Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11141
Írta 2007. augusztus 23. - 22:11

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11142
Írta 2007. augusztus 23. - 21:50

Murván döglesz meg vele. Bükkön az nem volt sok, erdõben nekem is bevált. Sotteren viszont tutihalál, Meki szavaival élve "salakmotoros feeling".
És azt én szeretem is. Mellesleg van olyan CC köpeny, ami murván megtapad?
Dante! Azért tudod-e, hogy a kanyarsebesség a technikádtól is függ?
A Z-Max meg tényleg jó gumi, csakhát drága a könnyû ugyebár

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11143
Írta 2007. augusztus 23. - 21:49


Én maradok az új kis kedvenc szupekombómnál; ez valami atomállat, 30 felett vettem a kanyarokat Nõtincsen is. Gyors, harap, s kis sárban is teljesen jó. (elõre Panaracer Cinder 1.95, hátra meg egy jó kis Ritchey Z-Max Evolution WCS 1.95) Aszfalton a setup persze teljesen felejtõs.

Contikat edzõguminak használom, s olyanok is, pl az edzõkörömön 3-4 km/h átlagsebességkülönbség van a versenygumik javára. A Cinder pl abszolút no-control módon lavírozik a 20 centi mély nyomvájúk között, az Explorer pedig már rég megcsúszik ekkor.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11144
Írta 2007. augusztus 23. - 21:45

Ezt is felejtsd el, 6000 alatt egyszerûen nem kapsz normálisan mûködõ terepmintázatot, kompromisszumot kell kötni. Ócsó, s viszonylag jó a Conti Explorer. De én inkább a Maxxist venném, már csak a Conti gyalázatos kanyartartása miatt is.
Conti Explorert elõször Bükk maratonon raktam fel. Azelõtt soha nem mentem még vele. Semmi bajom nem akadt.
Marhára tetszik

Ez inkább a "ki mit szeret", hogy mozogjon alatta a bringa kérdéskörbe tartozik szerintem.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11145
Írta 2007. augusztus 23. - 21:44

-Aszfalton és terepen egyaránt használható legyen, mind haladásilag, mind kanyarodásilag,de inkább terep felé nézzen ki, mint aszfalt (pl. Maxxis)
Ilyen nem létezik.
-Elég jó legyen a defektállósága, de 800gr. felett nem szeretnék nagyon gumit
600 gramm fölött ne szeressél inkább, 800 gramm már kõnehéz, a százasszeg meg mindenen átmegy.
-Ne legyen 6-8 ezer forint darabja
Ezt is felejtsd el, 6000 alatt egyszerûen nem kapsz normálisan mûködõ terepmintázatot, kompromisszumot kell kötni. Ócsó, s viszonylag jó a Conti Explorer. De én inkább a Maxxist venném, már csak a Conti gyalázatos kanyartartása miatt is.
Defektvédõ szalag nem ér annyit - szerintem. Vegyél latexet, vagy defektgátló dzsúzt, s töltsd bele, sokkal inkább mûködnek.
Egyébként teljesen értem a hozzáállásodat, én is így gondoltam 3 éve még, csak hát néhány elszállás, s számtalan defekt után már máshogy gondolom. Semmi sem akkora tuning, mint egy jó gumi - ha akarsz bringát fejleszteni, kezdd a gumival, hidd el, nagyon meghálálja. Azt meg, hogy a jó terepgumi zümmög az aszfalton, vagy sodródik a kerékpárúton, nyeld le, ez "nem hibája, tulajdonsága a rendszernek".

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11146
Írta 2007. augusztus 23. - 21:39

A RR 57 széles 60 magas, ott körül lehet ez is, elég hasonló familiMilyen széles, milyen magas a 2,4es?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11148
Írta 2007. augusztus 23. - 21:29

#11150
Írta 2007. augusztus 23. - 21:21

basszus tegnap mértem, de a memóriám...asszem 52mm, meg a magassága is annyi
kösz, majd megnézem, elfér-e. földutas, döngölt ösvényes ht-zásra jó lehet, igaz?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#11151
Írta 2007. augusztus 23. - 21:13

basszus tegnap mértem, de a memóriám...asszem 52mm, meg a magassága is annyia schwalbe nn 2,25 mm-ben milyen széles? elfér az xtc vázban?
gondoltam, jót tenne a menetkényelemnek...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11153
Írta 2007. augusztus 23. - 20:37

#11154
Írta 2007. augusztus 23. - 19:41

#11155
Írta 2007. augusztus 23. - 18:16

A kritériumok:
-Aszfalton és terepen egyaránt használható legyen, mind haladásilag, mind kanyarodásilag,de inkább terep felé nézzen ki, mint aszfalt (pl. Maxxis)
-Elég jó legyen a defektállósága, de 800gr. felett nem szeretnék nagyon gumit
-Ne legyen 6-8 ezer forint darabja
Lehet, h nagyok az elvárásaim, de ha ez így is van, legalább most szembesítetek vele:P
Ja, amúgy meg a defektvédõ szalag megéri a 3-4ezer forintot? Tényleg jó az ennyire? Lehet spórolósnak tartotok, de csak olyanra szeretnék költeni, ami tényleg jó.
És mégegyszer nagyon köszönöm a válaszokat!
Respect guys!
Amen
#11156
Írta 2007. augusztus 23. - 13:01

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11157
Írta 2007. augusztus 23. - 12:58

Köszi Dante még1x
#11158
Írta 2007. augusztus 23. - 12:44

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11159
Írta 2007. augusztus 23. - 12:12

Egy szokásos kérdéssel fordulnék hozzátok. Kinéztem magamnak egy gummát, és érdekelne a véleményetek.
Az áldozat a Maxxis CrossMark. XC-re és nemkevés aszfaltra is lenne. Állítólag jó a gördülési ellenállása, a maga 570 gr súlyával nekem bõven gyönyörû a 7-800 gr-okhoz szokván:P (remélem nem hajlamos annyira defektre)
Soha nem volt még Maxxis-om, ezért kérdezlek titeket, meg sajnos az a 3000ft is pénz egy gumira nálam. Szal az már egybõl 6 ha kettõt veszek és nem akarom rossz gumira költeni.
Elõre is köszönöm.
Amen
#11160
Írta 2007. augusztus 23. - 10:18

Nem kívánom senkinek amikor egy komolyabb felütés vagy szakadás esetén mindent beterít a folyékony takony ami utána a levegõn pikk-pakk megszárad és lehet szedegetni napokig mint anno a technocolt, illetve a folt se fog már ragadni utána.
Mondjuk ezt a schwalbe-t nem ismerem, de a michelin amit egyszer betöltöttem nagyon gáz volt.