Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#13901
Írta 2005. november 16. - 12:10

nem vagyok. csak az "értelmes elõnyös" részérõl nem vagyok meggyõzve.
defektet ugyanúgy lehet kapni vele. sokkal macerásabb ha kapsz. nem könnyebb, sõt mivel kisebb nyomáson használod, ezrét még tekerni sem lehet vele. persze ez egy hegyrõl 40-60 fokos lejtõn lejövésnél van értelme, de itthon nem épp.nem fújhatsz bele nagy nyomást, azt nem bírja. tehát aszfalt DH kizárva. akkor hmm...
defektet ugyanúgy lehet kapni vele. sokkal macerásabb ha kapsz. nem könnyebb, sõt mivel kisebb nyomáson használod, ezrét még tekerni sem lehet vele. persze ez egy hegyrõl 40-60 fokos lejtõn lejövésnél van értelme, de itthon nem épp.nem fújhatsz bele nagy nyomást, azt nem bírja. tehát aszfalt DH kizárva. akkor hmm...
#13902
Írta 2005. november 16. - 12:10

de drága dolog
mert a 729 az egyetlen felni ami ust-s és érdemes megvenni
viszont már azis nehéz
http://ebike.hu/term...tb-26-coll/1779
vagy
http://ebike.hu/term...tb-26-coll/1780
de ennek nem szép a szine
mert a 729 az egyetlen felni ami ust-s és érdemes megvenni
viszont már azis nehéz
http://ebike.hu/term...tb-26-coll/1779
vagy
http://ebike.hu/term...tb-26-coll/1780
de ennek nem szép a szine
#13903
Írta 2005. november 16. - 12:07

Jó ez így vicces meg minden, de tényleg nem értem miért kell ilyen ortodox belsõ hívõnek lenni mikor a tubeless értelmes elõnyös és nem drága dolog.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#13904
Írta 2005. november 16. - 12:04

#13905
Írta 2005. november 16. - 12:03

Igen a százas szög mindenen átmegy, de érted, alíg kell bele levegõ és úgy nagyon durva tapadásod lehet.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#13906
Írta 2005. november 16. - 11:59

hogy néz ki egy ust felni? van képe vkinek róla?
egyszerüen nemtom elképzelni hogy mérnem megy ki a levegõ a nipliknél
énse kapok defót mióta speci külsõ van fenn:)
egyszerüen nemtom elképzelni hogy mérnem megy ki a levegõ a nipliknél

énse kapok defót mióta speci külsõ van fenn:)
#13907
Írta 2005. november 16. - 11:54

zolle: ezért is kap folyton defektet õ
és mikor én is defektet kapok, az azért van mert egy 100-as szög beleáll a kerékbe.
ust-nél ez nem kis szopás lenne. nem?

és mikor én is defektet kapok, az azért van mert egy 100-as szög beleáll a kerékbe.
ust-nél ez nem kis szopás lenne. nem?
#13908
Írta 2005. november 16. - 11:51

UST michelin van csak, de az sem tudatosan..
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#13909
Írta 2005. november 16. - 11:49

a notubes rendszerrõl annyit tudok, hogy
-nem kell UST felni (píz)
-nem kell UST (relatíve nehéz és drága) külsõ
-nem kell belsõ (súly)
-nemcsak a felütéses defektek ellen jó
-rel. alacsony nyomáson üzemeltethetõ (tapadás, komfort)
ust felni kb. ugyanannyi,mint a normál.
ust külsõ kb. 40-50grammal nehezebb a normálnál
nem kell belsõ,felniszalag.nincs felütéses defekt,de én még szúrtat sem kaptam vele. pl. Bogácson mindenki egyfolytában defektet szerelt, csak Yeti és én nem. érdekes módon õ is ust-vel ment.
a nagyobb baj,hogy kis hazánkban egyik forgalmazó sem tartja fontosnak,hogy ust gumikat hozzon be.
#13910
Írta 2005. november 16. - 11:48

de ha 24es belsõvel szopsz akkor..
unalmas téli óráimon kipróbálom
de sztem veszek egy jó mûhelypuNpát
én nem birok lapos gumival menni
kalának a felni veri a talajt, és kb 1 bárral nyomja
embere válogassa
unalmas téli óráimon kipróbálom
de sztem veszek egy jó mûhelypuNpát
én nem birok lapos gumival menni
kalának a felni veri a talajt, és kb 1 bárral nyomja

embere válogassa
#13911
Írta 2005. november 16. - 11:48

Az ust-nek nem a könnyítés az elõnye, legalábbis attól függ milyen belsõvel toltad mert nekem ust gumi+dh belsõ az kurva sok, ha ugrik a belsõ ~fél kiló az már könnyítés, de ez csak a michelinre igaz mert ott mindegyik ust, a legnagyobb elõnye hogy nem kell felfújni nagyon.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#13912
Írta 2005. november 16. - 11:44

az ust-s gummer nehezebb mint a normál nem?
akkor máris elvesztette az egyetlen elõnyét.. de csak ha így van.
(hisz ha nincs belsõ akkor azt az anyagot rá kell rakni a gumira, mert oldalfal kell azért...)
(ez egy kérdés!)

akkor máris elvesztette az egyetlen elõnyét.. de csak ha így van.
(hisz ha nincs belsõ akkor azt az anyagot rá kell rakni a gumira, mert oldalfal kell azért...)
(ez egy kérdés!)
#13913
Írta 2005. november 16. - 11:43

#13914
Írta 2005. november 16. - 11:42

a notubes rendszerrõl annyit tudok, hogy
-nem kell UST felni (píz)
-nem kell UST (relatíve nehéz és drága) külsõ
-nem kell belsõ (súly)
-nemcsak a felütéses defektek ellen jó
-rel. alacsony nyomáson üzemeltethetõ (tapadás, komfort)
-nem kell UST felni (píz)
-nem kell UST (relatíve nehéz és drága) külsõ
-nem kell belsõ (súly)
-nemcsak a felütéses defektek ellen jó
-rel. alacsony nyomáson üzemeltethetõ (tapadás, komfort)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13915
Írta 2005. november 16. - 11:39

#13916
Írta 2005. november 16. - 09:37

csak ragasztó, szalag, meg sok-sok türelem,amikor felnit akarsz cserélni. ja,és hosszútávon drágább,mint az ust.
#13917
Írta 2005. november 16. - 09:17

ha már itt tartunk van még egy megoldés, a NoTubes-féle (www.notubes.com), oda még speciális külsõ sem kell, sem UST felni...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13918
Írta 2005. november 16. - 09:04

az enyém eladó,ugysem tudok mit kezdeni vele. ja és a neve: LOVE TIRES
és van egy nagy szív is az oldalán.
és van egy nagy szív is az oldalán.
#13919
Írta 2005. november 16. - 08:58

#13920
Írta 2005. november 16. - 08:57

pont olyanom van,mint a bal szélsõ!
felrakni nem tudom,mert autószelepes,nekem meg szingós felnim van.az ebayrõl vettem,mert rá volt írva,hogy tubeless, én meg beugrottam...
felrakni nem tudom,mert autószelepes,nekem meg szingós felnim van.az ebayrõl vettem,mert rá volt írva,hogy tubeless, én meg beugrottam...