Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11922
Posted 2007. March 30. - 00:06
Iszonyat jó nekem mindenhol bejött, csak azért nem ajánlottam azt mivel itt 2.1.nél nagyobbakról volt szó...
Amúgy nemtom minek akkora gumi (mondjuk AM re OK, de szvsz Maraton/ XC-re teljesen felesleges)
u.i.: Ha akartok venni Houffalizét, most ne tegyétek mivel nagykerbe elfogyott ebbe az országba méér nem kapni semmit???
#11923
Posted 2007. March 29. - 20:23
#11924
Posted 2007. March 29. - 20:22
de az csak lejtõ iránybaSpeci Enduro Pro D2
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11925
Posted 2007. March 29. - 20:21
#11926
Posted 2007. March 29. - 20:16
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11927
Posted 2007. March 29. - 19:22
#11928
Posted 2007. March 29. - 18:55
#11929
Posted 2007. March 29. - 14:48
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11930
Posted 2007. March 29. - 14:42
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11931
Posted 2007. March 29. - 14:13
na látod ezért nem jó az elméleti fejtegetés......a RR pont nem jó mindenes...1ezzetek meg hogy ballonos vagy 1,9es, jó?
Én magam részérõl 2,25ösöket is nézegettem, meg 2,1eseket is, tudom nagyjából milyenek; azért van hogy 2,1-2,3ban gondolkozom, lehetõleg 0,5-0,6kg tartományban.
Kis ellenállás nem mindig rossz terepen, pl Excavader meg Jimmy is egész tûretõen teljesít. Persze minél durvább keresztirányú kapszkodó része van ami terepen jó annél rosszabb ált a gördülési ellenálása. Nem vmire 100%ig jó gumit keresek, pláne nem 5 dologra 100%ig jó gumit, ennyire nem vok **** . [15%aszfalt, 30%murva, 20%döngölt föld,15%kõ, 10%sár, 10%egyéb]Van súly, gördülési ellenállás, kapaszkodás/fékezés, irányítás/kanyarsebesség tapadás-kopás és ár paraméterek, ezeket, meg azt hogymire használom próbálom összehangolni. Sztem nagyjából le is szûrhetétek azok alapján amiket nézegettem. Smart Sam, Excavader, Racing Ralph, Explorer amik nagyjából olyanok mint ami kéne. De annyira agyon van már ragozva hogy hihetetlen . Ha csúszkákban kéne megmutatnom, akkor Schwalbe honlapján a 2,25ös Racing Ralp amire jó arra kéne nekem. És ha lenne rá keret azt is venném. De nincs, ezért nézek másik gumikat. Most komplett bicót rakok össze, igyexem az x keretbõl elérhetõ legjobbakat felkutatni. Pl agyak ára most emelkedett, úgyhogy mivel spd cipõ is megelemelte az árat, most vszínû Excavader simák lesznek; ha elkotak 2,25ös Racing Ralph a legesélyesebb (addig remélem vkién ki tudom próbálni) vagy WCS. Vagy ha addig még vmi naogyn faszát kipróbálok és mindent üt akkor az
És van országutim is, (majdhogynem trekingesítve, elöl teló, hátul rugós nyereg+rugós nyeregcsõ - úgyis 16 kilós volt a bõ 30éves Csepel gépsárkány )csak már utálok terepszintû aszfalton a sok bunkó autós között tekerni.
on:Mert vki szerint jobb az Explorer inkább mint az Excavader? Mert ahogy olvasgattam nem... kb ez a két gumi maradt benn. Hátsónak szeretik a Ritcheyt hogy nagyon jól mászik állítólag, itt is 2 emberke eléggé szereti, kanyarban nagyjából jó, irányíthatság jó, ellenállás kicsi. Kevés panasz volt elölre a Ricsire, meg hogy a WCS gyorsan kopik, Explorernél vegyesebb a kép, van aki szereti, van aki nem; Exploreret még csak 300 méteren próbáltam és sajátomon kívûl az volt az elsõ amit teszteltem, szal hajszálpontosan azt sem tudom már milyen.
sárban pl használhatatlan, inkább hátsó keréken igazán jó , és kb 1500 km hogy szövetig kopjon -talán az új 3compoundos nem de azt még nem próbáltam- egyébként én spec nagyon szeretem, de csak hátsó kerékre....
az meg hogy csirke gumi, vagy ballonos Neked kell eldönteni hogy mi a fontosabb.....én a ballonosakat szeretem, mert nem igazán érdekel az a 1,5km/h óra átlagsebesség vesztés amit vesztek vele, viszont komfortosabb,sokkal alacsonyabb nyomáson lehet használni, (nálam ez a 2,25-ös nobby nic -racing ralph kombóbnál olyan 2,6-2,7 bar a mázsámhoz) ez tapadásban javít rajta, nem akad köves gyökeres terepen, nem pattog el, aszfalton viszont lasabb lesz. ja és a felütéses defekt fogalmát sem ismerem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11932
Posted 2007. March 29. - 13:55
Én magam részérõl 2,25ösöket is nézegettem, meg 2,1eseket is, tudom nagyjából milyenek; azért van hogy 2,1-2,3ban gondolkozom, lehetõleg 0,5-0,6kg tartományban.
Kis ellenállás nem mindig rossz terepen, pl Excavader meg Jimmy is egész tûretõen teljesít. Persze minél durvább keresztirányú kapszkodó része van ami terepen jó annél rosszabb ált a gördülési ellenálása. Nem vmire 100%ig jó gumit keresek, pláne nem 5 dologra 100%ig jó gumit, ennyire nem vok **** . [15%aszfalt, 30%murva, 20%döngölt föld,15%kõ, 10%sár, 10%egyéb]Van súly, gördülési ellenállás, kapaszkodás/fékezés, irányítás/kanyarsebesség tapadás-kopás és ár paraméterek, ezeket, meg azt hogymire használom próbálom összehangolni. Sztem nagyjából le is szûrhetétek azok alapján amiket nézegettem. Smart Sam, Excavader, Racing Ralph, Explorer amik nagyjából olyanok mint ami kéne. De annyira agyon van már ragozva hogy hihetetlen . Ha csúszkákban kéne megmutatnom, akkor Schwalbe honlapján a 2,25ös Racing Ralp amire jó arra kéne nekem. És ha lenne rá keret azt is venném. De nincs, ezért nézek másik gumikat. Most komplett bicót rakok össze, igyexem az x keretbõl elérhetõ legjobbakat felkutatni. Pl agyak ára most emelkedett, úgyhogy mivel spd cipõ is megelemelte az árat, most vszínû Excavader simák lesznek; ha elkotak 2,25ös Racing Ralph a legesélyesebb (addig remélem vkién ki tudom próbálni) vagy WCS. Vagy ha addig még vmi naogyn faszát kipróbálok és mindent üt akkor az
És van országutim is, (majdhogynem trekingesítve, elöl teló, hátul rugós nyereg+rugós nyeregcsõ - úgyis 16 kilós volt a bõ 30éves Csepel gépsárkány )csak már utálok terepszintû aszfalton a sok bunkó autós között tekerni.
on:Mert vki szerint jobb az Explorer inkább mint az Excavader? Mert ahogy olvasgattam nem... kb ez a két gumi maradt benn. Hátsónak szeretik a Ritcheyt hogy nagyon jól mászik állítólag, itt is 2 emberke eléggé szereti, kanyarban nagyjából jó, irányíthatság jó, ellenállás kicsi. Kevés panasz volt elölre a Ricsire, meg hogy a WCS gyorsan kopik, Explorernél vegyesebb a kép, van aki szereti, van aki nem; Exploreret még csak 300 méteren próbáltam és sajátomon kívûl az volt az elsõ amit teszteltem, szal hajszálpontosan azt sem tudom már milyen.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11933
Posted 2007. March 29. - 13:25
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11934
Posted 2007. March 29. - 13:21
A sebesség mindent megold.
#11935
Posted 2007. March 29. - 12:46
Azt megérdezném - ha terepgumit akarsz - nem rohadtul mindegy, hogy mondjuk 32 km/h átlaggal vagy 29 km/h-val mész ki a hegyhez? Kezdetnek vedd ki ezt a feltételt - ami jól megy aszfalton (is), az mindig tök szar IGAZI terepen.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#11936
Posted 2007. March 29. - 10:44
Túl sokat vársz el egy gumitól. Olyan nem létezik, hogy az összes, általad felsorolt kritériumnak megfeleljen. Egyszerûen képetelnség, és nem is érdeke a gyártóknak sem. Csak a tapasztalat segít, és az hogy próbálgatod. Nem a haver, hanem TE! Pl. XC-s körökben mindenki istenítette a Scwalbe Skinny Jimy-t, én kipróbáltam, s nem jött be. Nekem bejött a Maxxis Minotaur, és a Flyweight, mások meg útálják. Tökéletes gumi csak célirányosan létezik.
#11937
Posted 2007. March 29. - 08:24
A szövetsûrûség és a gumi (alapanyagának) keménysége/puhasága nem feltétlenül áll egyenes arányban...szvsz.
Azért írtam hogyált :prosze: (ahogy mtbr-t is olvastam meg ahogy itt is írták 1-2 gumire, mag ismerõs is mondta sûrû Michelinre.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11938
Posted 2007. March 29. - 08:20
A szövetsûrûség és a gumi (alapanyagának) keménysége/puhasága nem feltétlenül áll egyenes arányban...szvsz.Azt tudom hogy tpi a szövetsûrûség, de ált ami annyival sûrûbb/keményebb pl nedves aszfalton rosszabb.
#11939
Posted 2007. March 29. - 08:04
Azt tudom hogy tpi a szövetsûrûség, de ált ami annyival sûrûbb/keményebb pl nedves aszfalton rosszabb. Ofkorsz minél puhább annál jobban tapad és kopik...
2, Dante, így voltam IRC-vel is, de az a szemét még legalább 80%os 2000Km alatt Már tök kíváncsi voltam hogy másik gumit is kipróbáljak sajáton de nem kopik . Persze ezt csak néha bánom mikor kíváncsi vagyok, inkább más bringáján próbálom ki a gumit ha tudom...
3, Black Jacken meglepõdtem, hogy kisebb az ellenállása is, lefeléken is nagyon jó volt meg felfelé is volt ahol a nálam 15kgval könnyebb srácnak nem forgott el a gumma fölfele nekem meg igen - platform pedálmind2, és õ idén kezdett montizni . Kipróbáltam én is és elég jól harapott; kanyarsebességben volt kicsit rosszabb az IRCmnél, de fék/mász/ellenállásban jobb. Csak kõnehéz.
4, Tavaly óta nincs kép a Trekrõl, nemsoká megérkezik elölre az XT a C050 helyett és akkor lesz kép... hogy a Scotthoz való alkatész keresést mikor hagyom abba azt nem tudom, de már 98% megvan... http://forum.bikemag...&postcount=2698
Csak nem tudom milyn nyerget tud hozni és hogy milyen cipõt vegyek, többi már végülis done, Ritchey szimpibb a Continál, szal mmiután fejembe az összes gumi gyártó összes CC/AM gumija és meghallgattam tõletek pár gummáról jót/rosszat ez is kialakult . De ugye sok gumira akkor hallottam csak a rosszat, mikor beírtam hogy gondolkodom rajta... ez is nagy segítség hogy írja 1-2 ember hogy neki xar volt... Mikor ugyanazt hozzák fel hibának és az nekem is hiba akkor az kiesik.
5, Úgy gondolom hogy egyik legfontosabb a gumi - jóóó, nem ég és föld, de nekem fontos hogy mivel 10-15km terepre és rõl aszfalton hogy ott is és menet közben is lehetõleg jó legyen a gördülési ellenállása, szeretek õrült módjára menni soxor, nem árt ha partner ebben is a gumi, de csakazéseszállokle alapon is fel akarok jutni pár olyan helyre ahova megint jó ha kapaszkodik, ahogy homokba/köveken/sárban is járok, és ami nem túl drága és nem kõnehéz azokból próbálom kinézni hogy mi lehet a legideálisabb. Ha nem túrázok ennyit a honalpok/tesztek böngészésével és nem írok ki hogy ezt-meg ezt néztem ki akkor nem szóltok hogy drága/nem jó/stb, és egy kérdés beböffentését nem szeretem, szeretek utánajárni a dolgoknak, csak mivel keveset tudtam kipróbálni a többirõl próbáltam infókat szerezni. Igaz, majdnem én írtam az utóbbi 3 oldal felét, de jelentem végeztem :prosze: .
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11940
Posted 2007. March 29. - 07:56
fújd túl és akkor kipattan. utána ereszd le. zsír helyett meg használj szappanos vizet mint a profikNem tudom felteni jól a gumimat vagy a gumival van baj. már 3x leengedtem igazitottam felfújtam. De mindig van benne egy kis pukli, a gumi 75% egynletesen fut és kb. 25 % nál beugrik kb.:2-3 mm-ert. Schwable SmartSam