Sziasztok,
mtb-re szeretnék defektvédelmes külsőt. A schwalbe smart sam plust és a marathon plus mtb-t néztem 29x2,25-ös méretben. Esetleg tudtok ajánlani másik gyártótól?
tubeless
Sziasztok,
mtb-re szeretnék defektvédelmes külsőt. A schwalbe smart sam plust és a marathon plus mtb-t néztem 29x2,25-ös méretben. Esetleg tudtok ajánlani másik gyártótól?
tubeless
Sziasztok,
mtb-re szeretnék defektvédelmes külsőt. A schwalbe smart sam plust és a marathon plus mtb-t néztem 29x2,25-ös méretben. Esetleg tudtok ajánlani másik gyártótól?
Nem a győzelem a részvétel, hanem a fontos !
Engem kicsit elriasztott a wtb-től, hogy panaszodnak rá a defekt miatt, WTB Exposure 30c TCS Distance + vagymivel jön, de még a wtb oldalán is: [/size]wtb.com/collections/road/products/exposure
Jó, leginkább akkor szoktak panaszkodni, mikor valami nem jó, míg sok mindenkinél meg jó lehet, csak épp eszébe sem jut ennek hangot adni.
Ó, országúti kormány még mindig nem való terepre, legfeljebb szép sima földútra
A G-One-on agyalok, de lehet előtte felrakom a Conti Sport Contact II-t, mert az is ilyen apró mintás. Megvan már egy ideje, de még mindig bírja az a gumi, aminek a helyére vettem... De csak 28-as, meg biztos jó nehéz.
Most nézem, hogy két darab 37-es Sport Contact II-t csak 10 fontért adnak a planetxnél plusz a lehúzós szállítás.
Nálam WTB Exposure 34-esben volt tartósteszten, azóta is még megvan, de nem volt vele ilyen problémám, mondjuk belső nélkül használom. Most Riddlert meg Crosswolfot is használok tőlük és azok is nagyon jók.
A sebesség mindent megold.
Én rendszeresen a WTB-ket ajánlom. Kicsit gyorsan kopnak, de ebben az aszfalt, könnyű terep felállásban szerintem a legjobbak. Ja és tubelessként sem szívás használni őket.
az új bicaj gumi nélkül jön? :D ...és nem az volt, hogy a koskormány nem jó terepen? :P :D
Ez az sk, van ennek simabb verzioja.
ezert kerdeztem, hogy mi a cel... a gp5000 az szarazon jo, terepen sincs tobbre igenyem, de vizesen korcsolyapalya. Viszont a g one speed meglepoen jol tapad ehhez kepest, pedig csak minimalmintas. Hasznaltam ilyen latyakos felig fagyott korulemenyek kozott is.
de ha igazan mindenes gumit akarsz, ez volt a legjobb minta, amit probaltam. Sarban is eleg jo volt, es kanyarban is, a gyemant mintak jol tartottak, aszfalton meg egesz jol gurult. Wtbnek es a clementnek is van ilyen mintas gumija.
images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71J2aj6EghL._SL1500_.jpg
Én rendszeresen a WTB-ket ajánlom. Kicsit gyorsan kopnak, de ebben az aszfalt, könnyű terep felállásban szerintem a legjobbak. Ja és tubelessként sem szívás használni őket.
Országútira néznék valami gumit, lehetne szélesebb 32-esnél, meg jó defektvédelme is legyen, nem tennék bele löttyöt és nehéz se legyen nagyon. Eddig legolcsóbb contikat használtam (sport contact akarhány), tökjól bírták, bár biztos nehezek voltak, de jól bírták az üvegszilánkot. Szóval szétnéztem a gumi közt, de van egy halom, és fogalmam sincs, hogy milyen kéne. Talán Schwalbe G-One? Ér ezen valamit az a kis minta? Vagy csak jól lekopik?
A sebesség mindent megold.
A GP 5000 nagyon sima. Nemtom még, de az ilyen mintanélkuli külsők elég viccesek, például kicsit vizes füvön. Volt, hogy reggel siettem, és majdnem jót taknyoltam a kipörgő hátsókeréktől a harmatos ösvényen, kicsit emelkedik, meg csak pár méter, de egysebességgel kell előtte a lendület, meg közben is. Szóval nem tudom, hogy még hova vagy mire kéne új gumi, de inkább aszfaltra használnám, de a környéken sokfelé homok van, amin ugyancsak nem ártana egy kis minta. Najó, a 28-as, 6-7 bárra fújt gumin a minta sem sokat segített volna süppedő homokban.
az új bicaj gumi nélkül jön? ...és nem az volt, hogy a koskormány nem jó terepen?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ez az sk, van ennek simabb verzioja.
ezert kerdeztem, hogy mi a cel... a gp5000 az szarazon jo, terepen sincs tobbre igenyem, de vizesen korcsolyapalya. Viszont a g one speed meglepoen jol tapad ehhez kepest, pedig csak minimalmintas. Hasznaltam ilyen latyakos felig fagyott korulemenyek kozott is.
de ha igazan mindenes gumit akarsz, ez volt a legjobb minta, amit probaltam. Sarban is eleg jo volt, es kanyarban is, a gyemant mintak jol tartottak, aszfalton meg egesz jol gurult. Wtbnek es a clementnek is van ilyen mintas gumija.
Gravel king eleg sokfele meretben van, ill ott van a g one speed is. De mi a cel?
En ilyen gravelos terepen sima gp5000tlt hasznalok 32es meretben.
Néztem ezt a Pana Gravelkinget, de tisztára, mint a régi tanyabájkokon lévő gumik, bár ettől még lehet jó:
A GP 5000 nagyon sima. Nemtom még, de az ilyen mintanélkuli külsők elég viccesek, például kicsit vizes füvön. Volt, hogy reggel siettem, és majdnem jót taknyoltam a kipörgő hátsókeréktől a harmatos ösvényen, kicsit emelkedik, meg csak pár méter, de egysebességgel kell előtte a lendület, meg közben is. Szóval nem tudom, hogy még hova vagy mire kéne új gumi, de inkább aszfaltra használnám, de a környéken sokfelé homok van, amin ugyancsak nem ártana egy kis minta. Najó, a 28-as, 6-7 bárra fújt gumin a minta sem sokat segített volna süppedő homokban.
Országútira néznék valami gumit, lehetne szélesebb 32-esnél, meg jó defektvédelme is legyen, nem tennék bele löttyöt és nehéz se legyen nagyon. Eddig legolcsóbb contikat használtam (sport contact akarhány), tökjól bírták, bár biztos nehezek voltak, de jól bírták az üvegszilánkot. Szóval szétnéztem a gumi közt, de van egy halom, és fogalmam sincs, hogy milyen kéne. Talán Schwalbe G-One? Ér ezen valamit az a kis minta? Vagy csak jól lekopik?
Koszi, hasonlo stilusban utazom en is Ha jol ertem, akkor hatul evek ota Ralphod van. Az uj Speed Ralph erezhetoen jobb a reginel? Mint emlitettem, az utobbi nekem eleg csuszkalosnak tunt a NN-hez kepest hatul is.
Én nem érzem "csúszkálósnak". Az előzőre nem emlékszem, viszont azt tudom, hogy ez így nekem nagyon bevált (D opció).
A NN-en azért komolyabbak a bütykök de nehezebb is. A komolyabb bütykök helyett jobb nekem a könnyebb külső . A legjobb dolog ha a kerék könnyű!
De a rocket ron megjelenese elott mindenki a nicet rakta elore, aztan a ront most meg a rayt, hatra meg a ralphot. Mindegyik jo mindenes kombo volt.
Így-így.
Felfelé csúszkált a Racing Ralph?
Anno elől is használtam merev villával, versenyeztem vele, száraz körülmények között piszok jól tapadt (29 Evo SnakeSkin, 2.25).
Ha a túlbiztosított külsőkben jobban bízol, akkor a b. pont.
Ha megpróbálnál valami újat, amivel Schwalbe külsőkhöz képest akár 30%-kal többet elmehetnél, akkor
e. Maxxis 3C EXO TR külsőkből előre 2.2 Ardent Race, hátra 2.2 Ikon
Koszi a tippeket. Maxxist meg soha nem hasznaltam, talan ideje kiprobalni Bar nalam a Schwalbe is tartos volt eddig De ez a 2 Maxxis komboban ugyanott van sulyban mint a jelenlegi NN paros.
Ralphom meg kb. 7-8 eve volt, szoval nem az Addix elotti SnakeSkin, hanem ugy emlekszem, hogy annal is korabbi valtozat (26-os). Amugy a felesegem bringajan az altalad is hasznalt 29-es Ralph van, neki jo is (konnyebb a kerek, meg vegyesen hasznalja terepen/aszfalton).
Koszi, hasonlo stilusban utazom en is Ha jol ertem, akkor hatul evek ota Ralphod van. Az uj Speed Ralph erezhetoen jobb a reginel? Mint emlitettem, az utobbi nekem eleg csuszkalosnak tunt a NN-hez kepest hatul is.
Felfelé csúszkált a Racing Ralph?
Anno elől is használtam merev villával, versenyeztem vele, száraz körülmények között piszok jól tapadt (29 Evo SnakeSkin, 2.25).
Ha a túlbiztosított külsőkben jobban bízol, akkor a b. pont.
Ha megpróbálnál valami újat, amivel Schwalbe külsőkhöz képest akár 30%-kal többet elmehetnél, akkor
e. Maxxis 3C EXO TR külsőkből előre 2.2 Ardent Race, hátra 2.2 Ikon
Edited by zscs, 2019. December 18. - 08:18.
Hat akkor ket traktorgumit agressziv xcre ray+ralph. De a rocket ron megjelenese elott mindenki a nicet rakta elore, aztan a ront most meg a rayt, hatra meg a ralphot. Mindegyik jo mindenes kombo volt.
Edited by arn, 2019. December 18. - 08:15.
szvsz felesleges... a ray is eleg jo. Illetve ha az asszonnyal tekersz, en lehet vmi minimum gumit raknek.
Asszony miatt nem kell aggodni, lassan tekerunk, a konnyebb gumitol csak en leszek meg turelmetlenebb
A NN gumi mar megvan, csak azert ragaszkodom hozza valamennyire. Ha most kellene megvenni es mar nem lenne itthon NN, akkor talan inkabb a Ray-Ralph kombo fele hajlanek
Hm, maradnek is. Illetve meg azon gondolkodom, hogy a b. opciot erdemes-e kiprobalni (vagyis hatulra Ralph, elol meg maradna a NN). Vagy ez nagyon oszver megoldas?
szvsz felesleges... a ray is eleg jo. Illetve ha az asszonnyal tekersz, en lehet vmi minimum gumit raknek.
Edited by arn, 2019. December 17. - 21:10.
Maradj a nicnel, annal a bringanal htre jo a d mindenesnek.
Hm, maradnek is. Illetve meg azon gondolkodom, hogy a b. opciot erdemes-e kiprobalni (vagyis hatulra Ralph, elol meg maradna a NN). Vagy ez nagyon oszver megoldas?
Maradj a nicnel, annal a bringanal htre jo a d mindenesnek.
Edited by arn, 2019. December 17. - 20:10.
C-t használtam hosszú-hosszú évek óta (még a Speed, Speedgrip sem volt). Pár hónappal ezelőtt váltottam a D-re és a Racing Ray nagyon bejött. Megyek taknyosabb időben is és úgy érzem jobb elől mint a Rocket Ron volt. Tubeless használom, HHH és környéke, Pilis, stb. Nem versenyzem, felfelé szeretek menni, lefelé besz@ri vagyok egy kicsit, tehát a véleményem úgy tessék kezelni, hogy ott a határokat nem én feszegetem. Merev a bringa, defektre nem is emlékszem mikor volt ezekkel utoljára. Egy idő után foltosodni szoktak de nem vészesen, ezt én már megszoktam.
Koszi, hasonlo stilusban utazom en is Ha jol ertem, akkor hatul evek ota Ralphod van. Az uj Speed Ralph erezhetoen jobb a reginel? Mint emlitettem, az utobbi nekem eleg csuszkalosnak tunt a NN-hez kepest hatul is.