Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4541
Posted 2011. July 22. - 15:17
minden kanyarban keresztben jön a hátsó kerék fék nélkül is
amúgy én sliccel megyek mindehol (kivéve télen), na az szárazon is elpörög meredekebb, porosabb emelkedõkön, de legalább rászoktatja az embert az egyenletes tekerésre emelkedõn is
#4542
Posted 2011. July 22. - 15:16
#4543
Posted 2011. July 22. - 14:48
#4544
Posted 2011. July 22. - 14:40
#4545
Posted 2011. July 22. - 13:11
#4546
Posted 2011. July 22. - 13:09
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4547
Posted 2011. July 22. - 13:04
valahol ez is szerepet jatszott abban, hogy "tekerosebb" bringara valtsak vissza a trail cangarol. lecsorgok en lassan, de tobbet nem akarom magam osszetorni.
#4548
Posted 2011. July 22. - 12:51
Mekkora nyomból próbálkoztok kimászni pusztán a gumira bízva a dolgot? 10cm mélybõl?
Nem volt akkora és még a pereme sem volt az a tipikus "feltúrt". Nagyon poros, felmorzsolódott talaj. Az még rátett, hogy kanyarodás (enyhe dõlés) közben sikerült. 1m-el elõrébb már simán kijövök, csak a tüskés bozót is közel volt, de inkább azt kellett volna centizgetni.
A nyomokat kellene gyakorolnom, azoktól parázok mindig.
#4549
Posted 2011. July 22. - 12:41
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4550
Posted 2011. July 22. - 12:38
Igen, a múltkor erõsen a sofõr hibázott nálam. Hogy a többiek is értsék, ki akartam jönni a nyomból és befordult a kormány, teljes súllyal az elsõ kerékre estem, felni kampec, a villa nem tudom hogy úszta meg. Nem a gumit hibáztatom, hiába vannak oldalt akkora bütykei mint egy ház, teljesen mindegy milyen gumi lett volna.
Mekkora nyomból próbálkoztok kimászni pusztán a gumira bízva a dolgot? 10cm mélybõl?
#4551
Posted 2011. July 22. - 12:33
A ti javaslatotokra kipróbáltam a kisebb nyomásokat is. Nekem most már egyikben sincs belsõ (a kevlar Ardent-et is felszenvedtem tejjel elõre), 1.8-1.9 bar vált be elöl-hátul (80-85kg-omhoz). Terepen egyértelmûen csak elõnye van, betonon sem tekerek számottevõen nehezebben, a tapadás durva.
Tire Rolling Resistance | Roues Artisanales
Rolling Resistance | Schwalbe North America
#4552
Posted 2011. July 22. - 12:32
Azok a rohadt nyomok, én is azon taknyoltam el múlt héten.ki akartam jönni a nyomból...
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4553
Posted 2011. July 22. - 12:30
Mondjuk az sem mindegy, mekkora nyomáson van használva a cucc - pattogósra fújt gumikkal nekem többször jött össze a(z) borulás/esés, mint defektpuhával.
A ti javaslatotokra kipróbáltam a kisebb nyomásokat is. Nekem most már egyikben sincs belsõ (a kevlar Ardent-et is felszenvedtem tejjel elõre), 1.8-1.9 bar vált be elöl-hátul (80-85kg-omhoz). Terepen egyértelmûen csak elõnye van, betonon sem tekerek számottevõen nehezebben, a tapadás durva.
#4554
Posted 2011. July 22. - 12:18
Tisztába vagyok vele, hogy sokan még a betonon is traktorgumival közlekednének.
Ha Schwalbe, akkor Fat Albert vagy Space - aszfaltra is.
#4555
Posted 2011. July 22. - 12:12
basszus
köll venni egy kb-ra jó gumit, és úgy kell menni vele, amit enged
ha valaki pofára esik, akkor az sosem azért van mert a gumi kicsúszott, hanem, mert az illetõ túllépte az éppen adott korlátokat
eddig is errol volt szo egy bringan joreszt az emberen mulik hogy halad az illeto, de arrol a maradek reszrol beszelunk ebben a topikban, forumban.
#4556
Posted 2011. July 22. - 12:07
Úgysem a gumi oldja meg a helyzetet, hanem a sofõr.
Igen, a múltkor erõsen a sofõr hibázott nálam. Hogy a többiek is értsék, ki akartam jönni a nyomból és befordult a kormány, teljes súllyal az elsõ kerékre estem, felni kampec, a villa nem tudom hogy úszta meg. Nem a gumit hibáztatom, hiába vannak oldalt akkora bütykei mint egy ház, teljesen mindegy milyen gumi lett volna.
#4557
Posted 2011. July 22. - 12:03
Úgysem a gumi oldja meg a helyzetet, hanem a sofõr.
Ott a pont.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4558
Posted 2011. July 22. - 11:46
#4559
Posted 2011. July 22. - 11:29
köll venni egy kb-ra jó gumit, és úgy kell menni vele, amit enged
ha valaki pofára esik, akkor az sosem azért van mert a gumi kicsúszott, hanem, mert az illetõ túllépte az éppen adott korlátokat