Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13041
Posted 2006. July 21. - 13:06
megrendeltem egy Giant Trance 2-es ami gyarilag Hutschinson Bulldog air light 2,1 vel van felszerelve.
Valakinek tapasztalata vele? Nekem nagyon enduros, vagy jo turazgatni is?
#13042
Posted 2006. July 21. - 00:16
milyen gumit ajánlotok dh-ra? ne legyen szélesebb 2.35-nél. schwalbe space-t néztem de az kõ nehéz.. valami könyebbecske kéne! pls help nekem!
szerintem mondj még egy maximum árat is...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13043
Posted 2006. July 20. - 21:42
#13044
Posted 2006. July 19. - 19:37
Durung forever!
#13045
Posted 2006. July 15. - 22:06
Nem hinném, hogy foglalkoznának valahol is vulkanizálással. Bár igazat megvalva autóra sem ajánlanám. Nekem a Warnyún volt csak futózott téli gumi, mert télen úgyse mentem vele 80-nál többet. Az a baj, hogy a futózott gumi nem bírja úgy a strapát és eléggé nagy gondot okoz, amikor méretes darabokban leválik...
Ha a külsõdön csak kissebb hibát akarsz kijavítani, megpróbálhatod a gumimasszával. Tubusos kiszerelésben kapható. Méllyebb repedésbe beletunkolod és megvárod, még megköt. Nem árt, ha egy kicsit a tunkolást megelõzõen szétfeszíted a repedést és egy megcsiszolod, hogy tiszta felületen kössön (különben kiseik a tömés, mert nem tud a kosztól összeforni a gumival) Szétfeszített állapotban kend bele a masszát a repedésbe így mindenhova bejut a megfelelõ mennyiség, majd elengeded és a fölöst úgyis kinyomja magából.
Hú!
Ez jól hangzik. Igazából nem olyan hatalmas a sérülés.
Szerintem ez az eljárás tökéletes lehet számomra, és remélhetõleg a külsõ számára is.
Hol lehet ezt a gumimasszát beszerezni?
Eddig még nem is hallottam errõl a lehetõségrõl.
Egy próbát megér.
Kösz az infot.
#13046
Posted 2006. July 15. - 19:22
a tapadás a legfontosabb, ár, tartósság, súly ebben a sorrendben jön utána
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/3498
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/3499
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/1737
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/1732
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/3364
#13047
Posted 2006. July 15. - 00:20
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13048
Posted 2006. July 14. - 21:44
Durung forever!
#13049
Posted 2006. July 14. - 20:48
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13050
Posted 2006. July 14. - 20:47
Sziasztok!
Van köztetek olyan egyén, aki javíttatott külsõgumit vulkanizálási eljárással?
Kiváncsi lennék hogy egyáltalán lehetséges-e kerékpár külsõ esetében.
Autóknál tudom h. frankón mûködik.
Tapasztalatokat várnék, ha van.
Meg konkrét helyet, ahol ilyet csinálnak, mert nem minden autógumi javítómûhely csinálja meg. (Már próbálkoztam)
Minden infonak örülnék.
Elõre is kösz!
J.E.Z.S.O
Nem hinném, hogy foglalkoznának valahol is vulkanizálással. Bár igazat megvalva autóra sem ajánlanám. Nekem a Warnyún volt csak futózott téli gumi, mert télen úgyse mentem vele 80-nál többet. Az a baj, hogy a futózott gumi nem bírja úgy a strapát és eléggé nagy gondot okoz, amikor méretes darabokban leválik...
Ha a külsõdön csak kissebb hibát akarsz kijavítani, megpróbálhatod a gumimasszával. Tubusos kiszerelésben kapható. Méllyebb repedésbe beletunkolod és megvárod, még megköt. Nem árt, ha egy kicsit a tunkolást megelõzõen szétfeszíted a repedést és egy megcsiszolod, hogy tiszta felületen kössön (különben kiseik a tömés, mert nem tud a kosztól összeforni a gumival) Szétfeszített állapotban kend bele a masszát a repedésbe így mindenhova bejut a megfelelõ mennyiség, majd elengeded és a fölöst úgyis kinyomja magából.
Durung forever!
#13051
Posted 2006. July 14. - 19:14
Sziasztok!
Van köztetek olyan egyén, aki javíttatott külsõgumit vulkanizálási eljárással?
Kiváncsi lennék hogy egyáltalán lehetséges-e kerékpár külsõ esetében.
Autóknál tudom h. frankón mûködik.
Tapasztalatokat várnék, ha van.
Meg konkrét helyet, ahol ilyet csinálnak, mert nem minden autógumi javítómûhely csinálja meg. (Már próbálkoztam)
Minden infonak örülnék.
Elõre is kösz!
J.E.Z.S.O
Én csinaltam mar meg oldalfalat rendes belsögumi ragasztóval tiptop vagy mi a rák...
#13052
Posted 2006. July 14. - 08:08
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13053
Posted 2006. July 13. - 23:18
a dobozra véletlen nincs ráírva?
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#13054
Posted 2006. July 13. - 23:09
hali! meg tudnád nekem mondani, hogy hol és mennyiért vettél defektgátló-szalagot, mert én is azt keresek, de mindenhol elég drágán, 3000ft felett találok csak.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13055
Posted 2006. July 13. - 21:34
Van köztetek olyan egyén, aki javíttatott külsõgumit vulkanizálási eljárással?
Kiváncsi lennék hogy egyáltalán lehetséges-e kerékpár külsõ esetében.
Autóknál tudom h. frankón mûködik.
Tapasztalatokat várnék, ha van.
Meg konkrét helyet, ahol ilyet csinálnak, mert nem minden autógumi javítómûhely csinálja meg. (Már próbálkoztam)
Minden infonak örülnék.
Elõre is kösz!
J.E.Z.S.O
#13056
Posted 2006. July 13. - 13:28
hali! meg tudnád nekem mondani, hogy hol és mennyiért vettél defektgátló-szalagot, mert én is azt keresek, de mindenhol elég drágán, 3000ft felett találok csak.
Táton a biciklis boltban
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13057
Posted 2006. July 13. - 12:39
Defektgátló szalag már ott van a biciklisnél a kormányomra akasztva, ahogy agyat cserél dobja be elölre, én majd a hátsó berakom - másnem mikor megyek Bükk Maratonra!
hali! meg tudnád nekem mondani, hogy hol és mennyiért vettél defektgátló-szalagot, mert én is azt keresek, de mindenhol elég drágán, 3000ft felett találok csak.
#13058
Posted 2006. July 13. - 10:37
Amikor még megvolt ez a gumi a régi bicómon, akkor még nem tekertem ennyire intenzíven, na meg túl fiatal voltam... Az elsõ belépõs alkatrészem az egy IRC Mynotaur elsõ-hátsú gumi volt...Állati élmény volt, azóta kerózok intenzíven!
Most, bevállalnám ezt a gumit, de csak edzeni, a versenypályákra nem merészkednék ki vele
Meg nekem a mintája sem tetszik... A Swalbe Black Jak mintájától is hánytam... Sosem vettem meg, csak kipróbáltam, mert rengeteg haverom használta/használja.. és akkor sem jött be...
És igazad van, elõbb magadon könnyíts, aztán a bicón!
De ezek a gumik nem a gumianyagtól nehezek! Nem lesznek akkora tüsketörõk... De a defektvédelem ellen létezik egy olyan hogy defektszalag, amit rányomsz a belsõre, aztán bele a külsõbe.... Ez a cucc NEM 1X használatos valami..! De házilag is megoldhatod ha nem akarsz érte kidobni annyi pénzt! Egy rossz belsõt, amit már ragasztani sem lehet, kettévágsz, amit ráraksz a belsõre, és utána bele a külsõbe az egész......
Ez a Rubena gumi mennyibe kerül? Lehet hogy ennyiért vehetsz vmi jobbat is...
Defektgátló szalag már ott van a biciklisnél a kormányomra akasztva, ahogy agyat cserél dobja be elölre, én majd a hátsó berakom - másnem mikor megyek Bükk Maratonra!
Írtam hogy 1,2-1,5k körül lehet max, scak kíváncsi voltam mert nekem szimpinek tûnt, amire használnám ahhozo közelít, most IRC Freedomcross V-Claw gumim van...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#13059
Posted 2006. July 13. - 10:06
Ilyen 1,2-1,5K körül...
Meg ha súlyt akarok csökkenteni, akkor a rajtam lévõ 10-15kg plusszal kezdek
rihi: És milyen volt? Elméletileg jó aszfalton, tûrhetõ terepen, és nem nagy sárral is megbírkózik. De a gyakorlat soxor mást mutat mint amit a mintából gondolnánk...
Amikor még megvolt ez a gumi a régi bicómon, akkor még nem tekertem ennyire intenzíven, na meg túl fiatal voltam... Az elsõ belépõs alkatrészem az egy IRC Mynotaur elsõ-hátsú gumi volt...Állati élmény volt, azóta kerózok intenzíven!
Most, bevállalnám ezt a gumit, de csak edzeni, a versenypályákra nem merészkednék ki vele
Meg nekem a mintája sem tetszik... A Swalbe Black Jak mintájától is hánytam... Sosem vettem meg, csak kipróbáltam, mert rengeteg haverom használta/használja.. és akkor sem jött be...
És igazad van, elõbb magadon könnyíts, aztán a bicón!
De ezek a gumik nem a gumianyagtól nehezek! Nem lesznek akkora tüsketörõk... De a defektvédelem ellen létezik egy olyan hogy defektszalag, amit rányomsz a belsõre, aztán bele a külsõbe.... Ez a cucc NEM 1X használatos valami..! De házilag is megoldhatod ha nem akarsz érte kidobni annyi pénzt! Egy rossz belsõt, amit már ragasztani sem lehet, kettévágsz, amit ráraksz a belsõre, és utána bele a külsõbe az egész......
Ez a Rubena gumi mennyibe kerül? Lehet hogy ennyiért vehetsz vmi jobbat is...
__________________HoNLaPoM______________________
Gyõzni Tudás: Mást Tenni Mint Amit A Legyõzöttek!
#13060
Posted 2006. July 13. - 07:46
Nahát, pont ilyen gumim volt gyárilag a Metro-s Active bicómnak! :lol1:
Bocs, de tényleg....
Mindenesetre.... Ez mennyibe kerül?
Ilyen 1,2-1,5K körül...
_Engem_ rohadtul nem zavar hogy 0,7-0,8-0,9 kg egy külsõ, ha fél kiló és feszt defektet kapok vele az sokkal jobban zavar mint az összesen fél kiló különbözet. Amúgy megjegyezte a bicós is, hogy bár alu vázam van, elég nehéz a gép (hja
Rihi: És milyen volt? Elméletileg jó aszfalton, tûrhetõ terepen, és nem nagy sárral is megbírkózik. De a gyakorlat soxor mást mutat mint amit a mintából gondolnánk...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám

Sign In
Create Account

Back to top






