Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Trans Hungária Túra/Maraton | 2013. augusztus 16-20.

- - - - -

  • Please log in to reply
717 replies to this topic

#461
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,078 posts
....és így legalább esélyük sincs, hogy bizonyíthassanak. :(
" A Cube el van vetve! "

#462
Kimura

Kimura

    vendég

  • fórumtag
  • 108 posts
amiért hosszún se indulhatnak a nõk. mert tisztelet a kivételnek nem bírnák rendesen. 4 napig hosszúzni nem menne túl sokuknak...

#463
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts
Most látom, hogy nincs egyéni nõi kategória. Miért csak csapatban vagy duóban indulhatnak?

#464
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Ez olyan, mint a rajt, kis csúszás "alap". :D
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#465
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 posts
Szerény véleményem szerint még várhatok pár napot a kiírásra;)
az a feb 1 jó lesz feb 5-10 idõpontnak:D jóestetben

#466
oliboi

oliboi

    vendég

  • fórumtag
  • 171 posts

Itt van február 1 e és semmi infót nem láttam még a sportaktív oldalán
Csak az eddigi szokásos infót pályarajz meg a többi
semmi értelmes infót nem találtam lehet az lesz a vége inkább megyek a salzra azt kész:D


Én meg megyek mind a kettõre. :)
De tény, hogy feb.1 és reggel semmi, na jó még nem keltek fel!
Engem fõleg a felszerelés-transzport érdekel majd, részletesen mekkora pakk,sátor ect...

#467
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 posts
Itt van február 1 e és semmi infót nem láttam még a sportaktív oldalán
Csak az eddigi szokásos infót pályarajz meg a többi
semmi értelmes infót nem találtam lehet az lesz a vége inkább megyek a salzra azt kész:D

#468
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Ez gondolom az erdészet miatt van így, ez van. Õszintén szólva, sírnék attól, ha a végén ez lenne a probléma, hogy "jajj, nem fértem be a keretbe".
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#469
joshua

joshua

    vendég

  • fórumtag
  • 225 posts
Érdekes infó a versenyen csak 500 fö indulhat majd, ha betelt a kvóta lezárul a nevezés.Olvasható a sportaktiv oldalon.

#470
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Csak mert ott is van aztán bringás érzület. Emlékszem tán a 2000-es évekig volt kerékpáros hegyivadász alakulat ahova nehezebb volt bejutni mint vadász pilótának, akkora volt a respektje.Feltöltött kép
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#471
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts

Mióta vannak kitiltva Svájcból a bringások?


Figyelmetlen vagy. Csak a közútról és az erdõbõl vannak kitiltva. ;)

#472
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Mióta vannak kitiltva Svájcból a bringások?
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#473
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 posts
Jó de felén mi van a hüje bringás teker az ut szélén azt ugatnak miért nem mész az erdõben ha az erõbe mész tekerjél aszfalton ez természetvédelni terület ha azt veszük tölünk a falubol hivatalosan bringával ki se jöhetnék sima fõut de minden honan ki van tiltva a bringa nagyon szeretnek minket tisztelett a kivétel1-1 talepülés:)

#474
Kimura

Kimura

    vendég

  • fórumtag
  • 108 posts
tévedés, vannak helyek ahol már felismerték = erdõbénye bringás fesztivál. ki is ittuk a kocsmát a készletébõl tavaly :)

#475
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 posts
Hát sajnos ez igy van:(
mi minid 1-2 száz év lemaradásba vagyunk a szomszéd országainkalszemben:(

#476
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts
nem, Dante itt nálunk még kb 100 év mire egy vendéglátós (f)el fogja ismerni, hogy az neki jó, és 200 mire hajlandó lesz áldozni is némi szponzorációra. és a többi dettó.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#477
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts

Általában a magas és számos költséggel szokás megindokolni a magas nevezési díjat. Ennyi az egész, ennek közvetlen következménye, hogy egy leendõ versenynek az érdekelt esetleges résztvevõi, fordított logikával, a költségekbõl akarják kiszámolni a nevezési díjat.


De amit mondok, az egy szélesebb reláció, amely itthon valahogy nem divat. Kaptam a napokban a postaládámban vagy 10 szórólapot vagy 10 nyugat-európai versenyrõl (olyanokról is, ahol 5 éve voltam utoljára) - és mik vannak rajta? Szálláshelyek, élményparkok, múzeumok, programok. Azt mutatják, hogy egy többnapos szervezése az egész régió számára elõnyös, turisztikai, kulturális és vendéglátóipari szempontból. Ez vajon itthon miért nem szempont? Itthon miért nincs a szálláshelyeken "bike-package" félpanzió a verseny idejére? Itthon miért nem lehet a verseny állomásai között (és állomásaira) kedvezményes vonatjegyet venni? Szerintem ez egy komplexebb gondolkodást követel meg, s nem a "nevezés = X Ft, sátor, tranzit, kijelölés = Y Ft, azaz ha X <= Y, akkor jövõre nem rendezzük meg..."

Nem tudom, hogy ez egy eleve felvilágosultabb, hosszútávra tervezõ nyugati mentalitást feltételez, vagy egyszerûen egy professzionális szervezést.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#478
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts

Amit nem értek: miért érdekel az bárkit is, hogy mibõl áll össze a nevezési díj, milyen terheket ró a szervezõkre? Ha megeszek egy joghurtot, hol érdekel az engem, hogy ebbõl 3 Ft a pohár, 22 Ft a logisztika, 4 Ft a tej, 10 Ft az üzem, ahol csomagolják, akárhány Ft az eperadalék? Csak az érdekel, hogy 89 Ft, s megengedhetem magamnak, vagy azt, hogy 249 Ft, s már inkább visszateszem a polcra.

Egy verseny pontosan ugyanilyen termék. Úgy kell beárazni, hogy az fogyasztható legyen. Nyilván, ha jobban belegondolunk, látszik, hogy ezen kevesebb a várható profit - de ha jó sajtóvisszhangot kap, akkor 3-4 év alatt kinõheti magát olyan szintre, amin már ténylegesen van haszon. Bizony, az elején lehet, hogy nagy anyagi bukó lesz. Persze ehhez beruházási (szponzor-) tõke is kell, hogy el lehessen 2-3 évet tapsolni arra, hogy a rendezvény kitaposson magának egy presztízst. És ott az úgynevezett passzív profit - amit nagyon nehéz a szervezõi költségvetésbe beletenni, de külföldön mégiscsak erre építik fel az egészet. Sokkal többen bérelnek szállást az állomásokon, s a kisérõ(k) bizony lehet, hogy beülnek ide-oda, vagy belépnek ide-oda. Ez haszon, pénz, bevétel az adott településnek. Az üzleti modellnek biztosan erre kellene jobban ráépítenie, minthogy a nevezésekbõl ez kijöjjön nullára.


Általában a magas és számos költséggel szokás megindokolni a magas nevezési díjat. Ennyi az egész, ennek közvetlen következménye, hogy egy leendõ versenynek az érdekelt esetleges résztvevõi, fordított logikával, a költségekbõl akarják kiszámolni a nevezési díjat.

#479
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Amit nem értek: miért érdekel az bárkit is, hogy mibõl áll össze a nevezési díj, milyen terheket ró a szervezõkre? Ha megeszek egy joghurtot, hol érdekel az engem, hogy ebbõl 3 Ft a pohár, 22 Ft a logisztika, 4 Ft a tej, 10 Ft az üzem, ahol csomagolják, akárhány Ft az eperadalék? Csak az érdekel, hogy 89 Ft, s megengedhetem magamnak, vagy azt, hogy 249 Ft, s már inkább visszateszem a polcra.

Egy verseny pontosan ugyanilyen termék. Úgy kell beárazni, hogy az fogyasztható legyen. Nyilván, ha jobban belegondolunk, látszik, hogy ezen kevesebb a várható profit - de ha jó sajtóvisszhangot kap, akkor 3-4 év alatt kinõheti magát olyan szintre, amin már ténylegesen van haszon. Bizony, az elején lehet, hogy nagy anyagi bukó lesz. Persze ehhez beruházási (szponzor-) tõke is kell, hogy el lehessen 2-3 évet tapsolni arra, hogy a rendezvény kitaposson magának egy presztízst. És ott az úgynevezett passzív profit - amit nagyon nehéz a szervezõi költségvetésbe beletenni, de külföldön mégiscsak erre építik fel az egészet. Sokkal többen bérelnek szállást az állomásokon, s a kisérõ(k) bizony lehet, hogy beülnek ide-oda, vagy belépnek ide-oda. Ez haszon, pénz, bevétel az adott településnek. Az üzleti modellnek biztosan erre kellene jobban ráépítenie, minthogy a nevezésekbõl ez kijöjjön nullára.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#480
paul

paul

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 posts
Azért pl. a Duna maraton eltörpül egy ilyen rendezvény mellett.
Kicsit számoljunk csak:
A legnagyobb költség szerintem a logisztika lesz.
Belegondolva hogy már múlt évben elkezdték szervezni a verseny azért elég nagy költsége van már eddig is.Nagyon nehéz munka mellet ezt csinálni tehát jópár fõállású rendezõ is kell.
A versenyre kell legalább két nagy sörsátor-minimum napi 500.000ft szállitással,felállitással-mert nem lehet úgy megoldani hogy reggel lebontod és utána felállitod a másik helyszinen.A felszerelés (padok.asztalok,zuhanyzó,wc stb) éppen a nemzeti ünnepen a legdrágább a bérlése ( a sok szabadtéri program miatt).A felszerelés szállitása (teherautó,busz) sem olcsó mulatság.Külön stáb kell a cél,kemping területére "mindenesnek".A verseny pályán pedig nagyon sok motoros,quados biztositás kell.Kötelezö mentöt ami nem egy sima autó hanem komoly terepjárót kell biztositani (napi 100.000 ft legalább).Nem beszélve a helyi erök költségéröl sem ( polgárörök,rendörök).Ami az ingyen kempinget illeti oda elég sok engedély kell beszerezni ilyen tömeg esetén-feltéve ha nem egy helyen van a cél és a sátorhely.
Még hozzájön a chip bérlése,rajtszámok,pólók,itinerek,terep engedélyek,irányitó nyilak,szalagok költsége is.
Profi rendezõ személyzet is kell a rajtba,célba illetve az eredmények kezeléséhez is.
Tudni kell kezelni azt is hogy lesznek profi kerékpárosok akik 4 óra alatt letekerik és amatörök akik végig túrázzák az egészet 6-8 óráig.
Gondolom a Harang csinált egy költségvetést,feltételezve mondjuk egy 500 fõs induló létszámot és ehhez számolt egy költséget.Vannak fix költségek (ami mindenképpen kell) és lesznek a létszámtól függök.
Szerintem közelebb lesz 50.000 ft-hoz a nevezési díj.De arra kiváncsi leszek hogy lesz-e elönevezés és hogy milyen arányú illetve lehet-e több lehetöségböl választani pl. sokan nem kérnének kaját.
A Crosskovácsi csapata már 4 évvel ezelött már próbált egy ilyen verseny tervezni Nagykovácsiból indulva és Balaton füredre érkezve.Hát amikor kiszámoltuk a várható költségeket inkább nem fogtunk bele.
Én nagyon szurkolok a Harangnak és csapatának hogy egy nagyon jó többnapos verseny csináljon.