Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#6581
Posted 2010. May 17. - 13:26

Esetleg elcsúszik, elnyíródik, vagy mittudomén...
#6582
Posted 2010. May 15. - 08:51

Ennyire van sárgumi a jimmy 1,9 is, mint ez.
A sebesség mindent megold.
#6583
Posted 2010. May 14. - 23:55

faktori xc- tõl mennyiben tér el?
ne mis hallottam, hogy van "mud" verzió is...
Tioga Factory XC Tyres
Tioga Factory Mud Tyres
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6584
Posted 2010. May 14. - 22:12

#6585
Posted 2010. May 14. - 19:08

Gumiprobléma VV uram segítségével megoldva hála és köszönet neki.
A nyertes Tioga Factory Mud 1.85
Jó választás, Krisztának is az volt fent tavalyelõtt a sáros Crosskovácsin.
Nagyon jó sárban, de arra készülj, hogy ha aszfalton vagy más kemény felületen is kell menni, akkor a lábad leszárad, olyan nagy az gördülési ellenállása. Legalább megcombosodsz.

#6586
Posted 2010. May 14. - 18:57


Lusta voltam levenni

#6587
Posted 2010. May 14. - 16:28

A nyertes Tioga Factory Mud 1.85
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6588
Posted 2010. May 13. - 21:23

Ajánljatok már nekem sárgumit.
Ami könnyen elérhetõ és olcsón megkapok az a kenda nevegal.
Ha felhívsz és eljössz érte, két különbözõ típusból is választhatsz (Schwalbe és Tioga), és megkapod bagóért.

#6589
Posted 2010. May 13. - 11:24


Geax Barro Mud

Continental Cross Country

A Medusa sem rossz, ha 1.8-asat veszel...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#6590
Posted 2010. May 13. - 11:14

#6591
Posted 2010. May 13. - 10:57

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6592
Posted 2010. May 13. - 10:50

#6593
Posted 2010. May 13. - 10:44

Ami könnyen elérhetõ és olcsón megkapok az a kenda nevegal.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6594
Posted 2010. May 13. - 07:55

#6595
Posted 2010. May 13. - 00:28

Ez nem kilóméterfüggõ. Az EVO gumikeverék annyira puha, hogy egy erõsebb bicajos sokkal hamarabb szétcsapja. Biztos nektek is feltûnt már, hogy ha nagyon nyomjátok a pedált, akkor a hátsó gumi jobban zümmög. Ez azért van, mert egyszerûen nagyobb erõt közvetít az útra, s a bütykök jobban elhajlanak, elterülnek. Én Racing Ralphot csak versenykörülmények között használtam, s szigorúan csak hátsó gumin (jó gördülés miatt), s elárulhatom, 1000 versenykilómétert sem bírt ki (nullára, azaz nullára kopott a közepe), pedig sohasem blokkolom a hátsó kereket.
Hát nem vagyunk egyformák, én tavaly Szilvás elõtt két héttel raktam fel a két UST Racing Ralhp-ot és a Duna kivételével minden versenyen és a hetek öt-hat napján is ezekkel edzettem, most cseréltem le a hátsót a Szlovákgyarmati verseny elõtt. Óvatos becslés szerint is a négyszeresét ment el mint a Tiéd!
#6596
Posted 2010. May 12. - 23:27

performance = ORC összetétel (pár éve a triple nano kijöveteléig ez volt a "csúcs")
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#6597
Posted 2010. May 12. - 23:05

#6598
Posted 2010. May 12. - 22:55

#6599
Posted 2010. May 12. - 22:03


átlag bringásnál biztos kibír 3000-et
terminátoroknál nyilván kevesebb.

nálam is zajos amúgy. túlzottan pörgetni nem szoktam. ja és 2,25-ösrõl beszélek, de azt már asszem montam.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6600
Posted 2010. May 12. - 21:55


ha triple compoundot puhanak talaljatok, tapizzatok meg egy feher rocket ront (silica)...