Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5761
Posted 2010. December 13. - 22:45
#5762
Posted 2010. December 13. - 22:27
#5763
Posted 2010. December 13. - 22:16
meglátjuk tavasszal mit mutat.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5764
Posted 2010. December 13. - 22:00
Ellenben hátsókeréken zseniális. Jó magas és széles a 2,2es verzió, jól tompít, jól gurul, mivel gyér az oldalmintázat, így kevésbé szedi fel a sarat a gumi oldalára.
#5765
Posted 2010. December 13. - 20:46
Sõt! Nem értem, miért erõltetik a nagyon eltérõ mintamagasságot, vagy az egymástól nagyon távol levõ középsõ és szélsõ mintát. Nagy különbségeket nem szoktam észrevenni külsõknél, de az feltûnt, hogy poros/puha talajon az ilyen gumik kiszámíthatatlanabbak kanyarodás közben.
lehet, hogy mert az emberek ránézésére azt gondolják jobbnak
mint amikor azt írják/gondolják, hogy a slic gumi csúszik, holott aszfalton jobban tapad akármelyik bütykösnél, még esõben is
#5766
Posted 2010. December 13. - 20:27
Aha.
A magas szélsõ minta nem mindig elõny. Kemény talajon pl hátrány.
Sõt! Nem értem, miért erõltetik a nagyon eltérõ mintamagasságot, vagy az egymástól nagyon távol levõ középsõ és szélsõ mintát. Nagy különbségeket nem szoktam észrevenni külsõknél, de az feltûnt, hogy poros/puha talajon az ilyen gumik kiszámíthatatlanabbak kanyarodás közben.
#5767
Posted 2010. December 13. - 20:10
Én elhiszem, meg versenyzõ szemmel biztosan jobban látod, de nekem , mint hobbistának elég sokat jelent, hogy az adott külsõn van némi oldalminta. ( pl. Ralph)A magas szélsõ minta nem mindig elõny. Kemény talajon pl hátrány.
#5768
Posted 2010. December 13. - 20:01
#5769
Posted 2010. December 13. - 19:54
mit mondjak, aszfalton elég para, mikor azok leérnek és elkezdenek darálni én is épp arra gondoltam, hogy ennél azért kissebbre is vehették volna
#5770
Posted 2010. December 13. - 19:43
#5771
Posted 2010. December 13. - 19:31
A Race Kingnek ilyen pöpec mintája van?
Megvan, mi lesz a maratonos külsõm jövõre
Aha.
Nem is értettem, hogy miért nincs normális szélsõ mintája a Race Kingnek, hiszen a Ralphon is van, nem is kicsi.
A magas szélsõ minta nem mindig elõny. Kemény talajon pl hátrány.
A sebesség mindent megold.
#5772
Posted 2010. December 13. - 19:30
#5773
Posted 2010. December 13. - 19:25
A Ritchey logón kívül változtattak valamit a Race Kingen?
"A WCS Shield egy jól bevált mintázatra hajaz Tom Ritchey újragondolásában, hogy a „verseny királya” lehessen használója."
A Race Kingnek ilyen pöpec mintája van?
Megvan, mi lesz a maratonos külsõm jövõre
#5774
Posted 2010. December 13. - 16:07
Sziasztok!Egyedi ss bringára milyen márkába tudnátok ajánlani elfogadható árú,több színben létezõ külsõt?
a színes külsõknél azért vedd figyelemne, hogy még a schwalbe katalógusban is feltûntették, hogy rosszabbak a tulajdonságai mint a sima feketének
#5775
Posted 2010. December 13. - 14:47
#5776
Posted 2010. December 13. - 14:21
#5777
Posted 2010. December 13. - 11:06
#5778
Posted 2010. December 12. - 12:07
A Ritchey logón kívül változtattak valamit a Race Kingen?Honnan ismerõs nekem ez a gumi?
"A WCS Shield egy jól bevált mintázatra hajaz Tom Ritchey újragondolásában, hogy a „verseny királya” lehessen használója."
#5779
Posted 2010. December 12. - 11:42
#5780
Posted 2010. December 10. - 20:25
szerintem ez 180 tpi-s+spec anyagkeveréke van.Puha ,mint atom,nem keményedik be hidegben.
Nem csak a mintával operálnak.Sõt talán az itt a legkevesebb.
igen, szeintem is olyan anyaga van, ami nem keményedik fel hidegben, és így a lamellák is be tudnak támaszkodni rendesen.
A mintája csak azért érdekes, mert sokan nem adnak ennyit egy téli gumiért, és megy a találgatás, hogy milyet érdemes venni. Szerintem ez a minta aszfalton, meg jeges úton is optimális lehet, mert ez ilyen általános vagy túra gumi.
Ha nem kokain árban lenne, akkor szerintem vennék ilyet. Ha nem túl tartós, akkor is kibírna pár telet.