Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#9501
Posted 2008. June 24. - 19:54

(boccs, ha ez nem felelt meg a "kiírásnak")
#9502
Posted 2008. June 24. - 19:42

Nekem olyan kérdésem lenne hogy,gumijavitó szetthez lehet-e valahól külön csak fóltokat kapni?:chin:
Csak gyári cuccok érdekelnek illetve barkácsolók kiméljenek.
Az esetleges válaszokat vagy beszerzési lehetõségeket elõre is nagyon köszönöm.

#9503
Posted 2008. June 22. - 20:10

Nekem sem jön át az NN elõl.
Kemény döngölt talajon hajlamos megcsúszni, elmászni, kanyarodáskor.
Viszont a 2,25 hosszú távon nagyon kényelmes. Szinte pihentetõ.
Igen mint írtam egy Skill-s gumma. MJaninak mondtam még a szezon eleje felé, hogy én is ezt éreztem kanyarnál, tart-tart és egyszer csak megszûnik, úgy minden elõzmény nélkül:confused:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#9504
Posted 2008. June 22. - 18:52

Kemény döngölt talajon hajlamos megcsúszni, elmászni, kanyarodáskor.
Viszont a 2,25 hosszú távon nagyon kényelmes. Szinte pihentetõ.

#9505
Posted 2008. June 21. - 23:17

Lehet nem a gumi kevés
.
Egy 2,1es gumiszett sosem árt.
Biztos, hogy nem a gumi a kevés, hanem én, de 120 km rázatóhoz azért nem árt majd a ballonosság.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9506
Posted 2008. June 21. - 22:59

imi72: én is ragasztottam már meg külsöt belülröl belsöböl vágott folttal.
simán jó hosszu távra is..
az meg hogy 5 centis tüske ment a gumidba az szerinted a külsö baja? :mybad:
más külsöt is ugyanugy kiszúrt volna...
off:
Csak tájékoztató jelleggel: ma ismét befigyelt egy tüske a Conti Leader-be, ismét egy borda tövébe. Nálam ez már statisztikailag sem fogadható el.
Sajnálom a dolgot, mert egyébként nagyon jó kis külsõ: jól lehet vele mászni, jól fékezhetõ.
on:
Ma vettem aszfaltbetyárkodásra egy pár Michelin Country Rock külsõt.
A neten egész jókat olvastam róla, de azért megkérdezem: használt már valamelyikõtök ilyet?
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#9507
Posted 2008. June 21. - 22:04

Hát köszke a infót mindenesetre. Kipróbálni jó lesz, mert az "szokásos" 1.9-est kevésnek érzem oda, ahová készülök.
Lehet nem a gumi kevés

Egy 2,1es gumiszett sosem árt. Szerintem 2 pár (+sár) gumi elég versenyzésre, egy pár ritkább, agresszív mintájú 1,8-1,9es és egy pár gyors, közepes bütyökmagasságú 2,1es gumi.
A sebesség mindent megold.
#9508
Posted 2008. June 21. - 21:21


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9509
Posted 2008. June 21. - 20:37

Elöl a 120-s eXCeption, hátul a 60-s változatot. Eltérõ súlyúaknak kéne lenniük, de mindkettõ 500-510 között mozog (több darab alapján). Viszont puhaságuk okán ezek is gyorsan kopnak. Ellenben nagyon jól kontrollálhatok kopott állapotban is, mert kiszámíthatóan viselkednek/csúsznak.
Ahogy írtam, nekem nem jött be. Nem szídtam, csupán hangot adtam a véleményemnek. Azzal viszont egyetértek, hogy skill-es gumi, bár közel se annyira, mint a szintén említett Michelin gummák.
Ok, nem dobtam simle fejet, nem úgy gondoltam ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#9510
Posted 2008. June 21. - 20:27

Elöl a 120-s eXCeption, hátul a 60-s változatot. Eltérõ súlyúaknak kéne lenniük, de mindkettõ 500-510 között mozog (több darab alapján). Viszont puhaságuk okán ezek is gyorsan kopnak. Ellenben nagyon jól kontrollálhatok kopott állapotban is, mert kiszámíthatóan viselkednek/csúsznak.
A gyors kopás nem gond, mert csak versenyen és idegen helyen raknám föl, meg persze nem túl drága. Jövõre lehet veszek egyet, idén már nem veszek gumit, annyi van itthon.
A sebesség mindent megold.
#9511
Posted 2008. June 21. - 20:17

Elöl a 120-s eXCeption, hátul a 60-s változatot. Eltérõ súlyúaknak kéne lenniük, de mindkettõ 500-510 között mozog (több darab alapján). Viszont puhaságuk okán ezek is gyorsan kopnak. Ellenben nagyon jól kontrollálhatok kopott állapotban is, mert kiszámíthatóan viselkednek/csúsznak.Milyen nehéz? A puha alapanyagú (talán 62a) 120tpi-st használod?
Ne tessék szidni a NN-t nagyon is jó gumma, igaz egy kicsit szkilles, de meg lehet vele barátkozni. A tökéletes gumi kialakításához még kell egy pár év.
(Azért a súly teljesítmény aránya szerintem elég nagyon jó)
Ahogy írtam, nekem nem jött be. Nem szídtam, csupán hangot adtam a véleményemnek. Azzal viszont egyetértek, hogy skill-es gumi, bár közel se annyira, mint a szintén említett Michelin gummák.
#9512
Posted 2008. June 21. - 20:14

Egyetértek, szerintem se jó annyira az NN, mint ahogy hirdetik. Se elöl, se hátul. De embere válogatja. Sokaknak bejön, ahogy a Michelin XC v. XCR gumik, amik nekem szintén nem váltak be. Ellenben amit már több mint egy éve használok, szintén az extrém ágazatból jött át (Maxxis High Roller XC), és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Ne tessék szidni a NN-t nagyon is jó gumma, igaz egy kicsit szkilles, de meg lehet vele barátkozni. A tökéletes gumi kialakításához még kell egy pár év.
(Azért a súly teljesítmény aránya szerintem elég nagyon jó)
Ha már gumi egy másik kérdés, a Specialized The Captain S-Works 2.0?
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#9513
Posted 2008. June 21. - 20:08

Milyen nehéz? A puha alapanyagú (talán 62a) 120tpi-st használod?Ellenben amit már több mint egy éve használok, szintén az extrém ágazatból jött át (Maxxis High Roller XC), és nagyon meg vagyok vele elégedve.
Ne tessék szidni a NN-t nagyon is jó gumma, igaz egy kicsit szkilles, de meg lehet vele barátkozni. A tökéletes gumi kialakításához még kell egy pár év.
(Azért a súly teljesítmény aránya szerintem elég nagyon jó)
Ahogy írtam, sokaknak bejön, nekem nem. Nem szídtam, csupán hangot adtam véleményemnek. Abban viszont igazad van, hogy skill-es gumi, bár közel se annyira, mint a szintén említett Michelin gummák.
A sebesség mindent megold.
#9514
Posted 2008. June 21. - 19:45

#9515
Posted 2008. June 21. - 19:30

Annyit azért még hozzátennék, hogy nem olyan jó az NN elõl, mint itt hirdetik. 1800km-t mentem vele idén, nagyjából mindenhol jó, de seholsem nagyon jó. Emelett nagy görd. ellenállás, gyors kopás+ könnyen leszakadnak az oldalbütykök (500-1000km alatt tönkre tudnám tenni elõl ha akarnám), vigyázni kell rá.
A sebesség mindent megold.
#9516
Posted 2008. June 21. - 18:58

#9517
Posted 2008. June 21. - 18:40

Igen, az oldalbütykök alapján logikátlanul kell felrakni, de a középsõ bütykök így vannak rámpázva.Schwalbe tulajdonosok! Kipróbálom az NN/RR párosítást majd a közeljövõben, s az lenne a kérdésem, hogy jól értem, hogy a NN elsõ kerék esetén a mintát "logikátlan" módon kell felrakni? Mert a ráírt front/rear nyilacska szerint (felülrõl nézve) az oldalsó U-alakú bütykökön a bevágás elõre mutat - így viszont a bütykök elrendezése pont fordított a Conti/Michelin által diktált elvnek...
A sebesség mindent megold.
#9518
Posted 2008. June 21. - 18:28

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#9519
Posted 2008. June 20. - 22:54

köszi a tippeket, ennyi erõvel szappanos hallal is bekenhetem, na az tényleg csúszik
Kend be gumiolajal és feszegesd a helyére violinkulccsal, de gumikalapáccsal is a helyére verheted:lol1:
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#9520
Posted 2008. June 20. - 22:47

