Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12301
Írta 2007. február 20. - 18:34

A mostani Maxxis FlyWeight viszont bejön.
(lekopogtam)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#12302
Írta 2007. február 20. - 18:09

sztem barátkozz meg a +45-50 grammal az a közepes súlyú svábli......azok nekem elég jól bírják /igaz 4 bart még csak a mûszeren láttamha már belsõ: scwalbe xx lightot ne végy...
ma kaptam vele defektet, -egy itteni kolléga által már vázolt, hasonlót-
Az "összetételnél" kb 5 cm-es, hosszanti repedés. mondjuk, nyomás volt benne~4bar, 1,5ös slick gumiban, jómagam lenni 85kg, s a belsõ kb fél éves, s asszem kb 90g.
Lehet, ennyi az élettartama.
Vkinek vmi jó tipp hasonló súlyban lévõ belsõt illetõen??

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12303
Írta 2007. február 20. - 17:51

ma kaptam vele defektet, -egy itteni kolléga által már vázolt, hasonlót-
Az "összetételnél" kb 5 cm-es, hosszanti repedés. mondjuk, nyomás volt benne~4bar, 1,5ös slick gumiban, jómagam lenni 85kg, s a belsõ kb fél éves, s asszem kb 90g.
Lehet, ennyi az élettartama.
Vkinek vmi jó tipp hasonló súlyban lévõ belsõt illetõen??
#12304
Írta 2007. február 20. - 16:46

#12305
Írta 2007. február 20. - 16:13

A sebesség mindent megold.
#12306
Írta 2007. február 20. - 14:40

#12307
Írta 2007. február 20. - 14:38

#12308
Írta 2007. február 20. - 14:36

1. azért írtam hogy schwalbe mert azon tuti van
2. ez kifogás, nekem is sikerült a 900 ft-os bameg pumpával felfújnom
3. az autószelepesen nagyobb a lik, úgyhogy nem lesz jó hozzá. goto 1
mindegyik schwalben van?
#12309
Írta 2007. február 20. - 14:32

2. ez kifogás, nekem is sikerült a 900 ft-os bameg pumpával felfújnom

3. az autószelepesen nagyobb a lik, úgyhogy nem lesz jó hozzá. goto 1
#12310
Írta 2007. február 20. - 14:30

1. vegyél olyan belsõt aminek van kis anya a szelepén (pl. schwalbe)
2. a szelepet miért nehéz a gumi felöl nyomni amíg felpumpálod a belsõt annyira, hogy tartson?
3. a presta szelepes belsõ elég hülyén fog állni az autószelepes felnidben
re. 1. vennek, de netrol rendelek, es ott ezt nem tuntetik fel
re. 2. kis hordozhato pumparol van szo, es bazira ra kell nyomni hogy fujjon bele
levegot.
re. 3. presta=vekony=szingo? hulyen all az nem erdekel, csak hasznalhato legyen.
#12311
Írta 2007. február 20. - 14:23

2. a szelepet miért nehéz a gumi felöl nyomni amíg felpumpálod a belsõt annyira, hogy tartson?
3. a presta szelepes belsõ elég hülyén fog állni az autószelepes felnidben

#12312
Írta 2007. február 20. - 14:16

van ugye az autoszelep, es van a vekony szelep (az ugye bar a szingo szelep). az autoszelepnek -mar legalabbis ami nekem van- nincs rogzitese a felnin, ergo ha defektet kapok, es uj belsot teszek bele vagy ragasztok, akkor a szaros pumpammal nem tudom felfujni a kereket, mert azt ra kellene nyomni a szelepre. a vekonyszelepesnel lattam mar olyat ami a felnihez rogzitett volt. az osszes vekonyszelepes belso ilyen? ugyanis rendelni szeretnek a netrol, de nem irjak csak azt hogy auto- vagy hogy vekonyszelepes-e.
udv.
#12313
Írta 2007. február 18. - 10:51

könnyû, agyonfújva kúl, aszfaltot kerüld, különben élettartam elhanyagolható.
#12314
Írta 2007. február 17. - 21:34

megpróbálnám nem lefarolni:chin: de ezek hány durométeres gumik általában?Tiogát csak terepre, nem érdemes elkenni az aszfalton.
#12315
Írta 2007. február 17. - 17:25

OFFmindkettõt reflexbõl húzom...:icon_smil ON olcsó kategóriába jók a tioga gumik?marathonba láttam 2000ft-ért
Tiogát csak terepre, nem érdemes elkenni az aszfalton.
#12316
Írta 2007. február 17. - 13:45

OFFmindkettõt reflexbõl húzom...:icon_smil ON olcsó kategóriába jók a tioga gumik?marathonba láttam 2000ft-ért1: akkor kösd át az elsõ féket a jobb fékkarra, ha azt húzod reflexbõl;)
2: akkor miért is blokkol a hátsó kerék és kopik le a minta?:chin:
#12317
Írta 2007. február 17. - 08:30

helo a continental leader-röl kérnék tapasztalatot,véleményt ha lehet:)
Elõzõekben is irtam róla, de azóta mentem vele kb.: 100 Km-ert.
Nekem eddig tetszik. Alacsony mintája ellenére jól tapad felfelé, a sarat nem szedi fel, könnyû (PRO 510 Gramm), jól gördül mindenhol, kicsi a gördülési ellenállása (3.5 barra fújom).
Hátrány : csuszós saras részen az elsõ kerék bizonytalan nem jól tapad, illetve nekem a hátsó keréken egy két fékezés illetve egy két szántáson való átvágás után a gumi külsején vágási nyomok vannak illetve egy két bütyök kezd félbe szakadni ugyhogy lehet hogy nem lesz tartós.
#12318
Írta 2007. február 17. - 00:26

lapozz vissza mondjuk 1-ethelo a continental leader-röl kérnék tapasztalatot,véleményt ha lehet:)

de elõtte is volt róla szó nem is olyan rég!
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#12319
Írta 2007. február 17. - 00:06

Vegyek hátra is egy H.Rollert?
#12320
Írta 2007. február 16. - 17:25

2: akkor miért is blokkol a hátsó kerék és kopik le a minta?:chin: ha a hátsó kereket blokkolod fékezésnél, akkor az már rég rossz...nekem hirtelen fékezésnél sem kell blokkolnom a hátsó kereket ahhoz, hogy megálljak...nem véletlen van az autókban is blokkolásgátló...

3: boltbajárni jó lett volna még az...