Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11161
Írta 2007. augusztus 23. - 23:39

Tényleg köszi a segítséget, sztem lesz még pár visításom a topicban:P
OFF: Dante, amúgy nõtincsi vagy?
#11162
Írta 2007. augusztus 23. - 22:23

valószínûleg egy NN/TT/WCS gumi érezhetõen jobb annak, akinek jó technikája van, és nem az a szûk keresztmetszet a kanyarban... de azok meg sok $...
#11163
Írta 2007. augusztus 23. - 22:11

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11164
Írta 2007. augusztus 23. - 21:50

Murván döglesz meg vele. Bükkön az nem volt sok, erdõben nekem is bevált. Sotteren viszont tutihalál, Meki szavaival élve "salakmotoros feeling".
És azt én szeretem is. Mellesleg van olyan CC köpeny, ami murván megtapad?
Dante! Azért tudod-e, hogy a kanyarsebesség a technikádtól is függ?
A Z-Max meg tényleg jó gumi, csakhát drága a könnyû ugyebár

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11165
Írta 2007. augusztus 23. - 21:49


Én maradok az új kis kedvenc szupekombómnál; ez valami atomállat, 30 felett vettem a kanyarokat Nõtincsen is. Gyors, harap, s kis sárban is teljesen jó. (elõre Panaracer Cinder 1.95, hátra meg egy jó kis Ritchey Z-Max Evolution WCS 1.95) Aszfalton a setup persze teljesen felejtõs.

Contikat edzõguminak használom, s olyanok is, pl az edzõkörömön 3-4 km/h átlagsebességkülönbség van a versenygumik javára. A Cinder pl abszolút no-control módon lavírozik a 20 centi mély nyomvájúk között, az Explorer pedig már rég megcsúszik ekkor.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11166
Írta 2007. augusztus 23. - 21:45

Ezt is felejtsd el, 6000 alatt egyszerûen nem kapsz normálisan mûködõ terepmintázatot, kompromisszumot kell kötni. Ócsó, s viszonylag jó a Conti Explorer. De én inkább a Maxxist venném, már csak a Conti gyalázatos kanyartartása miatt is.
Conti Explorert elõször Bükk maratonon raktam fel. Azelõtt soha nem mentem még vele. Semmi bajom nem akadt.
Marhára tetszik

Ez inkább a "ki mit szeret", hogy mozogjon alatta a bringa kérdéskörbe tartozik szerintem.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11167
Írta 2007. augusztus 23. - 21:44

-Aszfalton és terepen egyaránt használható legyen, mind haladásilag, mind kanyarodásilag,de inkább terep felé nézzen ki, mint aszfalt (pl. Maxxis)
Ilyen nem létezik.
-Elég jó legyen a defektállósága, de 800gr. felett nem szeretnék nagyon gumit
600 gramm fölött ne szeressél inkább, 800 gramm már kõnehéz, a százasszeg meg mindenen átmegy.
-Ne legyen 6-8 ezer forint darabja
Ezt is felejtsd el, 6000 alatt egyszerûen nem kapsz normálisan mûködõ terepmintázatot, kompromisszumot kell kötni. Ócsó, s viszonylag jó a Conti Explorer. De én inkább a Maxxist venném, már csak a Conti gyalázatos kanyartartása miatt is.
Defektvédõ szalag nem ér annyit - szerintem. Vegyél latexet, vagy defektgátló dzsúzt, s töltsd bele, sokkal inkább mûködnek.
Egyébként teljesen értem a hozzáállásodat, én is így gondoltam 3 éve még, csak hát néhány elszállás, s számtalan defekt után már máshogy gondolom. Semmi sem akkora tuning, mint egy jó gumi - ha akarsz bringát fejleszteni, kezdd a gumival, hidd el, nagyon meghálálja. Azt meg, hogy a jó terepgumi zümmög az aszfalton, vagy sodródik a kerékpárúton, nyeld le, ez "nem hibája, tulajdonsága a rendszernek".

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11168
Írta 2007. augusztus 23. - 21:39

A RR 57 széles 60 magas, ott körül lehet ez is, elég hasonló familiMilyen széles, milyen magas a 2,4es?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11170
Írta 2007. augusztus 23. - 21:29

#11172
Írta 2007. augusztus 23. - 21:21

basszus tegnap mértem, de a memóriám...asszem 52mm, meg a magassága is annyi
kösz, majd megnézem, elfér-e. földutas, döngölt ösvényes ht-zásra jó lehet, igaz?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#11173
Írta 2007. augusztus 23. - 21:13

basszus tegnap mértem, de a memóriám...asszem 52mm, meg a magassága is annyia schwalbe nn 2,25 mm-ben milyen széles? elfér az xtc vázban?
gondoltam, jót tenne a menetkényelemnek...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11175
Írta 2007. augusztus 23. - 20:37

#11176
Írta 2007. augusztus 23. - 19:41

#11177
Írta 2007. augusztus 23. - 18:16

A kritériumok:
-Aszfalton és terepen egyaránt használható legyen, mind haladásilag, mind kanyarodásilag,de inkább terep felé nézzen ki, mint aszfalt (pl. Maxxis)
-Elég jó legyen a defektállósága, de 800gr. felett nem szeretnék nagyon gumit
-Ne legyen 6-8 ezer forint darabja
Lehet, h nagyok az elvárásaim, de ha ez így is van, legalább most szembesítetek vele:P
Ja, amúgy meg a defektvédõ szalag megéri a 3-4ezer forintot? Tényleg jó az ennyire? Lehet spórolósnak tartotok, de csak olyanra szeretnék költeni, ami tényleg jó.
És mégegyszer nagyon köszönöm a válaszokat!
Respect guys!
Amen
#11178
Írta 2007. augusztus 23. - 13:01

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11179
Írta 2007. augusztus 23. - 12:58

Köszi Dante még1x
#11180
Írta 2007. augusztus 23. - 12:44

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
