No prevent kárpitápolóról hallottam, hogy inkább rontott mint ápolt, de kíváncsi vagyok.
Hogy lehet felrakni normálisan egy gumit 4 Cm-s felnire, hogy ne legyen benne nyolcas?
NEM A KERÉKBE VAN mielõtt valaki belekötne
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#14601
Posted 2005. June 22. - 11:48
#14602
Posted 2005. June 22. - 11:43
AGA: A gumiápolószer márkája: Prevent (autós ugyebár). Igen, elvileg nem lehetne gond, bár haverom olyat hallott vmi tesztben, h még a kocsi abroncsain se szabadna használni, mert bár télire szépen lekezeli, viszont nyáron az erõs napsütésben csak még jobban kirepedezik. Autós lapok szerint pedig ugyebár fujkálni kell, ha azt akarjuk, h hosszú életû legyen. No ennyit errõl.
Dante: Hát ja, én is el tom képzelni, hogy lejtõn szívbajosaknak jó motiváló tényezõ lehet a szilikon! LOL
Asszem teszek majd egy olyan próbát, hogy a mostani külsõmön vadászok egy épen maradt felületet (talán még van ilyen), és ott befújkálom párszor jó alaposan, és meglátjuk,h jobban szétmegy-e, mint a be nem fújt részek. Tapasztalatokról majd írok.
Dante: Hát ja, én is el tom képzelni, hogy lejtõn szívbajosaknak jó motiváló tényezõ lehet a szilikon! LOL
Asszem teszek majd egy olyan próbát, hogy a mostani külsõmön vadászok egy épen maradt felületet (talán még van ilyen), és ott befújkálom párszor jó alaposan, és meglátjuk,h jobban szétmegy-e, mint a be nem fújt részek. Tapasztalatokról majd írok.
#14603
Posted 2005. June 22. - 07:55
Vizes betonon minden csúszik. De nagyon. Mármint a bütykös gumik közül.
jeh, a svalbi extrémül csúszik vizes sima betonon. de soxor mexopatott már...
#14604
Posted 2005. June 21. - 23:45
A sárgumijaim hasznosak homokban. Igaz egy '89-'90 körüli esésem után tanultam meg hogyan kell homokban menni. Az apró kavicsos utakkal is sokáig gondjaim voltak, de ez is sárgumihasználat után oldodott meg. Viszont ezekkel lehetetlen normálisan aszfalton menni, de ez nem negyon foglalkoztat
Ride everywhere.
.
#14605
Posted 2005. June 21. - 23:39
Hmmm....Szegeden próbáltam még anno...Nem volt ROSSZABB,mint más gummám...Ilyen slick variációból B+ sand volt nékem,meg DáblFájter,de csak betonon éreztem h yobban mennének,homokban nem...:-/
Vagy bennem van a hiba?
Vagy bennem van a hiba?
#14606
Posted 2005. June 21. - 23:36
Ma mondta haver, hogy egyszer kb 30˚-ban megdöntve sem csúszott ki, ma voltunk 30 centis homokban, murvás úton de nem vettem észre, hogy szenvedne.
Ride everywhere.
.
#14607
Posted 2005. June 21. - 23:31
#14608
Posted 2005. June 21. - 23:30
Pontosan.
De a Continak legalább nincs más halála a vizes betonon kívül...Csak az az 1,de az nagyon:)
De a Continak legalább nincs más halála a vizes betonon kívül...Csak az az 1,de az nagyon:)
#14609
Posted 2005. June 21. - 23:30
Vizes kövön még a halálpuha gumik is csúsznak. Nem rossz ez a schwalbe space. A legolcsóbb gumi amit három éven belül vettem, de a mai nap után azt mondom többet is adtam volna érte.
Ride everywhere.
.
#14610
Posted 2005. June 21. - 23:26
#14611
Posted 2005. June 21. - 23:25
#14612
Posted 2005. June 21. - 23:01
#14613
Posted 2005. June 21. - 22:55
a contik vízes betonon csúsznak, de nagyon.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14614
Posted 2005. June 21. - 22:50
Gumiápoló szerekkel szerintem nem lehet gond, sokszor segítettem haverrnak eladtûni használt gépet ezért nála használtuk. Mondjuk írd le a márkáját és kideríthetõ, hogy nem való rá, de valószínûleg semmi gond nincs vele mert a ritchey nem egy különleges gumikeverék.
Viszont defektjavító spré autósból nekem nagyon nem jött be.
A continentalt miért szidta valaki? Még sehol sem hallottam rosszat róla és szerintem is jó.
Viszont defektjavító spré autósból nekem nagyon nem jött be.
A continentalt miért szidta valaki? Még sehol sem hallottam rosszat róla és szerintem is jó.
#14615
Posted 2005. June 21. - 22:15
1. Nyugodt szívvel vegyek újra Ritchey-t (vagyis minõségükkel nincsen gond)
2. Nehogy vki új járjon mint én, hogy ha már a kocsi kerekét fújkálom (azé ott talán val értelme télre lefújni a nyári gumit), akkor má fújok gyorsan a bringára is, télen úgyse nagyon megy.
Vehetsz nyugodtan, nincs vele gond. A szilikonnal bringán lefújt külsõ pedig igen jól megy lefelé! Vagyis érdekes a fékhatás.
#14616
Posted 2005. June 21. - 22:05
ezekkel az új rubena külsõkkel mi a helyzet találkozott már vki ilyenekkel?
egy scyllát bevállalnék tú felhsználás keretében jónak tûnik a mintája. de én 56 tpi-vel is beírném
egy scyllát bevállalnék tú felhsználás keretében jónak tûnik a mintája. de én 56 tpi-vel is beírném
#14617
Posted 2005. June 21. - 21:59
sima szilikonsprével fujkálhatod a külsõd.
persze elõbb ajánlatos leszedni a felnirõl
persze elõbb ajánlatos leszedni a felnirõl
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14618
Posted 2005. June 21. - 21:57
Na jó, bevallom, én sem azért vettem a külsõmet, mert annyira nem tok mit kezdeni magammal, és ezt szeretném dédelgetni, meg ápolgatni!
Mindennek csak azért szeretnék a végére járni, hogy:
1. Nyugodt szívvel vegyek újra Ritchey-t (vagyis minõségükkel nincsen gond)
2. Nehogy vki új járjon mint én, hogy ha már a kocsi kerekét fújkálom (azé ott talán val értelme télre lefújni a nyári gumit), akkor má fújok gyorsan a bringára is, télen úgyse nagyon megy.
Mindennek csak azért szeretnék a végére járni, hogy:
1. Nyugodt szívvel vegyek újra Ritchey-t (vagyis minõségükkel nincsen gond)
2. Nehogy vki új járjon mint én, hogy ha már a kocsi kerekét fújkálom (azé ott talán val értelme télre lefújni a nyári gumit), akkor má fújok gyorsan a bringára is, télen úgyse nagyon megy.
#14619
Posted 2005. June 21. - 21:51
Közben megelõztél a válasszal.
1. Szóval elsõ eset gyártási hiba volt, kiderült.
2. Egyenlõre nem fogom fújkálni, mert tényleg akár attól is lehetett. Meglátjuk, hátha másnak is van ezzel tapasztalata
3. Köves talaj megvolt, viszont mindíg elõírt nyomáshatárok között használtam, kb. 3,7bar-on.
4. Igen, a tárolás tényleg sokat számíthat, és jó ötlet a dobozos! Viszont gondolom elég sokan vesznek ilyen gumit, szal csak nem ált egy nagy forgalmú bp.i boltban éveket a napon.
Szóval egyenlõre tényleg az autós ápolószer káros hatása a legvalószínûbb.
1. Szóval elsõ eset gyártási hiba volt, kiderült.
2. Egyenlõre nem fogom fújkálni, mert tényleg akár attól is lehetett. Meglátjuk, hátha másnak is van ezzel tapasztalata
3. Köves talaj megvolt, viszont mindíg elõírt nyomáshatárok között használtam, kb. 3,7bar-on.
4. Igen, a tárolás tényleg sokat számíthat, és jó ötlet a dobozos! Viszont gondolom elég sokan vesznek ilyen gumit, szal csak nem ált egy nagy forgalmú bp.i boltban éveket a napon.
Szóval egyenlõre tényleg az autós ápolószer káros hatása a legvalószínûbb.
#14620
Posted 2005. June 21. - 21:51
Akkor viszont adott a kérdés: Szoktátok vmivel kezelni a bringátokon a gumikat?
Ááááááááá, mégis minek? Használatra való, ráadásul van pár külsõm, amiket éppen hangulatfüggõen váltogatok. Mellesleg addig fekete, amíg nem mész terepre vele. (van egy Z-Max, egy Z-Max WCS versenyre, egy slick és egy széles traktor...öhöm...egyéb helyzetekre )