead adapter colnyolcad menetesről aheadre, 202 gramm, 1190 ft.
3ttt Record 84 sötétszürke gunmetal gray stucni 110mm, 288 gramm
Ez most egy kokpitkörkép?
RD-6401 tricolor hátsó váltó gyári görgőkkel, 223 gramm
Selle Italia TurboMatic 2 kromópálcás 155mm széles 353 gramm
Selle Italia Flite Kevlar Titaniumpálczás 208 gramm, 140mm széles
selle italia Flite Genuine Gel Kevlár titánpálczás 284 gramm, 140mm széles
Selle Italia Flite MAX Vanádiumpálczás 150mm széles, 245 gramm
Charge Spoon 144mm széles, 254 gramm
Charge Chopsticks nyeregcső 284 gramm
Jajj
Edited by Vejne, 2015. July 15. - 12:50.
Deda Piega 26mm RHM kormány 46 széltől-szélig (44cc) 301 gramm
Deda Spada ahead adapter (colosból csinál colost ) 142 gramm.
2009
http://www.tour-maga...olg/a29221.html
Van régebbi tesztben centaur szkeleton-utra torque szett.. na, az jóval nehezebb. a szkeleton fékek kb. 30-40 grammal, a hajtókar cca. 70-80 gr-al (csészéket beleszámolva) a hátsó váltó is kb. 10 grammal. Szóval a szkeleton egy jó nagy parasztvakítás tömegre. Adagolás más
ez már 2011-2012
Francba.. volt korábban egy ignyen elérhető tour teszt, amiben a centaurtól felfelé szerepeltek a szettek&sram&shimano is.. nem találom.
És a tavalyiak!
Edited by Vejne, 2015. July 14. - 09:31.
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014