Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gumitopik

* * * * * 4 votes

  • Please log in to reply
15857 replies to this topic

#13801
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
humor: egyik se 7 hanem 4.5e, maximum 5
speci 8 és akkor inkább azt..

connor, 24es belsõt használtam, de nem fért fel tõle a külsõ

#13802
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,055 posts
zolle: használtál vmi latexet is, vagy csak anélkül próbáltad a házi tyúkbeles készítést?
Autist Team:)



#13803
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
Hát jó, csak a Highroller meg a minion is 7 rugó... de lehet inkább gyûjtök rá...

#13804
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
ma maxxis akkor highroller, de lehetõleg 50a-st keress, dupla oldalast, az talán tapad is :D
spacet semmiképp se, mert szétszakad 2 hónap alatt
contik csúsznak
schwalbék szarok :D

#13805
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17,297 posts

Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?


minion dh?

én a contikat nemtudnám ajánlani nyugodt szívvel..
a minion-ól meg eddig jókat hallottam. (olyantat fogok énis beújítani)

#13806
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 posts

Vuelta Excaliburra, elölre milyen gumit ajánlanátok (dh)
én Diesel 2,5 -re gondoltam...
Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?


szerintem a hd+az ignitor xc gumi, így nem pontosan értem a kombót, de:

nekem az ignitorról (2.1) vannak szörnyû tapasztalataim, bár hátul használtam. alacsonyabb sebességnél még kopottan is ráz, nem nagyon tudom milyen talaj az ahol nem csúszik és a fékezhetõsége is kritikán aluli (nagyjából 0). az oldala nagyon vékony így alacsony nyomáson csak óvattal használható, mert iszonyat könnyû felütni fõleg köves terepen, de a nagyobb becsapódásokat sem szereti.
a mintázat hasonlósága miatt sztem a diesel is hasonló lehet rázás meg irányítás szempontjából, illetve a bm gumitesztek szerint is csúszkálós fajta.

#13807
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
megpróbáltam megcsinálni az ulibuli tubeless-t, de nagyon nem sikerült :)
350 gramm kb a 2.4es specialized DH belsõ
szal a mutatvánnyal kb 100 grammot nyernék

#13808
fftmas

fftmas

    újonc

  • fórumtag
  • 7 posts
Gumi kacsázás: Nálam a szelepnél volt probléma a külsõvel.
Mondjuk az én külsõm egy 10 éves barum cucc...

#13809
vendég_nhunor_*

vendég_nhunor_*
  • vendég
Vuelta Excaliburra, elölre milyen gumit ajánlanátok (dh)
én Diesel 2,5 -re gondoltam...
Vagy inkább vmi olcsóbb maxxis? (hard drive, ignitor esetleg mobster ?) space?

#13810
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
vazz a belsõ ill. a külsõ tovább bírta,mint a felni?:)
a Conti GP-m 1x a szivargyújtóról üzemelõ pumpát nyírta ki :-/

#13811
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,280 posts
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
off:

benzinkutas koromban jött egyszer egy fószer egy skoda 120-al, 8,5 bar-ra fújt (kb. 2,0 helyett) gumikkal...:-)

on

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#13812
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts
gratulálok :P

#13813
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8,703 posts
8 barra
az se hülye
nekem a max 5 volt, deattól már féltem:D

#13814
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,333 posts
egy srác mamutra akarta feltenni a durot. nem pattant be a guni a helyére felfujta 8 bárra és szétszakadt a fenije.

#13815
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,030 posts

- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére

az ust-s single tracknak ugye lényegesen mélyebb a közepe és abba feküdt fel állandóan a gumi perem, szóval mindíg maradt egy kis ütés a gumiban. aztán kapott olyan 5 bárt és minden a helyére került. persze utána vissza 2-re.

#13816
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

tök fura mert régen a Mischi gumik bírtak EZER évet + 1 napot,most meg 1 szezon után 3 maratonnal + pár tekerészéssel cserélgetve is széthasználtnak tûnnek :-/ :(

ja van nekem is ez a zöld wildgripper virsligumi abba má van 5-6 ezer km és még több mint 50 %-os...ha lesz olyan idõ hogy terepen tekerhetetlen 1-2 hét akkor még a coilerre is fel fogom rakni....de ezek az újak má nem olyanok....ami nem lenne baj ha jó lenne de még sz@r is...pedig hogy vártam má az allmouintaint, tavaly összel láttam a hirdijét vmik germán szennylapban, és vmikor tavasszal jött az elsõ adag..mingyá vettem is, meg is bántam hamar...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#13817
legszebbcsavo

legszebbcsavo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,125 posts
gumi kacsázásra:
- nézzétek meg nem túl széles e a felniszalag (elõfordulhat, hogy miatta nem tud a gumi pereme bepattani a felni peremébe)
- elõfordulhat, látszólag ok nélüli felni-gumi összeférhetetlenség (érdemes kipróbálni a haver felnijén a gumit, hátha... vagy fordítva)
- próbáljátok túlfújni, ettõl bepattanhat a gumiperem a helyére

sztem mindegy hogy volt tárolva, ha nem szakadt a szál vagy a perem, vagy nem full gagyi a külsõ akkor a nyomástól ki kell egyenesednie.

#13818
hozé

hozé

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,747 posts
Na jó Biker, de Te mindennap mész!
Aki ritkábban teker, annak elmegy az 2000 km-t is....

:)

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."


#13819
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
tök fura mert régen a Mischi gumik bírtak EZER évet + 1 napot,most meg 1 szezon után 3 maratonnal + pár tekerészéssel cserélgetve is széthasználtnak tûnnek :-/ :(

#13820
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Szegasztok!

Nekem csak a hajtogathatós külsõkkel volt eddig ilyen problémám. Igaz nekem nem kacsázik, hanem üt. Biztosan én vagyok a béna, mert amikor a kereket szakszervizben átfûzték és a gumit is õk rakták vissza nem volt semmi gáz. Amikor azonban egy defekt okán én tettem vissza (egyábként Continental) - bármennyire gyömöszöltem, meg pattogtattam alacsony nyomáson - mindig maradt benne egy kis tojgli. Hozzáteszem a felni hibátlan. Nem is nagyon szeretem a hajtogathatósakat ezért. Van valakinek hasonló tapasztalata, illetve ötlete az ilyen esetekre?

Na meg megragadva az alkalmat, ha van valakinak infója a Michlen All Mountain, vagy a Schwalbe Racing Ralf külsõkrõl kérem írja le. Jómagam maratonra használnám õket, de ez a hajtogathatós téma nagyon nem hagy nyugodni.

az all mountaint szerintem eszedbe ne jusson .....brutálisan kopik, leszakadnak róla a minták, sárban használhatatlan, és vizes köveken gyökereken se igazán, ja meg száraz köves terepen is hajlamos csúszkálni...elég kevés oldaltartása van

a racing ralph szintén rohadtul kopik, sárban szintén nem jó, viszont mászni isten király nagyon kicsi a gördülési ellenállása, és általában kiszámíthatóbb...

élettartamra nálam mindkettõ olyan max 800-1000 km hátsó keréken, elsõn a duplája talán
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való