Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12521
Írta 2007. január 10. - 21:31
#12522
Írta 2007. január 10. - 21:23
A conti vertical 2,3 protection-re van valakinek súly adata, meg mire való?
A bringabutikban most elég olcsó.
vízes betonra még véletlenül se tévedj vele.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12523
Írta 2007. január 10. - 19:50
eszerint 640-660 gramm között van valahol a súlya...szerintem egy fully maraton gépbe, esetleg egy AM gépbe való. a merevfarú XC-gépekbe már széles az a 2.3 szvsz. mintára ~ugyanaz, mint az explorer.
#12524
Írta 2007. január 10. - 19:48
A conti vertical 2,3 protection-re van valakinek súly adata, meg mire való?
A bringabutikban most elég olcsó.
Ha jól emléxem 680g, lemérettem, még karácsony elõtt szemeztem vele, de hátul nem fér el a nagy gumi (3-4mm mocsokférõhely nem okés...).
Arra való amire használod, én túrázásra gondoltam h. megveszem, ott nem zavar hogy 500g-nál nehezebb. Mérete alapján módjával durvulni is lehet vele, lényegében egy széles Explorer, ugyanaz a mintázat.
#12525
Írta 2007. január 10. - 19:40
A bringabutikban most elég olcsó.
A sebesség mindent megold.
#12526
Írta 2007. január 10. - 19:34
wish: nekem a conti sportcontact-ja vált be városba meg aszfaltra montin, van 1.6-ban és 1.3-ban is, és olcsó is. (nekem 1.6 van) városba szerintem mindenképp vékony és sima futófelületû (slick, esetleg semi slick) gumit vegyél...esetleg ha van keret rá, akkor a fényvisszaverõs oldalfal sem árhat.
#12527
Írta 2007. január 10. - 17:58
#12528
Írta 2007. január 10. - 12:44
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12529
Írta 2007. január 10. - 12:28
Most készülök venni Hátra Minion DH-t (hátsot) elöre meg Mobstert, mi a véleményetek erröl a felálásrol?
#12530
Írta 2007. január 10. - 10:16
az fsr-en meg 2.1es explorer pro van, rendes nagy butykokkel, es nem mondhatnam hogy tulzottan kopik az aszfalton.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12531
Írta 2007. január 10. - 02:30
Sztem az összes contira jellemzõ a gyors kopás, nekem jelenleg leader pro van, nem rossz, explorer jobb volt,de az aszfalt ezt nagyon nyírja.
hát nemtom..
én a 2.35 Vertical-t ~2évig nyúztam, javarészt aszfalton..
és még mindig van rajt kis minta.
nem köll farolgatni
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12532
Írta 2007. január 09. - 20:11
#12533
Írta 2007. január 09. - 19:46
#12534
Írta 2007. január 09. - 14:40
a Speed King eléggé kopós fajta, fõleg aszfalton!Conti Speed King-et ismeritek? cc re kéne. mit tud? az aszfalt nem eszi el nagyon hamar? már csak azért mert mire kiérek erdöbe addig is kb 10km aszfalt elkerülhetetlen...
sztem vegyél drótos Svábli Balck Jack-et, elég nehéz, de edzeni bõven jó...
#12535
Írta 2007. január 09. - 14:35
Conti Speed King-et ismeritek? cc re kéne. mit tud? az aszfalt nem eszi el nagyon hamar? már csak azért mert mire kiérek erdöbe addig is kb 10km aszfalt elkerülhetetlen...
Már 2 alkalommal rákérdezett valaki, harmadszorra nem írok kisregényt, KERESS RÁ! Explorerhez viszonyítva kopósabb a mintázat miatt.
#12536
Írta 2007. január 09. - 12:54
#12537
Írta 2007. január 08. - 17:45
Régen nem lehetett a latexeket ragasztani. Szóval, Michit nyugodtan vehettek, simán ragad.
#12538
Írta 2007. január 07. - 12:29
#12539
Írta 2007. január 05. - 14:00
Van autos szeleppel is.
Normál ragasztóval lehet javítani. A kisebb tüskékre nem érzékeny, talán így lehetne összefoglalni az elõnyeit. Mióta megvan, kevesebbet kell defektet szerelnem. Bazi nagy tüskékkel, üvegdarabokkal már õ sem bír mit kezdeni, az természetesen kiszúrja ezt is.
#12540
Írta 2007. január 03. - 18:18
Latexesbõl autoszelepest még nem láttam. De minek is lenne?
Pedig van ilyen, pl. a Michelinnek.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





