ha külsõt cserélsz akkor le a kalappal:D......tiszta trutymó leszel hacsak nemvárod meg a gyártó által írt "felhasználási idejét" az adott löttynek hogy belekössön... ha egyszer csinálsz egy nem ust felni- nem ust köpeny párost, és jólesz, szrintem kár addig piszkálni míg a gumi nemkopik el vagy egyéb komolyabb dolog nem történik. amúgy én lassan eltarom a joe s, gyárat annyi löttyöt vettem tõlük, próbáltam furious fred(nem UST) és nem ust s alexrims régi kerekemet(szalag nélkül) belsõ nélkülire csinálni...ráment 1 napom hogy felfújjam, máig sem értem hogy sikerült, de megtartotta a levegõt, és nem szivárgott sehol. Persze azt nemmondom hogy nagyobb túrára, versenyre elmernék menni vele, ez csak kiváncsiság volt:D
Üdv.
-Szerintem meg ha belsõgumis rendszere van akkor le lehet cserélni a külsõt anélkül hogy össze trutymózná magát az ember.
-Én úgy kezdenék hozzá hogy a kereket beállítom úgy hogy a szelep 12 óra irányban vagyis fent legyen és ha ez úgy van várok pár percet hogy a lötyi leülepedjen az aljára mert akkor logikus hogy a lötyi a kerék aljában lessz.
-Ezután elkezdem lassan ki engedni a levegõt így már le szedhetõ a kûlsõ és már kész is.
-A szelepbõl nem szükséges ki tekerni a szeleptût elég csak egy vékony tárgyal pld csillag csavarhúzó hegyével a szeleptût benyomni és úgy leereszteni a gumit.
-A fent emlitet elméletet én a
Defektstopos lötyire írtam.
-A többi tipusra márkára nem tudom beválik-e azokat nem ismerem.