Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#5721
Posted 2011. January 14. - 11:04

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5722
Posted 2011. January 14. - 10:58

#5723
Posted 2011. January 14. - 00:02

#5724
Posted 2011. January 13. - 22:16

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5725
Posted 2011. January 13. - 22:11

gondolom 75 dekát akartál írni
igen... mérnökszak megkavar... vizsgaidõszakban sok már a szám...



#5726
Posted 2011. January 13. - 20:34

#5727
Posted 2011. January 13. - 20:22

#5728
Posted 2011. January 13. - 20:22

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#5729
Posted 2011. January 13. - 20:19

#5730
Posted 2011. January 13. - 19:11


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5731
Posted 2011. January 13. - 19:07


Olyan gumi érdekelne, ami kiváltja a conti versenykiráját... Istenien gördült, repített még a "nehéz" drótos is, de még mielõtt a minta használhatatlanná kopott volna elkezdett az oldala foszlani. Ilyesztõen

Nézegettem:
maxxis larsen tt-t (bár maxxis-sal van rossz tapasztalat, az ignitor-dynomite páros kopott mint a radírgumi)
maxxis aspen-t ez kimondottan szimpatikusan néz ki... mármint mintázatilag. (bár... már 7,5 deka... az sok?

mischlen wildracer-t ennek nagyon húzós már nekem az ára, de a mintázata rendkívül szimpatikusnak tûnik...
Bonetrager xdx-et, ez is 8rugó/db... :S nem tudom ez megéri-e...
Vredestein T-lope-ot, Spotted cat-et vagy Tiger Claw-t ezek ha sok dicséretet kapnak, beleférnek a maguk kb 5ezres árával...
Valakinek ezekrõl vélemény, tapasztalat, esetleg egyéb alternatíva? (esetleg még egy pár conti raceking, -mert árban egész jók- hátha csak én fogtam ki a... khm... szart????)
Elõre is köszönöm!
#5732
Posted 2011. January 12. - 18:13

#5733
Posted 2011. January 12. - 18:01

Semmi baj a tejcsivel.
-Jól fel kell rázni,
-az nem volt szétszedhetõ szelep,
-egy évet ír a gyártó,de nem megy tönkre,csak a mennyisége csökken a belsõben(értelemszerûen),
-2.25-ös be szoktam tenni 70 ml.Lehet kevesebbet is ,de ez a biztos,
-80-90 milivel már úgy járok,hogy sima külsõ UST-s felnin,belsõ nélkül.Frankó.
-gyártó nem javasolja a tejcsit 0 fok alatt,-6-ban kétszer nyomtam vele 20 -25 kilcsit erõs terepen,hibátlan.
-schwalbe szétszedhetõ.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#5734
Posted 2011. January 12. - 17:28

Akkor ez nem olyan. Esetleg képet tudsz linkelni amin ilyen szelep van? Lehet le is cserélem olyan belsõre, ha könnyebb beletölteni.
A Schwalbe presztás belsõim eddig úgy emlékszem mind szétszedhetõek voltak.
#5735
Posted 2011. January 12. - 17:23

#5736
Posted 2011. January 12. - 16:57

kell egy kicsi mûanyag bizbasz hozzá, azzal lehet szétszeni
#5737
Posted 2011. January 12. - 15:31

#5738
Posted 2011. January 12. - 15:22

Én egy videóban láttam, hogy szétszedik.
A szétszedhetõs olyan, hogy a felsõ menetes rész lapolva van, amit speciális kulccsal ki lehet tekerni és ugyanakkor lyuk lesz ott, mint egy autószelepnél. Nem esik be a rúd, az egészet szét lehet szedni.
A sebesség mindent megold.
#5739
Posted 2011. January 12. - 15:04

#5740
Posted 2011. January 12. - 14:57

Szétbontható van szerintem, mert le lehet tekerni a kis rúdról az anyát és akkor az beleesik a tömlõbe.Azzal is elvoltam egy ideig mire vissza tudtam tenni a helyére. Sima auto szeleppel könnyebb lenne mert vastagabb és nem tömítik el gumidarabkák.
Az szerintem nem szétbontható.
A sebesség mindent megold.