de hogy +nyugodj daci, én 2,4-es /és jó ballonos/ gumiban használtam a 90 grammos 2,1-ig ajánlott svábli belsõt, 90 kilóval, szal átlagos súly alatt simán birnia kell egy átlag 1ébként kisebb belsõnek....
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#13061
Posted 2006. July 06. - 09:02
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13062
Posted 2006. July 05. - 23:16
Sztem ezt õ is tudja. De majd elmondja ha akarja, hogy gondolta.
#13063
Posted 2006. July 05. - 23:13
arra gondolt h fel lehet e fújni egy kis belsõt a 2.25-ös külsõbe úgy, hogy az ne ártson nkei.
igen, fel lehet, ha felfújtad, elvékonyul az oldalfala, de kitölti a külsõt.
és minél keményebbre fújja, annál kisebb a felütéses defekt veszélye.
még vékony oldalfalu(mert elvékonyult - lufi szindróma) belsõvel is alacsony ennek a lehetõsége.
igen, fel lehet, ha felfújtad, elvékonyul az oldalfala, de kitölti a külsõt.
és minél keményebbre fújja, annál kisebb a felütéses defekt veszélye.
még vékony oldalfalu(mert elvékonyult - lufi szindróma) belsõvel is alacsony ennek a lehetõsége.
#13064
Posted 2006. July 05. - 23:10
Daci (ha jól értettem) arra volt kiváncsi hogy egy normál belsõt felfújhat-e keményre, hogy guruljon is. Erre írtam, hogy tök mindegy...és tényleg. Ha 1 bart fúj bele, akkor nyilván centi vastag belsõ kell.
Mostanában meg inkább csak városban mászkálok, olyan szoftos stílusban, lépcsõk ilyesmik
Mostanában meg inkább csak városban mászkálok, olyan szoftos stílusban, lépcsõk ilyesmik
#13065
Posted 2006. July 05. - 23:04
alacsony nyomáson nem akar gurulni, és nagyon könnyû felütni
fõleg merevgépben
ezáltal nem tökmind1 milyen keményre fújja.
Húsevõ: milyen szakágban is munkálkodol? mert ha nem ugribugri akkor;)
fõleg merevgépben
ezáltal nem tökmind1 milyen keményre fújja.
Húsevõ: milyen szakágban is munkálkodol? mert ha nem ugribugri akkor;)
#13066
Posted 2006. July 05. - 22:58
Tök mindegy milyen keményre fújod. A külsõ áll ellen a nyomásnak. Max felütni nehezebb egy vastagabbat.
#13067
Posted 2006. July 05. - 22:55
és azért fel is lehet fújni úgy h tekerhetõ legyen és ne félig lapos.. én kb 3barra szoktam
#13068
Posted 2006. July 05. - 22:52
Nekem 2.5-ösben van 1.9-es:)kell-e vmilyen extra belsõ 2,24es külsõhöz?
jó az amit simán egy átlag bicósboltban adnak?
sikerrel felütöttem a gumit :S felni szerencsére nemsérült
Ja, és tesco és már fél éve nincs defekt:) Persze kell kis szerencse is.
#13069
Posted 2006. July 05. - 22:20
#13070
Posted 2006. July 05. - 22:20
persze, jó hozzá
de ha tartassz tõle, végy DH-s belsõt, az erõsebb. ill merevgépben minimum 2 bar nyomáson illik menni
de ha tartassz tõle, végy DH-s belsõt, az erõsebb. ill merevgépben minimum 2 bar nyomáson illik menni
#13071
Posted 2006. July 05. - 22:19
kell-e vmilyen extra belsõ 2,24es külsõhöz?
jó az amit simán egy átlag bicósboltban adnak?
sikerrel felütöttem a gumit :S felni szerencsére nemsérült
jó az amit simán egy átlag bicósboltban adnak?
sikerrel felütöttem a gumit :S felni szerencsére nemsérült
#13072
Posted 2006. July 05. - 22:16
1.5-es gumit biztos elbír. Annál is véknyabb kéne?
Én is ebben az 1,4-1,6 mérettartományban gondolkodom, de van, aki gyõzköd az 1,0-1,1-es gumikkal. Biztos gyorsabb, de nem vagyok meggyõzõdve arról, hogy tartós is lenne a pesti utakon...
#13073
Posted 2006. July 05. - 22:02
Még jó mindenes gumi a Conti Explorer- kedvencem.
Bringabutikban 1600 Ft a pro verzió ha még vki nem vett volna:)
Nekem is bejött. A sárga csík középen meg vagy tetszik vagy nem.
1.5-es gumit biztos elbír. Annál is véknyabb kéne?
#13074
Posted 2006. July 05. - 21:14
Remerx Grand Rock felnire mekkora a legkeskenyebb gumi, ami felmegy?
A városi bringám "monti" volt fénykorában, de ha a mostani gumi elkopik szeretnék rá egy virsligumit...
A városi bringám "monti" volt fénykorában, de ha a mostani gumi elkopik szeretnék rá egy virsligumit...
#13075
Posted 2006. July 05. - 01:07
DM-en a totál agyagos részt kivéve egész tûrhetõen elvoltam az alábbi gumókkal:
Semperit Navigator 2,1 elöl Hosszanti irányú nem túl sûrûn elhelyezett bütykök. Nagyon stabilan tartja a kijelölt irányt. Nem könnyû felütni, ha ez is szempont.
IRC Mythos XC 1,95 Ez abszolút királyság kicsit nedves terepen. Szárazon nem érzem olyan biztosnak, de pl. Szilváson is szépen kapaszkodott. Oldalfala nem túl erõs- 75 kilóhoz sztem kell a 3 bar minimum.
Ezt a párost használtam idén maratonokon, és visszatéve a Z Maxot, érezhetõen kevesebbet tart nedves talajon. Sárban felejtõs, az már inkább szárazra.
Még jó mindenes gumi a Conti Explorer- kedvencem.
Tavaly Schw Jimmy 2,1(e)+ Ritchey ZMax 1,9(h) párost használtam, azok is elboldogultak azzal a sárral, ami a pályán volt- kevesebb, mint idén.
Kis gyakorlással 10 perc alatt megvan a gumicsere. Szvsz ez nem lehet akadály.
Semperit Navigator 2,1 elöl Hosszanti irányú nem túl sûrûn elhelyezett bütykök. Nagyon stabilan tartja a kijelölt irányt. Nem könnyû felütni, ha ez is szempont.
IRC Mythos XC 1,95 Ez abszolút királyság kicsit nedves terepen. Szárazon nem érzem olyan biztosnak, de pl. Szilváson is szépen kapaszkodott. Oldalfala nem túl erõs- 75 kilóhoz sztem kell a 3 bar minimum.
Ezt a párost használtam idén maratonokon, és visszatéve a Z Maxot, érezhetõen kevesebbet tart nedves talajon. Sárban felejtõs, az már inkább szárazra.
Még jó mindenes gumi a Conti Explorer- kedvencem.
Tavaly Schw Jimmy 2,1(e)+ Ritchey ZMax 1,9(h) párost használtam, azok is elboldogultak azzal a sárral, ami a pályán volt- kevesebb, mint idén.
Kis gyakorlással 10 perc alatt megvan a gumicsere. Szvsz ez nem lehet akadály.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#13076
Posted 2006. July 05. - 00:36
Sziasztok!
Kb. 7 éve járok fel a hegyekbe biciklizni (azért "fel", mert alföldi vagyok), de nem emlékszem vissza ennyire saras évre mint az idei. Éppen ezért idáig nem merült fel nálam a sárgumi vásárlásának szükségessége. Idén viszont már elgondolkoztam rajta. Tudom, hogy a sárgumi saras terepen teljesít igazán, a száraz talajra való pedig száraz talajon, de azért megkérdem: tudtok-e olyan gumit, ami valamennyivel jobb az átlagnál a saras terepen is, de azért a szárazabb, köves hegyi utakon sem hagy cserben? (legtöbbet Bükkbe járunk). Sokat dolgozom, kevés az idõm arra, hogy egy-egy bicajozásra ekkora alapossággal(gumicsere) készüljek, tekintve, hogy az oda-vissza út is min.250 km. Ha ismertek ilyet, kérem, hogy írjátok meg a típust, és az ajánlott méretet is. Köszönöm.
Kb. 7 éve járok fel a hegyekbe biciklizni (azért "fel", mert alföldi vagyok), de nem emlékszem vissza ennyire saras évre mint az idei. Éppen ezért idáig nem merült fel nálam a sárgumi vásárlásának szükségessége. Idén viszont már elgondolkoztam rajta. Tudom, hogy a sárgumi saras terepen teljesít igazán, a száraz talajra való pedig száraz talajon, de azért megkérdem: tudtok-e olyan gumit, ami valamennyivel jobb az átlagnál a saras terepen is, de azért a szárazabb, köves hegyi utakon sem hagy cserben? (legtöbbet Bükkbe járunk). Sokat dolgozom, kevés az idõm arra, hogy egy-egy bicajozásra ekkora alapossággal(gumicsere) készüljek, tekintve, hogy az oda-vissza út is min.250 km. Ha ismertek ilyet, kérem, hogy írjátok meg a típust, és az ajánlott méretet is. Köszönöm.
#13077
Posted 2006. July 01. - 14:59
Heló!
Ki nek mi a véleménye a Schwalbe Albert gumikról?
Mire jó használni, menyire defekt álló...
Ki nek mi a véleménye a Schwalbe Albert gumikról?
Mire jó használni, menyire defekt álló...
:wazuuup:
#13078
Posted 2006. July 01. - 14:11
nedvesen ne duhajkodj vele, a vízelvezetõi nem érnek semmit, és nagyon is csúszik, de száraz úton limit nélkül döntögethetsz a kanyarokban, illetve amíg a hajtómû le nem ér
#13079
Posted 2006. July 01. - 13:50
csak tegnap mentem egy kisebb kört vele. a 2.1-es montigumi után kicsit más, gyors, nagyon halk (fõleg új aszfalton), bár azért nem teljesen tiszta aszfaltú (poros, vizes...mondjuk vizen amúgyis csúszik) kanyarban nem árt vele észnél lenni, nagyon hamar elcsúszol vele. ja és kicsit próbálgatni kell a fékezést, a fékútja -a kevesebb tapadófelület miatt- valamivel hosszabb, mint a sima montiguminak. de nagyon jó vétel volt, és ahogy elnézem az anyagát, ezzel nem lehet defektet kapni, meg elvileg van benne defektvédelem...