-Aszfalton és terepen egyaránt használható legyen, mind haladásilag, mind kanyarodásilag,de inkább terep felé nézzen ki, mint aszfalt (pl. Maxxis)
Ilyen nem létezik.
-Elég jó legyen a defektállósága, de 800gr. felett nem szeretnék nagyon gumit
600 gramm fölött ne szeressél inkább, 800 gramm már kõnehéz, a százasszeg meg mindenen átmegy.
-Ne legyen 6-8 ezer forint darabja
Ezt is felejtsd el, 6000 alatt egyszerûen nem kapsz normálisan mûködõ terepmintázatot, kompromisszumot kell kötni. Ócsó, s viszonylag jó a Conti Explorer. De én inkább a Maxxist venném, már csak a Conti gyalázatos kanyartartása miatt is.
Defektvédõ szalag nem ér annyit - szerintem. Vegyél latexet, vagy defektgátló dzsúzt, s töltsd bele, sokkal inkább mûködnek.
Egyébként teljesen értem a hozzáállásodat, én is így gondoltam 3 éve még, csak hát néhány elszállás, s számtalan defekt után már máshogy gondolom. Semmi sem akkora tuning, mint egy jó gumi - ha akarsz bringát fejleszteni, kezdd a gumival, hidd el, nagyon meghálálja. Azt meg, hogy a jó terepgumi zümmög az aszfalton, vagy sodródik a kerékpárúton, nyeld le, ez "nem hibája, tulajdonsága a rendszernek".