Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13801
Írta 2005. november 19. - 19:38
speci 8 és akkor inkább azt..
connor, 24es belsõt használtam, de nem fért fel tõle a külsõ
#13802
Írta 2005. november 19. - 19:36
#13803
vendég_nhunor_*
Írta 2005. november 19. - 19:35
#13804
Írta 2005. november 19. - 17:38
spacet semmiképp se, mert szétszakad 2 hónap alatt
contik csúsznak
schwalbék szarok
#13805
Írta 2005. november 19. - 17:26
Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?
minion dh?
én a contikat nemtudnám ajánlani nyugodt szívvel..
a minion-ól meg eddig jókat hallottam. (olyantat fogok énis beújítani)
#13806
Írta 2005. november 19. - 17:00
Vuelta Excaliburra, elölre milyen gumit ajánlanátok (dh)
én Diesel 2,5 -re gondoltam...
Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?
szerintem a hd+az ignitor xc gumi, így nem pontosan értem a kombót, de:
nekem az ignitorról (2.1) vannak szörnyû tapasztalataim, bár hátul használtam. alacsonyabb sebességnél még kopottan is ráz, nem nagyon tudom milyen talaj az ahol nem csúszik és a fékezhetõsége is kritikán aluli (nagyjából 0). az oldala nagyon vékony így alacsony nyomáson csak óvattal használható, mert iszonyat könnyû felütni fõleg köves terepen, de a nagyobb becsapódásokat sem szereti.
a mintázat hasonlósága miatt sztem a diesel is hasonló lehet rázás meg irányítás szempontjából, illetve a bm gumitesztek szerint is csúszkálós fajta.
#13807
Írta 2005. november 19. - 16:24
350 gramm kb a 2.4es specialized DH belsõ
szal a mutatvánnyal kb 100 grammot nyernék
#13808
Írta 2005. november 19. - 16:09
Mondjuk az én külsõm egy 10 éves barum cucc...
#13809
vendég_nhunor_*
Írta 2005. november 19. - 16:01
én Diesel 2,5 -re gondoltam...
Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?
#13810
Írta 2005. november 18. - 12:35
a Conti GP-m 1x a szivargyújtóról üzemelõ pumpát nyírta ki :-/
#13811
Írta 2005. november 18. - 12:04
benzinkutas koromban jött egyszer egy fószer egy skoda 120-al, 8,5 bar-ra fújt (kb. 2,0 helyett) gumikkal...:-)
on
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13812
Írta 2005. november 18. - 12:01
#13813
Írta 2005. november 18. - 11:59
az se hülye
nekem a max 5 volt, deattól már féltem:D
#13814
Írta 2005. november 18. - 11:55
#13815
Írta 2005. november 18. - 08:48
az ust-s single tracknak ugye lényegesen mélyebb a közepe és abba feküdt fel állandóan a gumi perem, szóval mindíg maradt egy kis ütés a gumiban. aztán kapott olyan 5 bárt és minden a helyére került. persze utána vissza 2-re.- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére
#13816
Írta 2005. november 17. - 23:37
ja van nekem is ez a zöld wildgripper virsligumi abba má van 5-6 ezer km és még több mint 50 %-os...ha lesz olyan idõ hogy terepen tekerhetetlen 1-2 hét akkor még a coilerre is fel fogom rakni....de ezek az újak má nem olyanok....ami nem lenne baj ha jó lenne de még sz@r is...pedig hogy vártam má az allmouintaint, tavaly összel láttam a hirdijét vmik germán szennylapban, és vmikor tavasszal jött az elsõ adag..mingyá vettem is, meg is bántam hamar...tök fura mert régen a Mischi gumik bírtak EZER évet + 1 napot,most meg 1 szezon után 3 maratonnal + pár tekerészéssel cserélgetve is széthasználtnak tûnnek :-/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13817
Írta 2005. november 17. - 23:05
- nézzétek meg nem túl széles e a felniszalag (elõfordulhat, hogy miatta nem tud a gumi pereme bepattani a felni peremébe)
- elõfordulhat, látszólag ok nélüli felni-gumi összeférhetetlenség (érdemes kipróbálni a haver felnijén a gumit, hátha... vagy fordítva)
- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére
sztem mindegy hogy volt tárolva, ha nem szakadt a szál vagy a perem, vagy nem full gagyi a külsõ akkor a nyomástól ki kell egyenesednie.
#13818
Írta 2005. november 17. - 22:51
Aki ritkábban teker, annak elmegy az 2000 km-t is....
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13819
Írta 2005. november 17. - 22:51
#13820
Írta 2005. november 17. - 22:48
az all mountaint szerintem eszedbe ne jusson .....brutálisan kopik, leszakadnak róla a minták, sárban használhatatlan, és vizes köveken gyökereken se igazán, ja meg száraz köves terepen is hajlamos csúszkálni...elég kevés oldaltartása vanSzegasztok!
Nekem csak a hajtogathatós külsõkkel volt eddig ilyen problémám. Igaz nekem nem kacsázik, hanem üt. Biztosan én vagyok a béna, mert amikor a kereket szakszervizben átfûzték és a gumit is õk rakták vissza nem volt semmi gáz. Amikor azonban egy defekt okán én tettem vissza (egyábként Continental) - bármennyire gyömöszöltem, meg pattogtattam alacsony nyomáson - mindig maradt benne egy kis tojgli. Hozzáteszem a felni hibátlan. Nem is nagyon szeretem a hajtogathatósakat ezért. Van valakinek hasonló tapasztalata, illetve ötlete az ilyen esetekre?
Na meg megragadva az alkalmat, ha van valakinak infója a Michlen All Mountain, vagy a Schwalbe Racing Ralf külsõkrõl kérem írja le. Jómagam maratonra használnám õket, de ez a hajtogathatós téma nagyon nem hagy nyugodni.
a racing ralph szintén rohadtul kopik, sárban szintén nem jó, viszont mászni isten király nagyon kicsi a gördülési ellenállása, és általában kiszámíthatóbb...
élettartamra nálam mindkettõ olyan max 800-1000 km hátsó keréken, elsõn a duplája talán
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való