A szövetsûrûség és a gumi (alapanyagának) keménysége/puhasága nem feltétlenül áll egyenes arányban...szvsz.Azt tudom hogy tpi a szövetsûrûség, de ált ami annyival sûrûbb/keményebb pl nedves aszfalton rosszabb.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11961
Posted 2007. March 29. - 08:20


#11962
Posted 2007. March 29. - 08:04

Azt tudom hogy tpi a szövetsûrûség, de ált ami annyival sûrûbb/keményebb pl nedves aszfalton rosszabb. Ofkorsz minél puhább annál jobban tapad és kopik...
2, Dante, így voltam IRC-vel is, de az a szemét még legalább 80%os 2000Km alatt


3, Black Jacken meglepõdtem, hogy kisebb az ellenállása is, lefeléken is nagyon jó volt meg felfelé is volt ahol a nálam 15kgval könnyebb srácnak nem forgott el a gumma fölfele nekem meg igen - platform pedálmind2, és õ idén kezdett montizni

4, Tavaly óta nincs kép a Trekrõl, nemsoká megérkezik elölre az XT a C050 helyett és akkor lesz kép... hogy a Scotthoz való alkatész keresést mikor hagyom abba azt nem tudom, de már 98% megvan... http://forum.bikemag...&postcount=2698
Csak nem tudom milyn nyerget tud hozni és hogy milyen cipõt vegyek, többi már végülis done, Ritchey szimpibb a Continál, szal mmiután fejembe az összes gumi gyártó összes CC/AM gumija és meghallgattam tõletek pár gummáról jót/rosszat ez is kialakult

5, Úgy gondolom hogy egyik legfontosabb a gumi - jóóó, nem ég és föld, de nekem fontos hogy mivel 10-15km terepre és rõl aszfalton hogy ott is és menet közben is lehetõleg jó legyen a gördülési ellenállása, szeretek õrült módjára menni soxor, nem árt ha partner ebben is a gumi, de csakazéseszállokle alapon is fel akarok jutni pár olyan helyre ahova megint jó ha kapaszkodik, ahogy homokba/köveken/sárban is járok, és ami nem túl drága és nem kõnehéz azokból próbálom kinézni hogy mi lehet a legideálisabb. Ha nem túrázok ennyit a honalpok/tesztek böngészésével és nem írok ki hogy ezt-meg ezt néztem ki akkor nem szóltok hogy drága/nem jó/stb, és egy kérdés beböffentését nem szeretem, szeretek utánajárni a dolgoknak, csak mivel keveset tudtam kipróbálni a többirõl próbáltam infókat szerezni. Igaz, majdnem én írtam az utóbbi 3 oldal felét, de jelentem végeztem :prosze: .
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11963
Posted 2007. March 29. - 07:56

fújd túl és akkor kipattan. utána ereszd le. zsír helyett meg használj szappanos vizet mint a profikNem tudom felteni jól a gumimat vagy a gumival van baj. már 3x leengedtem igazitottam felfújtam. De mindig van benne egy kis pukli, a gumi 75% egynletesen fut és kb. 25 % nál beugrik kb.:2-3 mm-ert. Schwable SmartSam

#11964
Posted 2007. March 28. - 23:17

Nem tudom felteni jól a gumimat vagy a gumival van baj. már 3x leengedtem igazitottam felfújtam. De mindig van benne egy kis pukli, a gumi 75% egynletesen fut és kb. 25 % nál beugrik kb.:2-3 mm-ert. Schwable SmartSam
a beugrik azt jelenti nem nem ugrik ki? pff, ez elég hülyén hangzik így:D szóval, hogy nem a drótperemnél kapaszkodik a gumi a felnibe? ha nem segített a leereszt-megmozgat-felfúj, akkor azt szoktam csinálni, hogy egy pici zsírt elhúzok a kritikus szakaszon. aztán ha kiugrott, akkor le is törlöm.
#11965
Posted 2007. March 28. - 22:56

Ki kell menni biciklizni, és még versenyszezon elõtt széjje koptatni egy garnitúra gumit(mindenki olyat,amit megengedhet magának mind súlyban, mind árban,mind szélességben vagy éppen menettulajdonságban)
Nem itt irogatni a sok de ez-de az ilyen-olyan gumi-hsz-eket,mert végigolvassa valaki, és belefájdul a feje!!!
Nekem most TIOGA 2.1 Extreme XC van hátul.
Kopik mint állat aszfalton,de tök jól kapaszkodik.Akkora ütés van benne a sokadik fel- és leszerelés után is, hogy 50 fölött félek vele száguldani lefelé a hegyrõl..
De lesz...om,mert ha elkopik majd veszek másikat..2999Ft nem a világ.
hihetetlen mennyit agyaltok ezen a témán..
Flickr
#11966
Posted 2007. March 28. - 21:39


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11967
Posted 2007. March 28. - 21:37

ha a másik keréken is ezt teszi, lehet gyártási hiba.
#11968
Posted 2007. March 28. - 21:35

#11969
Posted 2007. March 28. - 21:35

ON:ha a gumiba beleragadt egy kavics az egyenes futófelületbe akkor hogy a legelõnyösebb kipiszkálni?gondolom nem körzõvel:Dkis csvarhúzó?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11970
Posted 2007. March 28. - 21:29

Pite: szerintem itt mindenki nagyon boldog lenne, ha végre csak egy darab képet szúrnál be a Ki milyen bringával nyomul? #2 topikba, és nem kisregény magánfilozófálgatást a többibe:D
#11971
Posted 2007. March 28. - 21:28

Ezt a hülyeséget, hogy nem kell 1,9 es gumi, mert vékony, és nem lehet vele menni. Komolyan, észreveszel 5mm szélességkülönbséget? Kötve hiszem. Tapadásban sincs nagy különbség. A ballonosság számít és a forma. Az 1,9-es flyweight-em is van olyan széles mint a 2,1-es explorer. Attól nem leszel ügyesebb lefelé, hogy beraksz egy traktor gumit a bringádba. Régen 1,9-es gumikkal versenyeztünk, és semmi problémánk nem volt vele. Most is azzal mennék, ha lehetne jót kapni ebben a méretben. Most pl. 1,8-as Mobby Nick lesz hátul.
Én ugrálós bringán eddig 2.3 körülit használtam.
Most felkerült rá a 2.1-es Racing Ralph
A merev tekerõs SS bringán pedig 1.9-es black jack (most elbizonytalanodtam a nevében

úttartása kiváló, és mivel aszfalton megyek nagyon sokat (most már napi 30 a legkevesebb - alaphangon, ha rögtön megyek haza meló után) ezért erre is tök jó, majdnem összefüggõ futófelület.
És pár ezerbõl kijön majdnem a pár....
#11972
Posted 2007. March 28. - 21:23

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11973
Posted 2007. March 28. - 16:10

Én sem értem ezt az "agyonagyalást". :chin: Vegyél valamit, oszt' küldd szét két hónap alatt 4000 kilóméteren és csókolom. Nagyon átment ez a topik "elméleti kerékpározásba"...
Egyébként a FireXC-Pro (ami könnyebb, mint a drótos FireXC) is kopik, mint az állat. Éééés? Valamit valamiért ugye.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11974
Posted 2007. March 28. - 15:41

Ha már elöl WCS akkor hátul min Comp!
Tökéletes gumi meg nincs, kompromisszumokat kell kötni. Vagy tapad, de kopik, és könnyû, vagy nehéz, de tartós. És a TPI-nek semmi köze a tapadáshoz. Az a szövetsûrûség jelzése.
Nézd meg a Panaracer Fire XC 2,1-t. Annak jó szögletes mintája van, s kevésbé kopik.
#11975
Posted 2007. March 28. - 15:06

Háhá honnan tudod lehet hogy Pite csak 30-al szeret mászni
32, azé' építek fullyt

(Pár tízmétereket egyébként még huszonx-el mászok ha csak ilyen 200méternél nem hosszabb és 5-6 méternél nem magasabb a mászás... persze jó kedv/erõnlét is szükséges hozzá

Öhm, volt már vkinek WCS meg Comp Excavader? Mennyi a különbség tapadásban? Inkább a súly miatt éi meg a WCS, vagy érezhetõen jobban tapad? (Elsõ kerékre ugye amiatt gondoltm a elsõsorban mert jobban tapad, nem a súly miatt... mert ha nem észrevehetõ akkor elölre is Comp vszínû...) Amúgy mind köveken, mind aszfalton jól jönne ha elsõ ragaszkodó(bb) típus lenne...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11976
Posted 2007. March 28. - 14:55

Úgy sem mászol 30 km/h-val.
Háhá honnan tudod lehet hogy Pite csak 30-al szeret mászni

#11978
Posted 2007. March 28. - 14:15

A skinny jimmy: 450 gramm
Mászni jobb a skinnyvel, mert könnyebb. Hiába jobb a görd.ellenállása a ritcheynek. Úgy sem mászol 30 km/h-val.
Tekerni hátra jobb a ritchey.
#11979
Posted 2007. March 28. - 14:08

#11980
Posted 2007. March 28. - 14:01

2,1×2,54= 5,33 cm
Azaz a Jimmy vékony...
Mondjuk a Excavader comp és az Explorer között van 100gr kb, de egyiknek kisebb a gördülési ellenálása... melyiket lesz érzésre könyebb tekerni/gyorsítani? (Naná a kisebb ellenállásút, ez még nem akkora súlykülönbség...) Ha meg jó áron van WCS akkor az meg pláne jó, mert súlyban is benne van a fél kilóban. Csak gondoltam hogy (csak) elölre egy WCS-t dobnék, hisz mászásnál nem számít annyira a job keverék mint fékezésnél/irányításnál... Hátha vki próbál hasonlót már, vagy csak jóváhagyja/megvétózza ezt...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám