
átlag bringásnál biztos kibír 3000-et
terminátoroknál nyilván kevesebb.

nálam is zajos amúgy. túlzottan pörgetni nem szoktam. ja és 2,25-ösrõl beszélek, de azt már asszem montam.
ralf (2,25) meg olyan 3000 km -t bír hátsó keréken kb 75/25 % aszfalt/terep használattal
A mondatot befejeztem. "A kegyetlen igazság, hogy mindig" azt jelentette, hogy minden talajon igaz, így burkolt fapályán is.
Persze, hogy a szélesebbnek kisebb, erre válaszolt stellaz. Nem akarom fikázni a fórumot, hiszen csak most kezdtem használni, de mire jó van a cím(téma) megjelölése, ha minden válasznál ki kellene tölteni? Meg az elõzmény is csak az idézettel látszik, de mi van ha az elõzmény 1-2 hetes...? Nekem van ilyen lebutított jogom mint kezdõnek vagy ilyen gyengusz a fórum struktúrája?
Ezt persze a feliratkozás lehetõsége sokban enyhíti
RAUH-Welt
B E G R I F F
A sebesség mindent megold.
Biztos, hogy ugyanolyan egyéb paraméterek mellett? hiszen a Schwalbe a szélességrõl beszél, viszont ha általában nagyobb gumikról beszélsz, akkor ezzel együtt jár annak a valószínûsége, hogy megjelennek a mintázatok.
A témában még egy forrás: Tire Rolling Resistance - Roues Artisanales - Bike tech magasine - handbuilt wheels boutique
a fritz újságok mérései szerint viszont a nagyobb gumiknak nagyobb az ellenállása.
ralf (2,25) meg olyan 3000 km -t bír hátsó keréken kb 75/25 % aszfalt/terep használattal
A mondatot befejeztem. "A kegyetlen igazság, hogy mindig" azt jelentette, hogy minden talajon igaz, így burkolt fapályán is.
A gumivalasztasnal nem csak a gordulesi ellenallast vesszuk figyelembe.
Stellaz amugy szerintem inkabb terepben gondolkodik, es nem aszfaltban.
A linkelt anyagbol mellesleg nekem az derul ki, hogy a szelesebb guminak kisebb a gordulesi ellenallasa. Ha te is erre gondoltal, akkor ok. Ugyanis nem fejezted be a mondatot.
Orszaguti, monti, vagy altalanosan ezt mertek?
A gumivalasztasnal nem csak a gordulesi ellenallast vesszuk figyelembe.
Stellaz amugy szerintem inkabb terepben gondolkodik, es nem aszfaltban.
A linkelt anyagbol mellesleg nekem az derul ki, hogy a szelesebb guminak kisebb a gordulesi ellenallasa. Ha te is erre gondoltal, akkor ok. Ugyanis nem fejezted be a mondatot.
de azért ez erõsen talaj minõség függõ, pl burkolt fa pályán vélhetõen inkább a keskenyebb a nyerõ
mintazatatol is fugg, hogy milyen gyorsan kopik - aszfalton gyorsabban degradalod. amugy nekem nem tunik ugy, hogy olyan gyorsan fogyna (nn+rr).
evos smartsamet hasznalt mar vki? azzal is konnyen kapsz defektet?