Vettem egy cyclocross bringát az öszi-téli munkába járáshoz. Pestről járok Budaörsre, napi ~45-50 km. Szerintetek milyen gumi lenne a legideálisabb választás? Köszi!
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#661
Posted 2018. September 26. - 12:23
#662
Posted 2018. September 24. - 16:30
kivancsi leszek mennyi ideig lesz, mert az a kombokent arult gumiparos klasszikusan epp a rocketron+ralph paros helyere jon. az uj mintak annyira ujszerunek tunnek, hogy nem csodalkoznek, ha az egesz xc palettat atszabnak.
nemeteknel van raktaron vmelyik uzletben (mongy en epp nem onnan rendeltem, mert kell meg par dolog is mellette, ami naluk nincs). 2019es bringan lattam par brandnel, de most sok helyen a maxxist nyomjak.
elsoguminak tuti jo lenne? nagyon maszogumi benyomasa van, magas fekezesi tapadassal. a ray meg kifejezetten kanyartartasra van ragyurva (arra kivancsi is vagyok, hogy raterhelve fekezesnel hogy viselkedik). a rocket ront azt mindig nagyon szerettem elso kereken, mindig lehetett ra szamitani. tegnap eso utan tekertem, a thunderburt gyk kapitulalt, csak poroszkalni lehetett vele sok helyen, vhova felmenni sem tudtam vele, lefele meg csak ott engedtem neki, ahol nem nagyon kellett fekezesre keszulni. a ron remek volt.
szerintem fogunk olyat látni hogy ralph fordítva elöl
német shop nekem nem játszik, csak ittho nagyker
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#663
Posted 2018. September 24. - 16:23
2.25-ös Nobby Nic-et mért meg nekem valaki 27.5-es felniken, egy 22 és 25 mm belső szélességűn.
Gyakorlatilag semmi különbség nem volt a legszélesebb ponton méret szempontjából, nem látom miért ne férne el.
Most 22.5-es felnim van és 2.25-ös RaRa.
Pont olyat nem találtam az egész nyamvadt világhálón aminek a mérete kellene, de úgy látom a gumira írt méretek jönnek ki 25-ös felni használatakor.
#664
Posted 2018. September 24. - 16:17
"Új szériák ??? A Performance-ek már eddig is működtek tubeless-ként.
Mint ahogy a Schwalbe Performance-ek is."
akko neked rendkívüli képességeid lehetnek.
8 embernek nem nagyon működött még a rs verzió sem
egyébként nem tehetségtelen boltost is ismerek aki szívott vele
a gyártó külön kiemelten kommunikálja hogy az új széria már működni fog (tehát valamit tudhattak máshogy)
svábli perform eddig is tudtuk hogy műxik.
Semmi extrát nem tudok. Vagy én már idén tavasszal (áprilisban vettem) az új szériából vettem volna ? Lehet...
Vagy mikor jön ki szerinted ez az "ÚJ" széria ? Nem valami nagyon régi cikkben olvastad ezt ?
Amúgy az enyémre már rá volt írva a csomagolására hogy Tubeless Ready v Tubeless Easy...valami ilyesmi.
A RaceSport meg sosem volt tubeless. Ha meg a tehetséges emberek v boltosok próbálkoztak vele, ...no komment.
De ne zavarjon meg a Conti saját honlapján írt szöveg - amit már bemásoltam tegnap is:
Which tyres are Tubeless Ready?
Continental MTB tires are available in a Tubeless Ready version: Trail King, Mud King, Mountain King, X-King and Race King. These tires are marked with "ProTection" or "Performance" on the product pages.
Edited by marton, 2018. September 24. - 16:23.
#665
Posted 2018. September 24. - 15:43
hivatalosan 2.25os a max gumiszelesseg, amit a vaz fogad, es amikor kijott meg nem mentek ezek az extra szeles xc felnik. szvsz nem fer el normalisan.
#666
Posted 2018. September 24. - 11:57
A lentihez annyi elméleti kérdésem lenne (tök mindegy a gumi vagy felni méret), hogy lehet a gumi legszélesebb pontján nem is változik semmi a 22.5 kontra 25 mm-es felni esetében (tehát el kell férjen )? Egyszerűen nem fér a makacs fejembe, hogy a Canyon miért 25 mm-es elöl és 22.5-es hátul. Valami oka kell legyen.
Na, pont ezen agyaltam én is viszonylag sokat, mert teljesen irreális és értelmetlen egyéb okból differenciálni a felniszélességeket elől és hátul. Aztán teszteltem, és a gyárilag 2,1-es gumival szerelt bringába (ami gondolom azért volt 2,1, hogy maradjon elég férőhely) simán befért a 2,25 úgy, hogy kielégítő hely maradt. Ebből kiindulva szerintem a canyonban is elfér, csak a gyártónak be kell tartani egy távolságot, az meg ezzel sikerül... Aztán ha tévedek, akkor "az kizárt dolog, mert nem tudom".
Mármint értem, hogy a felniszélességet vitatjuk, de úgy gondolom, hogy többet jelent a gumiban a méretnövekedés mint a felniben a férőhely szempontjából.
Persze én is szívesen látnék feketén-fehéren adott szélességű felnire feltett adott gumiméreteket milliméterpontosan lemérve.
Edited by Mars, 2018. September 24. - 12:01.
#667
Posted 2018. September 24. - 11:45
A lentihez annyi elméleti kérdésem lenne (tök mindegy a gumi vagy felni méret), hogy lehet a gumi legszélesebb pontján nem is változik semmi a 22.5 kontra 25 mm-es felni esetében (tehát el kell férjen )? Egyszerűen nem fér a makacs fejembe, hogy a Canyon miért 25 mm-es elöl és 22.5-es hátul. Valami oka kell legyen.
Valaki tudna nekem mérni 2.25-ös külső szélességet egy olyan felnin aminek a belső szélessége 25 mm?
Ha a külső Racing Ralph vagy hasonló Schwalbe akkor az lenne maga a Nirvana!
A fentiekre semmi szükségem abban az esetben ha valakinek a fenti combo van Canyon Exceed CF SL vázban és azt mondja ok, de azért egy fotó jöhet .
Köszönöm!
#668
Posted 2018. September 24. - 09:27
Arn én nem tudok róla hogy a ron változna/megszűnne.
másik párost sajna csak tapizni tudtam, nem volt még olyik tesztbringa amin lett volna. rendelni meg ittho meg még nem lehet, pedig első kerékre tettem volna az elörő generációs ralph helyett. persze ron sincs a megfelelő méretben a fritzeknél sem (nagyker), így egy Conti MKIII 2,3-as lesz .
kivancsi leszek mennyi ideig lesz, mert az a kombokent arult gumiparos klasszikusan epp a rocketron+ralph paros helyere jon. az uj mintak annyira ujszerunek tunnek, hogy nem csodalkoznek, ha az egesz xc palettat atszabnak.
nemeteknel van raktaron vmelyik uzletben (mongy en epp nem onnan rendeltem, mert kell meg par dolog is mellette, ami naluk nincs). 2019es bringan lattam par brandnel, de most sok helyen a maxxist nyomjak.
elsoguminak tuti jo lenne? nagyon maszogumi benyomasa van, magas fekezesi tapadassal. a ray meg kifejezetten kanyartartasra van ragyurva (arra kivancsi is vagyok, hogy raterhelve fekezesnel hogy viselkedik). a rocket ront azt mindig nagyon szerettem elso kereken, mindig lehetett ra szamitani. tegnap eso utan tekertem, a thunderburt gyk kapitulalt, csak poroszkalni lehetett vele sok helyen, vhova felmenni sem tudtam vele, lefele meg csak ott engedtem neki, ahol nem nagyon kellett fekezesre keszulni. a ron remek volt.
#669
Posted 2018. September 23. - 23:42
"Új szériák ??? A Performance-ek már eddig is működtek tubeless-ként.
Mint ahogy a Schwalbe Performance-ek is."
akko neked rendkívüli képességeid lehetnek.
8 embernek nem nagyon működött még a rs verzió sem
egyébként nem tehetségtelen boltost is ismerek aki szívott vele
a gyártó külön kiemelten kommunikálja hogy az új széria már működni fog (tehát valamit tudhattak máshogy)
svábli perform eddig is tudtuk hogy műxik.
Arn én nem tudok róla hogy a ron változna/megszűnne.
másik párost sajna csak tapizni tudtam, nem volt még olyik tesztbringa amin lett volna. rendelni meg ittho meg még nem lehet, pedig első kerékre tettem volna az elörő generációs ralph helyett. persze ron sincs a megfelelő méretben a fritzeknél sem (nagyker), így egy Conti MKIII 2,3-as lesz .
Edited by Bikertigger, 2018. September 23. - 23:49.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#670
Posted 2018. September 23. - 20:32
nem mukodik, epp azert, mert vekony es porozus a fala. en probaltam is, meg a mountain king 2vel. az alacsonyabb tpis gumik nem ilyenek.
a schwalbe epp most csereli a racing ralph es rocket ron mintat, elegge hatraarc a korabbiakhoz kepest. a ralph a regi klasszikus maszogumikra hajaz a keresztbordakkal, a ray meg az xkinget masolja. a korabbi szogletesebb butykok helyett lekerekitettebbek.
en lehet megis az uj ray-ralph kombot probalom a conti helyett, par teszt utan kivancsiva tettek.
Edited by arn, 2018. September 23. - 20:36.
#671
Posted 2018. September 23. - 18:17
Köszi, akkor marad az sch-s márka.
NN - RaRa kombóval gondolom nagyon nem lőhetek mellé...
#672
Posted 2018. September 23. - 17:24
Conti x-king race hogyhogy ennyivel olcsobb a tobbi kulsonel? Tubelesskent mukodni fog szerintetek?
https://www.bikedisc...-sl-29x240.html
Nem fog tubeless-ként működni.
A Conti honlap szerint:
Which tyres are Tubeless Ready?
Continental MTB tires are available in a Tubeless Ready version: Trail King, Mud King, Mountain King, X-King and Race King. These tires are marked with "ProTection" or "Performance" on the product pages.
gondolom szórják ki a régit (mosmá crosskingnek hívják ugyi)
azt tartja a fáma (nem a lézer) hogy giga szopó roller tyukbelessé tenni s akkor sem fog nagy eséllyel jó lenni
conti igérete szerint ellnben az új szériák (kb novembertől ) mára prosztó performance változatok is kiválók lesznek tubelessnek
Új szériák ??? A Performance-ek már eddig is működtek tubeless-ként.
Mint ahogy a Schwalbe Performance-ek is.
#673
Posted 2018. September 23. - 17:08
conti igérete szerint ellnben az új szériák (kb novembertől ) mára prosztó performance változatok is kiválók lesznek tubelessnek
Nekem a régi perform is működik TL-ben. Elöl az XKinggel semmi gond, hátul a RaceKing is csak a vékony oldalfal miatt cserélődött.
#674
Posted 2018. September 23. - 10:01
Conti x-king race hogyhogy ennyivel olcsobb a tobbi kulsonel? Tubelesskent mukodni fog szerintetek?
https://www.bikedisc...-sl-29x240.html
gondolom szórják ki a régit (mosmá crosskingnek hívják ugyi)
azt tartja a fáma (nem a lézer) hogy giga szopó roller tyukbelessé tenni s akkor sem fog nagy eséllyel jó lenni
conti igérete szerint ellnben az új szériák (kb novembertől ) mára prosztó performance változatok is kiválók lesznek tubelessnek
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#675
Posted 2018. September 23. - 07:16
https://www.bikedisc...-sl-29x240.html
Edited by Paul Vitti, 2018. September 23. - 07:17.
#676
Posted 2018. September 10. - 15:06
van kinek esetleg mar vmi infoja/tapasztalata a racing ray/ralph komborol?
hatsogumit kellene vennem vmit, de elgondolkodtam egy ilyen kettoson, hogy lecserelem a rocketront is. nincs vele semmi gondom, csak nalam elso gumikent sose kopna el
Edited by arn, 2018. September 10. - 15:06.
#677
Posted 2018. September 09. - 19:36
#678
Posted 2018. September 09. - 11:57
#679
Posted 2018. August 13. - 12:28
Valaki tudna nekem mérni 2.25-ös külső szélességet egy olyan felnin aminek a belső szélessége 25 mm?
Ha a külső Racing Ralph vagy hasonló Schwalbe akkor az lenne maga a Nirvana!
A fentiekre semmi szükségem abban az esetben ha valakinek a fenti combo van Canyon Exceed CF SL vázban és azt mondja ok, de azért egy fotó jöhet .
Köszönöm!
#680
Posted 2018. August 10. - 08:19
alapvetoen ami ra van irva afelett minden lutri, en az elso robbanas utan megfogadtam, hogy latex inkabb nem kell tobbet.
Ezt most elengedtem (vettem is tegnap JÓ méretű belsőt bele), egész addig, amíg el nem sétálok a polc mellett, és meglátom
Egyébként ilyenbe kellett: https://www.schwalbe...le-big-ben.html , vajszínűt vettem, első út után baromira tetszik így csinálj trekkinget az MTB-ből.. Van 47-es Landcruiser is, de ez aszfalton határozottan jobban tetszik.