Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#5061
Posted 2011. May 11. - 15:43
#5062
Posted 2011. May 11. - 15:32
Az õ szintjükön már nem olyan lényeges a bütyök, nekik a gördülés fontosabb lehet.
#5063
Posted 2011. May 11. - 14:23
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5064
Posted 2011. May 11. - 13:54
Nem csak a Ralphot, mindet. Pályafüggõen nyirbálják, van, hogy minden második bütyök helló, de olyan is elõfordul, hogy középrõl repkednek a bütykök, ráadásul mind. Van pár gyártó, ami eleve olyan gumikat gyárt, amelyeket testre lehet szabni. (pl. Kenda) Sokan meg ott állnak neki felragasztani a Race King mintát (amit egy ollóval vágnak le egy RK Supersonicról) egy szingó tömlõre. A Tufo és Dughast is gyárt tiszta tömlõt (minta menteset), amire akármilyen mintázatot rá lehet kókányolni. (például ha mániád az XY mintázat, hát ráragaszthatod, de ha beküldöd nekik, õk is felragasztják pár ezer Ft összegért gyárban (akkor kisebb eséllyel esik le...))
Olyan megoldások vannak, amellyel a boltba nem mernék elmenni, de ezek a srácok meglehetõsen sietõsen elközlekednek vele a hegyen is.
hat eszembe nem jutott volna bugykoket ragasztgatni
#5065
Posted 2011. May 11. - 10:47
Valakinek esetleg van valami tapasztalata a syncros flt külsõkrõl?
Most nézem, hogy le vannak árazva a boneshakernél, 2.35-ös érdekelne.
Eddig Intense system 4-k voltak, fent. Ezeket szerettem az alacsony gördülési ellenállásuk és az egészen széleskörû használhatóságuk miatt.
Sártûrés az nem érdekel, de a gördülés, kopás és defektállóság fontos szempont lenne.
köszi
FLT 2,5" Race LR kevláros van elöl-hátul. Sala ment vele a 24 óráson ha jól tudom (azóta nálam van).
sárban, hóban és szárazon se volt gond vele eddig, aszfalton is kapott sokat, a mintákat nézegetve a fékezést nem szereti, a forgásirányba esõ élek szépek még.
egy felütést kapott eddig, szúrásos nem volt (elég vékony az oldalfal 2,3 bar alá már nem megyek 80kg-mal).
Maxxis Swampthinggel összehasonlítva halkabb és könnyebben gurul.
#5066
Posted 2011. May 11. - 10:30
es mennyire vagjak le? meg miert pont a ralphot?
Nem csak a Ralphot, mindet. Pályafüggõen nyirbálják, van, hogy minden második bütyök helló, de olyan is elõfordul, hogy középrõl repkednek a bütykök, ráadásul mind. Van pár gyártó, ami eleve olyan gumikat gyárt, amelyeket testre lehet szabni. (pl. Kenda) Sokan meg ott állnak neki felragasztani a Race King mintát (amit egy ollóval vágnak le egy RK Supersonicról) egy szingó tömlõre. A Tufo és Dughast is gyárt tiszta tömlõt (minta menteset), amire akármilyen mintázatot rá lehet kókányolni. (például ha mániád az XY mintázat, hát ráragaszthatod, de ha beküldöd nekik, õk is felragasztják pár ezer Ft összegért gyárban (akkor kisebb eséllyel esik le...))
Olyan megoldások vannak, amellyel a boltba nem mernék elmenni, de ezek a srácok meglehetõsen sietõsen elközlekednek vele a hegyen is.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5067
Posted 2011. May 11. - 08:34
Most nézem, hogy le vannak árazva a boneshakernél, 2.35-ös érdekelne.
Eddig Intense system 4-k voltak, fent. Ezeket szerettem az alacsony gördülési ellenállásuk és az egészen széleskörû használhatóságuk miatt.
Sártûrés az nem érdekel, de a gördülés, kopás és defektállóság fontos szempont lenne.
köszi
#5068
Posted 2011. May 11. - 08:02
#5069
Posted 2011. May 10. - 22:56
B-s race kingbõl volt olyan, amit hiába igazgattam be a helyére.
lehet azért B-s ?
eq21-re kézzel simán pattannak fel a sváblik amiket használok (NN, king jim)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5070
Posted 2011. May 10. - 16:28
Rossz felnit vagy gumikat használtok, esetleg rossz gumi és felni párosítást. De használjatok valamilyen síkosító anyagot (szappanos víz, stb) a felrakásnál, fújjátok fel a max nyomásra és ha így sem ugrik a helyére akkor valami rossz.
#5071
Posted 2011. May 10. - 16:13
#5072
Posted 2011. May 10. - 14:37
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#5073
Posted 2011. May 10. - 12:59
Equalizer 21-et használok, és leszoktam a másodosztályú gumikról. Döntõen kevláros Maxxisaim vannak.
Kb. két éve használtam maxxis gumikat, azokkal nem volt gond mavic felnin. A sun kicsit szorosabb, mint a mavic, lehet ez okozza a problémát, mondjuk nem nagy probléma ha egy éjszaka alatt a helyére ugrik, szappanos vízzel meg biztos elsõre jó lenne.
A sebesség mindent megold.
#5074
Posted 2011. May 10. - 12:58
RR+sniccer=slick:)
Röhögni fogsz, de világkupán ez alap.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#5075
Posted 2011. May 10. - 12:45
#5076
Posted 2011. May 10. - 11:16
A sebesség mindent megold.
#5077
Posted 2011. May 10. - 08:53
#5078
Posted 2011. May 10. - 06:44
Hát igen. Azzal én is mindig szívok. Utálom cserélni, már csak a városi rohangálóson van rajta. Én azt csináltam, hogy a közeli kútra, jó alacsony nyomáson elgurultam, kicsit így tudott mozogni a guma. Majd irdatlanul felfújtam (7-8BAR), helyére pattant és visszaengedtem. Jobbat nem tudokSziasztok!
Van egy Schwalbe Marathon kevláros külsõm.A problémám az lenne,hogy nem tudom úgy feltenni,hogy a külsõ pereme rendesen illeszkedjen.Feltettem és levettem jópárszor,de a külsõgumi oldalfala,a meghatározott perem helyett kb 3mm-el beljebb kerül.Mit csinálok rosszul??
#5079
Posted 2011. May 10. - 05:06
Van egy Schwalbe Marathon kevláros külsõm.A problémám az lenne,hogy nem tudom úgy feltenni,hogy a külsõ pereme rendesen illeszkedjen.Feltettem és levettem jópárszor,de a külsõgumi oldalfala,a meghatározott perem helyett kb 3mm-el beljebb kerül.Mit csinálok rosszul??
#5080
Posted 2011. May 03. - 08:43
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!